Meiden net een sms van Bloem, ze heeft haar Glide gedaan in de bergen daar… Was KICKEN!!!
Ze zal morgen of overmorgen het best zelf vertellen, maar vast ffies een berichtje zeg maar!!!
@Marion: Ja lekker hoor,… ga je maar verwennen en bijkletsen. Dat heb je verdiend!! EN… het laatste weekend voor je vakantie!!!
Karin: dankje voor je tip en welkom op dit super de super forum!!! Klets gezellig mee… soms gaat het nergens over en soms zijn we über serieus!!
Beps; zooo wakker? Lekker toch!! Ik ben ook na de lama’s gaan slapen… was moe! En nu dus lekker vrij vandaag!
Marion/J: SCOREN HE!!! Hoe is het met je arm?
Ga vanavond mijn mams verwennen… We eten soep met stokbrood… en daar heb ik nog even gerookte zalm, paling, en tapenade bij gehaald, en dan ga ik straks nog een olie maken met kruiden… Even iets uitgebreider… Mams is aan het werk, en ook paps is niet thuis…
Ga ook een fotoalbum maken op internet… en die dan bestellen… Eens kijken hoe dat wordt… en dan kan ik volgend jaar van Maleisie ook zo’n boek maken…
Zijn ook al aan het kijken voor volgend jaar september… Misschien toch geen Turkije… Dan is namelijk voor 1 week (het hotel dat wij willen) €800.- en voor dat geld zit je ook 1 week in Cuba/Dominicaanse Rep of Mexico ofzo… Dus moeten maar eens om de tafel!!
Beps,weer een nieuwe belevenis voor Bloem,en wat geweldigs om op terug te kijken.Het weer is dus weer beter…
Cyn,volgend jaar nog steeds met je ouders mee??Lijkt je niet leuk om een keer met vriendinnen te gaan,of misschien toch een weekje alleen met askim als die mogelijk er is??
Heb eigenlijk maar 1 vriendin waar ik echt mee op vakantie zou kunnen. (ben er ook 3 keer mee geweest) Die anderen zou ik ruzie mee krijgen… Maar die vriendin is de komende 2 jaar weer aan de schoolvakanties gebonden… En ik ga niet de jackpot betalen… En askim opzoeken kan als de mogelijkheid er is… altijd! Dus ga lekker 2 keer met mijn ouders mee… en ik hoop dat het mogelijk is om askim tussendoor een paar dagen te kunnen zien! :redface:
@Cynthia: Ik heb in een deuk gelegen hoor bij die lama’s. Het gaat daar daar soms net zo melig aan toe als hier!
Vakantieplannen voor volgend jaar? Ikke wel! Maar weet niet nog niet waar en wanneer, maar dat we gaan… is zeker.:zon02:
En als jij het nog leuk en gezellig vind om met je ouders op vakantie te gaan, zekers blijven doen. Mijn kinderen zijn ook tot hun 23e nog met ons meegegaan, zo ook die van mijn nicht, waar ik altijd mee op vakantie ging. Ze vonden het maar wat gezellig en daar ter plaatse deden ze toch waar ze zelf zin in hadden. Moet er wel bij zeggen, wij gingen altijd met een hele groete groep tegelijk en dan met name alleen naar Spanje. Hebben bijna alle costa’s daar gehad. Dus lekker blijven doen, zolang je het zelf ook nog leuk vind om met hen te gaan.
@Bep: Veel plezier met je meisjes het weekend. Doe leuke dingen met ze, maar hopenlijk kun je eerst nog je “gestolen” ritje gaan maken. Veel plezier daarbij. Het weer heb je mee, wel een bietje koud, maar goed aankleden.
Het zal wel rustig blijven. Ik ga na de ochtend en ook de verdere dag weg, dus hebben jullie van mij voorlopig geen last vandaag.:unibrow: Ga naar verjaardag van mijn zwager, die mee was naar Turkije. Hij heeft daar ook een film van gemaakt dus, zal mij benieuwen.
@Marion en J: Succes bij het voetballen. Winnen he! Nouja, als niet, ook goed hoor.
Prettig weekend verder iedeeen en tot later op de avond. :dag:
Dat is jammer dat je vriendin aan de schoolvakanties vastzit,maar als je ouders tocg voor jouw betalen als jij met ze mee gaat,kan je toch best een keer de jackpot betalen en een keer met je vriendin gaan??Dan maak die ene keer jackpot ook niet uit…Maar ja ieder zijn ding…
TRL: Ja dat zou kunnen… Maar mijn vriendin wil volgend jaar weer naar Bodrum… haar vriend is dan klaar met het leger… En dan weet ik het wel weer… Dan zit ik elke dag alleen… want mijn askim is dan wel gewoon in dienst… Dus nee lijkt me niet zo’n goed plan!!! Ik vind het niet erg om de jackpot te betalen als mijn vriend er dan ook zou zijn… Maar ik ga geen 1000 euro betalen voor een vakantie die voor mij waarschijnlijk niet leuk zal worden… Snappie?
@TRL: Ja, dat zal wel lachen worden. Ik had al wel stukjes terug gezien op dat kleine scherm van de camera, maar nu in het groot zal het toch anders zijn, denk ik.
Meiden, nog ff een gokje wagen bij… de raad de foto? Het antwoord staat er bijna al.
Ik ga. Moet ook nog het een en ander poetsen hier voor ik weg ga.
@Viva: Ook een fijne dag vandaag en hou het een beetje rustig he? Zal moeilijk zijn met al je bezoek he? :unibrow: Dat is toch vandaag?
Cyn,ik snap het.En 1000 euro is wel erg veel ja,dat heb ik zelfs nooit betaald in het hoogseizoen,das dan wel een duur reisje…;)Maar wie weet heft je askim in die periode ook wel verlof en kan je toch samen met je vriendin gaan :biggrin:
TRL: haha ja maar ik wil altijd 4 of 5 sterren All-In… Dus nee dat jaar ga ik niet met mijn vriendin… En als mijn askim verlof heeft probeer ik gewoon even weg te kunnen van mijn werk (is meestal geen probleem)
Oww ik begin het te begrijpen je bent een luxe meisje;),maar je askim zal een 4 of 5 sterren hotel wel niet kunnen betalen…Nu begin ik ook te begrijpen dat je toen niet wist wat je met je geld moest doen…
Dan zou ik dus ook voor Askim betalen :wub:… Lijkt me toch zo heerlijk he!! Gewoon een keer in November 1 hele week met Askim in een 5 sterren hotel Antalya ofzo… Misschien doe ik dat over 2 jaar wel… als hij klaar met het leger is… :nod:
Cyn,vindt hij dat zelf wel leuk dan om in een 5 * hotel te verblijven??Mijn askim maakt het niet uit waar we verblijven als we maar bij elkaar zijn…of het nu 5* sterren is of in een tentje dat maakt niet en het voordeel daarvan is dat mijn vakantie niet te duur is dus lekker vaak kan gaan…Dus jij zou niet in een 2 of 3 sterren gaan als askim dat zou willen?
Jawel…als hij dat wil… maar ik vind All-In gewoon ideaal… en het lijkt me gewoon voor hem ook een keer super, om niet te hoeven werken en gewoon echt vakantie kan vieren…
Als ze niet hoeven te werken is het voor hun al vakantie:Den mijn askim voelt zich er niet lekker bij als andere hard moeten werken voor hem,dus voor ons geen 5*.
allereerst… ik leef nog
off course
en het was gaaafffff
hahahahaaa
opstijgen was een beetje tricky maar toen zat ik eenmaal lekker en was het lekker rondcirkelen!! hahahaa
alleen heel erg bewolkt erg jammer
en tja… toen landen
de verandering van land naar water… iekkkkssssss we wervelden echt naarbeneden, heel snel van links naar rechts, net een achtbaan hoe hard we naar beneden gingen!! hahahaa
en daarna… grond… over… hahaha
en tja… toen trokken alle (franse) instructeurs hun shirt uit…
en de (amerikaanse) instructeurs kwamen er ook aanbanjeren,… stoer :biggrin:
hihihih…
nu weer verder chillen… morgen weer terug naar kathmandu dus dan verslag met filmpjes en foto’s
Hey bloem, wat een belevenis! Ben wel erg benieuwd naar de foto’s en filmpjes. Super dat het nu zo goed met je gaat en dat jullie onbezorgd kunnen genieten van al dat moois.