Zo dat is klaar! Heb ook maar even (af)geteld
!
Zit ik hier nu helemaal in mijn uppie melig te zijn?
Goedemorgen allen.
Ik zit weer als gewoonlijkā¦blah, blah, blah.
Ik wou jullie gisteravond ook nog weltrusten wensen, maar ook ik kon er niet meer op .Ben toen maar een keer op tijd naar boven gegaan. Heb later nog wel ff gekeken, maar toen was er echt niemand meer!
@Toos: Knorze lekker.
@Marion: Makkelijk aftellen nu he? :biggrin: Nog een week en danā¦en dan⦠ja, ja.
@Bep: goed plekje kunnen bemachtigen vandaag of wordt het alleen maar
vandaag? Hoest met je teen? Ik hoor je er niet meer over. ![]()
@Viva: En is het gelukt zonder brokken te maken vannacht? Ik heb niks op het nieuws gezien of gehoord dus, zal wel goed gegaan zijn. Wel lachuh zekers he?
En⦠natuurlijk van harte gefeliciteerd met je ouders en maak er met zān allen een leuke dag van. ![]()
Goedemorgen, weer bijgelezen.
@ Viva: gefeliciteerd met je ouders.
Zo nu weer op de meeleesmodus
Teentje nog niet beter! Maar ik wacht het nu ffies af
Plekje niet optimaal maar het kan(net)
Tot straks!!
@Roanna
Wilde eerst alle vakanties voor volgend jaar ook nog even op een rijtje zetten maar dat valt wel HEEL ERRUG op ![]()
@Beps
Oeps ⦠morgen naar de dokter of wacht je daar nog even mee?
Er zijn nog veel gelukkigen hier die binnenkort mogen vertrekken :unibrow:
Pffffffffffff !!! Wou dat ik ook nog eens mocht :tssk:
marion : heb het bewuste stukje gelezen van de lama. Ging er niet zo mooi aan toe precies he ? :unibrow:
Goedemorgen,
ik wat later vandaag want internet deed het niet op het werk, maar ik en mijn handige collega hebben het weer gefixt, heeft een uur geduurd,maar goed ik kan weer op het forum:D
@ beppie- balen dat je teen nog niet beter is, ga je morgen naar de dokter? ja is wel lekker zoān hotel, want om nu buiten te slapenā¦
![]()
@ viva- gefeliciteerd met je ouders, alles gelukt vanacht?
@ marion - wat een mooie fotoās weer. Ik ga proberen de komende 4 dagen alleen maar aan leuke dingen te denken, zodat we er allemaal optimaal van kunnen genieten.
@ toos- welterusten en dank je wel, zal zeker gaan genieten
@Kaylo
Was echt TE erg he! Goed dat je het gelezen hebt, was zoveel gezegd dat ik het je gewoon niet in het kort kon vertellen.
@Seray
Zulke fotoās ga jij ook vast maken in Disney!
@ marion - nou het gaat waarschijnlijk niet door, we hebben er niet bij nagedacht dat jeremy een eigen ID-kaart nodig heeft en hij staat ook niet op mijn paspoort, dus als we geen oplossing vinden kunnen we niet gaan:crybaby: zou het zo erg vinden voor Jer
Ja, die lama is niet op der bek gevallen :o
Seray,dat zou balen zijn zeg,maar je kan alsnog een ID kopen voor hem alleen betaal je dan wel extra kosten omdat het spoed isā¦En anders gewoon de gok nemen om te gaan,als je dan gecontroleerd wordt doe je net of je de ID niet kan vinden.Wie weet controleren ze wel niet in de treinā¦
@ trl- heb al geinformeerd over een een spoed ID, maar dat redden we niet, die kan ik pas morgen na 10 uur ophalen en dan moeten wij al in de trein zitten, en ik heb zelf ook zoiets van we kunnen het er toch op wagen alleen, mijn moeder durft dat niet en vind dat dus niet goed
@Seray: balen zeg. Hoop dat je alsnog een oplossing ervoor vindā¦
Seray,je kan informeren of je echt een ID nodig hebt,of daar op gecontroleerd wordt,de grenzen zijn toch open en als je met de auto gaat wordt je ook niet gecontroleerd.Ik zou het er gewoon op wagen hoor,tis jullie laatste uitje met Jerā¦
@ trl - mijn moeder en ik zijn nu idd aan het uitzoeken, wat de eventuele gevolgen zijn als je wel gecontroleerd wordt. En ik wil ook erg graag gaan, maar mijn moeder wil het dus niet hebben, als er gevolgen aan kleven als we wel gecontroleerd worden
@ kimbo- hoop ook dat we een oplossing vinden