Ttt 55!

hihihi
hij gaat lekker…
rustig hiero
is iedereen aan het werk ofzo??

Ikke :ninja: Baas op oorlogspad Bloemmie…
Jaja ikke ben voorzichtig!

@Bloem
Zo tussendoor moeten er wel de nodige klussen gedaan worden, wasje draaien, vouwen, strijken. Een bakkie met hub en de hulp, dan weer telefoon. Zometeen de slaapkamers poesten en de badkamer. Hier weer even bijlezen … en zo blijven we lekker bezig!

Ikke ook :ninja:

@ marion, bedankt voor het bericht!!

ikke heb mijn 500 foto’s van de rit, die van *** en nu 4 geheugenkaarten vol van de camera’s van onze kiwi-reisgenoten… ikke ga zo eens een cd-tje fikken!! hahahahaa

owh en trouwens… ging net ff in de lift naar verdieping 4, de kaarten halen van de kiwi’s en toen viel de stroom uit…
en wie zat er vast in de lift?? ieehhhh!!! hahahaa
gelukkig liep er iemand in de gang en die maakte de deur open en kon ik naar beneden springen… jukkie!! hahahahaa
tis wat!

Dombo!!!
Ennnehhh kaart??? :unibrow:

Bloem : heb op je log zitten kijken, wat een prachtige foto’s ! En schrijven kan je ook al als de beste ! :smile:

hoezo dombo
nix aan de hand
ik stap in de lift
stroom valt uit
ikke zit in de lift
kan ik nix aan doen!!
hahaha

anyway
kaart?
geheugenkaart of toeristenkaart… want die zit ik net te schrijven :wink:

Bloem,jij maakt ook altijd wat mee he;)moet jouw weer overkomen hahaha

HIHI
Oke geen dombo
Geluksvogel dan???

Nee toeristenkaart…voor vriendinnetjes haha
Hier een grafstemming… Maar goed
ik kom er wel door

@ kimbo… thanks!! :smiley: :biggrin:

@ beps, ben net een kathmandu kaartje voor je aan het schrijven

onze toegangskaarten voor Everest region/ National park zijn tevens kaartjes om op te sturen… maar helaas… heb er maar 1 van!!

anders moet je mn ouders een bellen/ mailen met de vraag of je een copy van mn foto’s kan krijgen?! :smiley: hahahaha…

@Bloem
Hebben vriendin en ik ook ooit gehad in Icmeler. Even bellen naar de receptie maar de telefoon deed het niet. Gelukkig was de lift van glas en konden we de poetsvrouwen aan het werk zien. Wij zwaaien, zij zwaaien terug, hadden niet in de gaten dat we ergens halverwege hingen blijkbaar. Harder zwaaien maar ze waren weer in gesprek, wat later keken ze weer op, wij weer zwaaien en gebaren maken en maar hopen dat ze in de gaten kregen dat er iets mis was met de lift. En eindelijk het kwartje viel. Hebben zo ongeveer een half uur vast gezeten voordat we gered werden, snikheet natuurlijk in dat glazen ding.

@ Bloem: thanks? Ik zei niks, denk dat je Kaylo bedoeld. Ik had gister al op je log gekeken en je complimenten gegeven hihi

was gelukkig maar 2 of 3 minuutjes
en gelukkig liep er iemand op de 3e rond…
was geen telefoon, en als ie er was, dan deed ie het vast niet… hihihi…
wel grappig
ik denk… rustig blijven, geen paniekk… hihihih

wel vreemd want per dag is er 2 tot 3x een stroomuitval… dus dat die lift dan gewoon mag werken…??

Wel erg stilletjes hier ? Iedereen aan het werk of :slapen:

@Kaylo
Doe de hele dag al een poging tot :confused:
Maar schiet niet echt op … ga nu echt beginnen!

Hard aan het werk, en zoals vermeld, ikke ben voorzichtig
:ninja:

ikke ben zo druk aan het werk!! poeheee!!