Ttt 55!

Zal voor jullie duimen dat jullie wel kunnen gaan…:thumbsup::thumbsup:

Ja ik ben ook aan het duimen :thumbsup:

marion : heb je toen nog gekeken voor het woordenboekje ?

@ trl en kimbo- thnx hopen dat het helpt:)

@Seray: Dat meen je niet? Balen!!!

Wij gingen altijd met de bus en zijn nog nooit gecontroleerd, maarja in die Thalys weet ik niet of ze daar komen controleren bij de grens Ik dacht ook dat het niet nodig was, maar weet het ook niet zeker.

Mijn dochter had vorig jaar ook zoiets dergelijks. Ze had 4 kaarten Disn** met hotel gewonnen, maar moest wel zelf de reis verzorgen. Onze zoon zou meegaan, maar haar ex wilde zijn paspoort niet meegeven (stonden ze bij op) en aan een eigen ID kaart wilde hij niet meewerken. Dus durfde ze ook niet te gaan. Zijn dus ook niet geweest. Heel sneu.

Moeilijk hoor! Ik zou het er gewoon opwagen. Hopenlijk kom je nog tot een oplossing.

Ik ga werken dames. Fijne dag allemaal verder. :dag:

meiden kom niet bijgelezen, vandaag word niets…
Tot vanaaf!!!

Beps,druk???

@ beppie - werkse!

@ roanna - wat sneu zeg voor je dochter toen, hoop nog steeds op een oplossing,maar zoals het er nu naar uitziet gaat het niet lukken. Werkse

Seray,dat zou een domper zijn,toch wel een beetje positief blijven he,je weet het maar nooit.Jammer dat je moeder het er niet op wil wagen dan.En natuurlijk zonde van het geld,neem aan dat alles al geboekt is en ben bang dat je dat geld om deze rede niet terug krijgt…

@ trl- mijn moeder en mijn zusje gaan wel gewoon, dus niet al het geld is verspild. en idd je geld krijg je om deze reden niet terug. Baal zelf ook wel dat mijn moeder het er niet op durft te gokken, maar goed hoop dat ze snel de treinmaatschappij kan bereiken, als zij zeggen dat je alleen een boete krijgt en niet terug wordt gestuurd als je je moet legitimeren en dit niet kan, dan gaan we, en anders niet. noodducument lukt ook allemaal niet pfff wat een gedoe:(

olla…
mornink of middag
weet het niet

hoe is ie met jullie allemaal?? nog nieuws onder de zon?
waarvoor duimen we??

@ roanna, en nog eens 7x dezelfde sms, denk dat ie in de lucht hangt ofzo… hihihi

@seray
Ik ben wel eens met de thalys naar Parijs geweest, maar er is geen controle hoor.
GEWOON GAAN!!! Jullie laatste uitje samen, dat laat je toch niet schieten! En stel dat jullie gecontroleerd worden, je gaat echt niet achter slot en grendel hoor.

Heeeee bloem!

Bloem,we duimen voor Seray is de bedoeling dat ze morgen met Jer naar D*sney gaat,maar Jer heeft geen Legitimatie.

Mk,hoe gaat tie al weer helemaal gewend aan het werken?

heb het net idd ff gelezen…
duurde te lang voor ik antwoord kreeg :wink:
controleren ze je paspoort/ id niet als je de trein ingaat??

@

@ beps…wat is dat met je teen??

Nee,ik ben laatst een keer in de ICT gestapt,omdat de andere treinen niet reden of met vertraging,had dus geen kaartje voor de ICT,kregen wel controle maar ze vroegen alleen naar je vervoersbewijs had alleen die van de ns dus moest 4 euro bijbetalen…Legitimatie vroegen ze niet

@ beps…wat is dat met je teen?? wazzup??

Ik ben nog niet eens door je verhaal heen. Ik ben weer druk aan het werk en weinig tijd voor ww. Vandaag m’n dagje thuis, maar met 2 kinderen valt veel computeren ook niet mee. Ik heb gisteren wel samen met M. de foto’s bekeken, ze weet nog precies wie je bent.