Wij gaan eten, van die broodjes die ze ook op het werk maken, jammieeee!!!
@Beps
Nou ja, geeft ze ongelijk, babbelen op commando lijkt mij nu ook niet echt JE van HET ![]()
ikke de kids thuis brengen en daarna door naar vrienden wat drinken.
Fijne avond allemaal
ik ga nu echt…dag meisjes…
@Viva: Niet mee meeten en eten??
Ohh die broodjes zijn zoooo lekker… afbak pistolets(ongebakken), doorgesneden, 1 kant besmeren met pesto, belegen met brie en tomaat en dan afbakken in een contactgrill… MMMMMM
Mijn voet is daar wel vies… maar nu hebben jullie eindelijk een foto ![]()
zoo cyn…die vind ik echt heel mooi!! vooral de kleine lijntjes in de vlinders…mooi gedaan hoor!!
Thanks :wub: Ben er ook superblij mee!! Heb hem nu wel verstopt in mijn lelijke crocs-slof haha
@marion
Wat balen zeg van je pols, gelukkig niets gebroken, maar wel ontzettend vervelend. Ik hoop dat het snel weer hersteld en dat je er op vakantie geen hinder van hebt.
@seray
Gelukkig dat alles toch nog goedgekomen is en ik hoop dat jullie volop genieten.
@bloem
Hopelijk morgen droog en helder.
@crazy en miere
Beiden in een dip, ik hoop dat jullie elkaar kunnen steunen :kus: voor jullie.
Wat een rust hier!!
Kom morgen wel weer langs!!!
:kus:
@cyn
Geniet van je warme voeten en tot morgen.
Zo ben d’r weer. 4 Treinkaartjes kunnen scoren bij de eerste de beste Kruiva.
@ Cynthia. Wat gaaf. Echt wel! ![]()
@Cyn
Gave tattoo!
@TRL
Fijne avond bij je vrienden.
@Roanna
Het vervoer voor de meeting is in ieder geval al geregeld!
@MK
Had G. nog door kunnen slapen vanmiddag?
@marion
G. heeft heerlijk geslapen vanmiddag, toen ik hem op kwam halen, moest ik hem weer wakker maken. Nu is M. weer ziek, op het kdv al 2x gespuugd en thuis ook nog 2x. Het is ook altijd wat met kinderen, vind het zo zielig als ze ziek zijn.
Inderdaad Marion. Ik had ff gekeken…een retour kost me normaal zonder de korting van manneke € 17,90 en nu ben ik dus voor € 9,95 klaar. Kan dus een extra wijntje nemen.
Die andere kaartjes geef ik wel aan me dochter. Kan zij ook goed gebruiken, omdat ze iedere 14 dagen de kids naar het noorden ( Drente) moet terug brengen.
@Viva: Die fiets staat klaar hoor!
Wie of wat is waterlelie? Nouja, ik hoor het nog wel!
Prettig weekend verder allemaal.
:dag:
@MK116: He bah, wat vervelend weer. Ja, dan heb je het altijd liever zelf he? Maar ik hoorde, dat het ook wel een beetje heerst momenteel. Beterschap ermee hoor! ![]()