Ttt 55!

@seray: beterschap met Jer

@ Seray, hopenlijk is hij weer snel beter aangezien jullie naar Diney gaan komend weekend. Dus veel beterschap.

@toos: moet al sinds vorige week maandag aan je denken, stratenmakers enz zijn sinds die tijd bezig met zijstraat en kruising ik woon bijna op de hoek, daarna gaan ze wss onze straat doen

Straks werken, vanavond trainen aangezien ik morgen iets anders heb ben dus laat thuis weet nog niet of ik daarna online ben doe wel mijn best

Hmm, wat zijn jullie spraakzaam zo op de vroege morgen.

@ Seray: hopen dat Jer snel beter wordt!

@ Filiz: veel plezier op kamp.

@ Beps: I can foresee the future!!;). Lekker in je hoekje gekropen, voor de rest van de dag? En nu wachten op Bloem.

@ Viva: voor de rest wel naar je zin op het werk? Isset alleen het management dat vervelend doet?

@ Cyn: sterkte!!

Ikke ga nog ff wat huiswerk maken.

@cris: succes met je huiswerk, je vroeg nog welke opleiding ik doe, ik doe de MBO opleiding Administrateur, denk vrijdagavond maar weer aan de studie

Toos: dankje!! Heb trouwens mijn pandora oog gevonden hoor :wub:

@Cyn: Ik ook:D. Had er 2 gekocht, de ene paste de andere was wat te groot. Wanneer ben je in turgutreis geweest?
@Linda: Fijn he van die stratenmakers. Ze zijn een stuk verder in de straat bezig, heb er gelukkig niet zo’n last meer van
@Viva: Kan zo’n reactie wel begrijpen, als je zoveel gedoe op je werk hebt en er wordt niet fatsoenlijk naar je geluisterd. Ging ook eens rondkijken naar wat anders

@toos: ja erg fijn maar niet heus, ze beginnen lekker vroeg uitslapen op je vrije dag wordt lastig zal wat worden als ze hier voor deur zijn

@Linda: Haha hoop herrie

Seray,sterkte met Jer hoop dat hij nog wel opknapt voor het weekend.

Cyn,foto van het oog??

@Cyn: Heb je ook zo’n lichtblauw oog??

Seray…jeetje Jer ziek…beterschap met hem
Toos…hoe gaat het met je keel??

Op mijn werk is het het management wat vervelend doet, ik heb eigenlijk maar 1 echte collega daar werk ik al 8 jaar mee samen…is de schoonvader van mijn zoon…dat gaat prima geen problemen mee, altijd lol.

:drugged:la…la…la…lama…lamaar…:nod:

Even aan het werk en jullie babbelen zo maar ff een paar pagina’s vol. Heb ik lekker weer even wat bij te lezen onder mijn bakkie.

@Beps
Goed zo, je hebt het goede plekje te pakken kunnen krijgen. Nu maar hopen dat Bloem straks nog komt, kan je nog mooi even met haar kletsen.

@Viva
Groot gelijk, lekker laten barsten. Op een gegeven moment heb je gewoon zoiets van ‘tot hier en niet verder’ en kan je niets anders meer dan voor jezelf kiezen. Zou me in jou situatie misbruikt voelen en hetzelfde reageren.

@Seray
Och arm manneke, oorpijn kan zo’n pijn doen. Beterschap voor hem!!

@Kimbo
Je ouders staan er goed voor zeg. Thailand lijkt me echt fantastisch.

@Cyn
Och meissie toch, heb zo met je te doen!!! Dikke :kus: en ik denk aan je!

@Filiz
Veel plezier op kamp!

HELLUP LAMA-ALARM!!!

@Toos
Ja hoor … was ikke die bijna weg mag :stuck_out_tongue:

Toos: weet niet meer wanneer ik daar was… Denk op donderdag of vrijdag ofzo… Heb inderdaad het blauwe oog… aan een hanger zeg maar… Foto volgt… Van zowel oog als tattoo :wub:

Mag ik vragen wat jij betaalde per stuk?

Oja Cyn,je tattooe helemaal vergeten,deed het pijn en wat vond je askim ervan??

cynnie…fotoooooooooooooo let us see

@Viva: Keelpijn wordt wel minder, voel me wel gammel. Maar goed met wat molletjes kom ik de dag wel door.
Toch is het niet leuk zo’n situatie, toch? Zou me er ook niet bepaald prettig bij voelen.
Gisteren al reactie gehad van een huurder, die wilde alleen een stuk minder betalen als de gevraagde huurprijs. Het lijkt hier wel turkije, zelfs van een huurprijs wordt afgepingeld.

@Cyn
OOOOOOOOOOOO de tattoo!!! Hoe is ie geworden …vertel!!!