seray : ik zou het erop wagen hoor. Ik denk niet dat ze controleren. Wie niet waagt, niet wint ? En voor Jer zou het zo jammer zijn !
@seray
Voor je moeder is Jer toch ook haar kleinkind lijkt me.
Dit is echt de laatste kans dat jullie dit kunnen doen.
Jer krijgt al zoveel voor z’n kiezen straks, laat hem dit weekend toch nog even lekker genieten.
@llen: moeder heeft gebeld met treinmaatschappij, er wordy gecontroleerd in de trein als je pech hebt krijg je de sanctie dat je niet meer terug mag naar NL met de trein dus dan moet je opgehaald worden door iemand uit NL met de auto. Ben nu bezig met de laatste optie om het toch via schiphol te regelen, probleem is alleen bio-ma vanuit groningen hier te krijgen(ivm geld) hou jullie op de hoogte!
@ trl moet vanmiddag om 14 uur
@ bloem- zal idd duur zijn dat paragliding, maar wel weer een superervaring die niemand je dan meer af neemt, en kan me voorstellen dat het end maar tegelijkertijd ook megagaaf is!
@Bloem
Druk programma maar heel leuk allemaal!!! Denk even aan mij als je op de olifant zit, heb al paarden, ezels en kamelen gehad. Het enige wat nog ontbreekt is de olifant, wil het al zoooo lang maar krijg hub die kant echt niet op.
@Seray
Moeilijk … ontzettend moeilijk … maar kan je moeder ook wel een beetje begrijpen. Ze is bang natuurlijk dat jullie gecontroleerd worden, en dan heb je een kind bij je wat niet van jezelf is, zonder geldig legitimatiebewijs. Zou ook niet weten wat dat voor gevolgen kan hebben.
marion : lama’s heb je nog niet gehad, toch ? :finger: hihi !
@ marion - ik snap het van haar kant ook wel, maar het voelt nu gewoon zo oneerlijk , we hebben allemaal zo uitgekeken naar dit uitje, en het ergst is nog om jer te moeten teleurstellen terwijl hij het zo verdient om ff een weekendje lekker kind te zijn zonder zorgen
@Seray
OOOOOOOO MOET GEWOON GAAN LUKKEN OP SCHIPHOL!!! Kom op biomoeder!!!
Mijn vingers staan vanaf nu in de permanente duimstand!!!
fff lastig allemaal zeg!!
en met de auto?? de kans dat je dan gepakt wordt is vele malen kleiner!!
@ marion thnx!
@ bloem - mijn moeder durft zulke lange afstanden niet te rijden, ook omdat zij de enige is die kan rijden, dus helaas is dat geen optie:(
@Seray
Is ook oneerlijk … jullie hebben dit gewoon zoooooooo verdiend met zijn allen.
Bikini’s zijn binnen!! Ze zijn super, mooier dan die van gisteren dus die gaat terug. En … gaan er 2 worden ben ik bang ![]()
@ marion- dus je hebt je bikini- keuze('s) gemaakt, super!
@marion, je was er gisteren niet… hoe is ie???
@ marion, bekini’s!! goed zo! helemaal klaar voor de vakantie!!
@ seay, owhhhhh!! hellup!!! moet toch goed kunnen komen!! jullie moeten gewoon gaaaaaaannnn
Hey Bloem : heb net je filmpjes bekeken op youtube. Wat leuk zeg ! Ziet er prachtig uit !
Wat een gevoel moet dat geven !!!
Marion,dus jij kan in ieder geval zwemmen met de vakantie en nog wel 2 bikini’s toppie hoor.
Seray,oowww hoop echt dat het gaat lukken voor jullie en dat Bio ma ook mee wil werken…Jammer dat alleen je moeder kan rijden en verder niemand anders had je idd met de auto kunnen gaan…
@Bloem
Gaat goed met mij hoor :biggrin::slywink:
Nog maar een keer het lijstje anders is het zover zoeken straks :biggrin:
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
:FRANCE: Seray:12 oktober -weekend Euro Disney :FRANCE:
Marion: 18 oktober - Fethiye ![]()
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 17 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
@ marion, okey… goed om te horen!! kan ook bijna niet anders he??
Was
Sorry !
Wou eigenlijk zeggen dat ik ook op zoek was naar het lijstje :teeth: