@bloem
De teen van beps is ontstoken.
maar dat met de ICE… wilde je toen de grens over? nee… kan me herinneren dat toen ik naar keulen ging ikke wel id moest tonen…
@trl
Ja het werken went weer snel hoor en ook wel weer lekker om weer wat anders te doen dan voeden, verschonen etc.
Ik had gisteren een heel verhaal getypt en toen knalde ww eruit, lekker weer.
@ mk, owh das leuk!!!
@ beps… ontstoken?? klinkt bekenddd
Bij ons stond er niemand, wij zijn in A’dam zo de thalys ingestapt.
Bloem,nee ging niet de grens over maar ook dat vroegen ze niet eens had dus gewoon kunnen blijven zitten…Wel een luxe trein trouwens zeg…
@bloem
Hoe gaat het, nog iets op 't program vandaag?
@bloem
Oh alweer een nw verhaal, ik moet nodig bijlezen en ik zal alweer een schitterende foto!
@Seray
O nee toch!!! Het MOET gewoon gaan lukken vooral omdat het jullie laatste uitje is!
Ben vroeger 2 x met de trein naar Zuid-Frankrijk geweest en heb toen beide keren geen paspoortcontrole gehad. Zal nu nog gemakkelijker zijn nu de grenzen nu open zijn. En op Schiphol, woon je daar in de buurt? Weet dat mijn zwager eens met een verlopen paspoort stond toen ze naar Spanje vertrokken. Op Schiphol hebben ze toen meteen een id-kaart voor hem gemaakt. Kost wel wat extra maar dan heb je er iig eentje. Trouwens gaat dat wel in jou geval? Moeten de biologische ouders niet voor toestemming tekenen? Mijn man moest ook tekenen dat hij toestemming verleende dat J. bij mij in het paspoort kon worden bijgeschreven.
@Kaylo
Heb heel even snel gekeken in het woordenboek. Thank you!
@Bloem
Hey meissie! Wat een verhaal zeg! Zwijmel … zwijmel … zwijmel! En de filmpjes zijn helemaal super! En moet zeggen … ik geniet het meest van je stralende ogen!
@ MK- als het alleen aan mij had gelegen, ging ik ook gewoon, krijg helaas mijn moeder niet overstag.
@ marion - ja biologische moeder moet meetekenen, maar we wonen niet in de buurt van Schiphol en bioma zit nu in groningen, ik heb vanmiddag een afspraak die ik niet kan verzetten, dus dat gaan we waarschijnlijk allemaal niet redden
@ marion dank je
ben bezig met meer filmpjes
@ mk, foie! ga eens gauw lezen ![]()
hahaha
nix op het programma
morgen pokhara, zaterdag paragliding
dinsdag raften, donderdag chitwan ofzo…
ergens de 22e naar bangkok vliegen…
ooooh klinkt weer super allemaal.
Ik ben nu bezig in het verhaal van gisteren.
ikke doe mn best
nieuw verhaal
colum
en dan ook nog nieuwe filmpjes erop…
@ bloem - wat een leuke dingen gaan jullie de komende week doen, ben benieuwd naar je verhalen erover tzt
@bloem
Flimpjes zijn ook leuk, geweldig om je zo gelukkig te zien!
@ mk, dank je… voel me idd behoorlijk goed ja
@ seray, ja heb er zin an!! al die tempels enzo! hahahaa… lekker actief zijn, dingen doen, meemaken… dat paragliding is echt zooo duur, maar ja, je bent maar 1x hier, dus waar kan het beter!!! hahahaa…
llijkt me gaaaf en eng!! hahahahaa
hopelijk zit jij lekker strax in euro disney!! hoop het zoooo voor je, ddenk dat je het wel verdiend dan!
Bloem,net je verhaal weer gelezen,staan leuke dingen op het programma voor je,ben benieuwd nar je verhalen daarover,zoals ik altijd benieuwd ben naar je verhalen…
Seray,waar is je ma bang voor dan,dat ze de gok niet wil wagen om zonder paspoort te gaan…Is voor haar toch ook het laatste uitje met Jer…
lijkt me wel moeilijk
je moeder wil nix verkeerds doen… maar ja, een uitje naar disneyland is natuurlijk superrrrrr!!
@seray
Je krijgt spijt als je niet gaat!
Seray,even wat anders,vandaag had je toch afspraak bij de maastchappelijk werkster?Ben je daar al geweest of moet je nog…
En wat MK zegt ik denk ook dat je spijt krijgt als je niet gaat