Ben even naar de sportschool meiden, tot straks!!!
Hopelijk terug als Bloem langs mocht komen. Doe haar anders de groeten van me en een dikke kus!!!
Marion sportse…
Cyn wat voor een tattoo heb je.??
een tribal met 2 vlinders op mijn voet…
Hallo iedereen ! Kom laat binnenvallen, maar net ganse morgen vergadering gehad, dus zelfs geen tijd gehad om pc in gang te steken ! ![]()
Heb even vlug bijgelezen (niet alles hoor)
Cynneke : welkom terug meisje, en hou je sterk. Jullie zien misschien wel een kans om elkaar even terug te zien als hij verlof heeft ? ![]()
Viva : wat een leuke puppy ! Raak je toch verslingerd aan ? IK kan van geen hond afblijven ! :o
Beppie : succes met de kennsimaking daar ! :wub:
seray : beterschap met Jer !
cyn : deed het nu echt géén pijn ?
Zo meeluisteren gehad, alles natuurlijk weer goed.
Kom zo wel weer terug
:dag:
Kaylo: nee deed vrijwel geen pijn… Een klein stukje op de bovenkant deed wel wat pijn… maar verder eigenlijk niet… En nu voelt het ook super goed!! :so:
Tof dan die tattoo !
En als je je hartje even wil luchten, dan weet je wel dat dat hier kan hé ? Hou er de moed in meid ! Weet dat het niet makkelijk is hoor. Ik zelf heb ooit een relatie van 5 jaar met iemand van Sicilië gehad en die moest toen ook het leger in. Heb hem ook een tijd niet gezien. Enkel via brieven en telefoontjes. Maar we hebben het wel overleefd toen EN samen ! :wub: De liefde was te groot om ons uit elkaar te krijgen !
De relatie is na 5 jaar toen wel afgesprongen, maar dat was om andere reden. Dus niet opgeven hoor ! :kus:
nou ben benieuwd cynnie…hoe hij eruit ziet.
Beps…chapeau…
kaylo verslingerd aan een hondje ben ik al hoor, heb al een dreumes rondlopen…die al zeer oud en bejaard is en eigenlijk op zijn eindje is. Maar hij heeft geen pijn, maar wel allerlei ongemakjes, zoals niet goed zindelijk meer. Oedeem in zijn buikje, waardoor hij het soms best wel benauwd heeft. Maar hij is zo lief…ben er nog niet aan toe om hem in te laten slapen, maar denk wel dat hij op zijn laatste jaartje zit. Ik heb een grote yorkshire terrier bastaard…die 13 jaar oud wordt. Hiervoor heb ik er ook zo een gehad die is op een maand na 14 jaar geworden, deze moest ik ook al in laten slapen…en dat doet zo’n pijn. Dus met deze kijk ik het nog even aan…zodra hij echt pijn heeft moet het gebeuren…Maar het kleine mannetje heeft nog zoveel lol in zijn kleine korte leventje…hij slaapt namelijk 23 uur per dag.
Nu krijgen we nog snel een koffiepauze (heb niet geluncht), en terug naar vergadering ! Zal waarschijnlijk tot vanavond zijn dan. Denk niet dat ik de trein van 16u zal halen :unibrow:
Daaaaaaaaaag !!! :dag:
Kaylo werkse…
viva : heb ik ook gehad met onze Schotse terriër. Die was 13 toen we hem ECHT moesten laten inslapen. De stakker kon niet meer, was helemaal verteerd vanbinnen. Had hem iemand eens proberen te vergiftigen toen hij een jaar of 10 was. Is erdoor gekomen, maar is nooit meer de oude geworden. Het was zo’n lieverd. Nu hebben we er terug 2, Hongaarse Vizla en een Engelse Springer Spaniël. Kan echt niet zonder hoor.
En nu naar vergadering ! doei !!!
Cyn,ben heel nieuwsgierig naar je tattoo…
![]()
Beps,al met je vriendinnetje aan het beppen;)
Crazy,hoe gaat het nu??
hallo allemaal
vanuit kathamndu
24 uur eerder
@ roanna, bedankt voor de 4 sms-jes… hihi
ben bezig met een log, sla em telkens op… anders is strax alles weg
maar het was fucking amazing om die mega geweldige everest van zooo dichtbij te zien en de totale himalaya aan te kunnen raken
nu nepal… en wowowowowoowowwwwwww
![]()
kan iemand me ff een update geven??
Heyyy Bloem, alles goed verder, niet ziek geweest? het lijkt me ook geweldig om dat te zien. jaloerssssssss