Had even gesmst dat je in town was. Ik heb het oog niet als hanger maar echt voor aan de pandora armband. Heb er €10,- voor betaald. Hij is zilver met murena(schrijf ik het goed?) glas
zo weer werken maar om te zeggen dat ik zin heb nou nee echt niet
He…Lin…we kunnen elkaar een hand geven hoor, en ik denk wel meerdere met ons.
Toos, nog nagevraagd hoe het zat met verhuur, en hypotheek ect…
gelukkig gaat het beter…
Marion:p
@Viva
:D;)![]()
@viva; zal aan je denken vanmiddag
@Viva: Ja leuk altijd die la…la…ma…lamalamaschijt!!!
Het is rustig/druk maar dat dan continu. Ineens giga druk!!!
Tot straks, krijg meeluisteren kan ik niet online hihi
nou ik ga stoppen ga me omkleden en dan naar werk toe daarna hardlopen tot vanavond
@Linda
Werk ze en veel plezier bij het hardlopen vanavond ;)!
@Viva: PB
@Linda: werk ze en succes bij het hardlopen.
Veel plezier met hardlopen Linda,
Verder alles g0ed hiero??
Toos: ik heb wel voor een pandora-armband maar dan met een hanger eraan… (bedel zeg maar) foto volgt!!! ik betaalde 8 euro… maar wij kochten meteen voor 50 euro daar haha
Tattoo: ja hij is echt vet!! Deed vrijwel geen pijn… super hygienisch allemaal en geneest super goed!! Ook die foto volgt! (ben op mijn werk nu)
O die lama ![]()
@Cyn: Ik weet welke je bedoelt, heb nog staan twijfelen, maar dochter wil geen bedels waar iets aan hangt. ben trouwens wel benieuwd naar je tattoo
Nou Jer heeft denk ik een oorontsteking, dus maar ff de dokter bellen vanmiddag, hopelijk knapt hij snel op, zou zielig voor hem zijn als hij niet naar Disney kan dit weekend.
@ Desi - pff je zou maar bijna op vakantie gaan:) koffer al klaar?
@ linda- werkse en succes met hardlopen
@ beppie - succes met de drukte!
@ marion - dank je, en ze babbelen hier wat af he, ben er ff een uur niet, pagina’s weer volgekletst, wat een kletskousen hier ;)![]()
@ toos - geniet lekker van je dagje vrij:)
@Seray
Misschien krijgt ie een anticioticakuur, ze knappen dan snel op dus tegen het weekend zal ie weer een heel eind beter zijn hoor!
@ marion - ik hoop het dat ie idd iets krijgt, want is zo zielig als hij neit zo kunnen gaan, hij verheugt zich er natuurlijk heel erg op:)
Seray,zou zeker zielig zijn als hij niet kan gaan.En is waarschijnlijk jullie laatste uitstapje boor hij weg gaat dus voor jouw dan ook wel balen…Hoop dat hij een kuur krijgt die snel aanslaat
@Seray
J. heeft er ook verschillende keren last van gehad toen hij jonger was. Een paar dagen dan was er niets meer aan hem te merken. Dus komt vast goed.
@seray…beterschap voor jer.!! zou zonde zijn als disney niet door zou gaan!! hopelijk knapt hij snel op…
@bep&viva…tja die beesten blijven maar bezig he…
@ trl - is zeker ook balen voor mij mochten we niet kunnen gaan, maar goed positief denken, hij is gewoon weer op tijd beter en we gaan gewoon genieten dit weekend ![]()