Huis is spik en span…allemaal wat gedaan, dan is het zo gebeurd, boodschapjes in huis, en weer terug van Bunnik, gewoon dik anderhalf uur bij de rijlaarsmeneer gezeten, opgemeten beentjes van dochter lief…over 12 weken zijn ze klaar, helemaal op maat gemaakt.
Tlr…nee hier in de buurt zit wel hYpo pl*za maar dat is een *** winkel…alleen maar standaard laarzen, en nog hartstikke duur ook, de laarzen helemaal op maat gemaakt kosten 280 euro…nou ja je koopt ze niet iedere dag nietwaar, maar je bent toch wel ff onderweg hoor naar Bunnik heen en terug, en dan daar nog een halve middag in de stoel voor het meten.
Morgenmiddag komt de familie die bij mij blijft slapen (uit Belgie, andenne) voor het dineetje van mijn paps en mams.
Marion, gelukkig niet gebroken, doe kalm aan meis.
Beps…hondjes gebabbeld???
Toos…op halve kracht vandaag, helemaal groggy
Mk…ja dat jij geen tijd hebt voor WW is te begrijpen hoor meis, met die kleintjes, als je s avonds zit ben je blij dat je ff 20 minuten niets hoeft te doen.
Cyn…ook crocks…met bontjes zeker…die vind ik echt niet om aan te gluren, maar zullen heerlijk warm zijn en oooooo ze lopen zo lekker.
Voor de rest alles weer kwijt, sorry…
Zo ik ga hier de hongerige mondjes weer voeden…anders vallen ze van hun graatje hierzo…meiden toedels…misschien tot vanavond en anders denk ik pas zondag ergens …morgen komt het er denk ik niet van, nou misschien in een verloren uurtje maar rekenen jullie niet op mijn…
Cyn,sodeju nu snap ik ook waarom jij thuis wilt blijven wonen hahaha jeetje zeg…
Zodra ik me eigen geld verdiende betaalde ik me reisje ook zelf ging ook niet meer met paps en mams mee hoor…Nu snap ik ook waarom je niet alleen gaat hahaha
Las net dat het niet echt knallen was met de mama en papa hond!!! Ze konden het eerst niet, en met wat hulp is het uiteindelijk gelukt… Is ook wat als je alleen babbelen mag als je baasje het goed vind… En dan moet je ook nog!!! :lol: :lol: :lol:
Ja pcies… En dan mag je, wil je eigenlijk niet, moet je en dan gaat zo’n vent ook die augurk er nog instoppen, en vervolgens blijft die papa-hond ook nog 30 minuten aan je vast zitten,… IK WIL GEEN HOND ZIJN!!!