hey meiden…
Voel me zo ***… heb me nog nooit zo slecht gevoeld… Heb een supertijd gehad samen met mijn askim!!
Sorry maar ik kan het nog niet van me af schrijven… Komt wel weer!!
(K)
hey meiden…
Voel me zo ***… heb me nog nooit zo slecht gevoeld… Heb een supertijd gehad samen met mijn askim!!
Sorry maar ik kan het nog niet van me af schrijven… Komt wel weer!!
(K)
Cyn,heel veel sterkte is altijd moeilijk om weer afscheid te nemen…
dankje meis!! Ja en het is nu een afscheid van 2 jaar… hij is zelf ook enorm bang dat hij het leger niet overleefd… Het is dus zo onzeker… :crybaby:
@ cyn - heel veel sterkte:kus:
@ Cyn, heel veel sterkte. Is altijs sh*t als je weer afscheid moet nemen en voor jou al helemaal omdat het zo lang is. Maar houd vertrouwen, komt wel goed.
Cyn,2 jaar dat is erg lang ja,maar hij heeft ook vrij in het leger dus misschien is er een mogelijkheid dat je dan toch samen kan zijn…Hebben wij ook gedaan vorig jaar.Mijn vriend zat in het Oosten,maar is toen toch naar Kusadasi gekomen om samen vakantie te houden.Weet hij al waar hij heen moet dan?
:kus:
Cynnie…:kus:
Goedemorgen allemaal
@cyn: stertkte
Aah meiden jullie zijn echt lief…:crybaby::crybaby:
TRL: Nee hij weet nog niet waar hij heen moet… We houden er gewoon maar rekening mee dat we elkaar 2 jaar niet gaan zien… :crybaby:
@ cyn, pff wat ontzettend zwaar voor jullie dat jullie elkaar dan waarschijnlijk 2 jaar niet kunnen zien. nogmaals heel veel sterkte!
goede morgen meiden…
@cyn…:kus:sterkte ermee…tis ontzettend k*t…
@lle werkers…werkze…
@lle andere…fijne dag…
ikke vandaag niet veel tijd…vandaag tot morgen op kamp…
@Cynthia: Oh, sterkte he meid! Je weet het, je kan en mag altijd hier komen om je hartje :wub: te luchten. Kom eerst maar ff bij van alles.
:kus: Roanna ![]()
@ filiz- veel plezier op kamp!
@filiz: veel plezier met kamp
Zo pauze gehad, en nu op naar de lunch!
nou, jer is toch weer erg ziek, dus ga hem nu ff ophalen en bij mijn vader brengen tot straks weer
@Cyn
welkom thuis en sterkte met het leger
2 jaar is erg lang. maar wie weet hebben jullie gelijk vakantie of kun je weg als hij verlof heeft ![]()
Goeiemorgen,
Eerste werkdag gisteren weer overleefd. Vandaag weer een dagje vrij.
@Cyn: Afscheid nemen is altijd moeilijk en zeker voor zo’n lange tijd. Wens je sterkte :kus:
@Beps: Hoop dat mama en papahond bijgebabbelt hebben en dat het lukt.
@Marion: Is wel fijn zo’n begeleiding in het Radboud en het gevoel dat je serieus genomen wordt. Was jij dat nou die binnenkort vertrekt:so:
@Linda: Hoop dat je aangenomen wordt. Duim voor je.
Roanna: volgens mij heb ik jullie wel zien zitten (woensdag denk ik) in het restaurant tegenover Serhan… mannen hadden een pet op…