Ttt 55!

Marion…in het radboud nu het idee dat je begrepen wordt???

Ja was zo’n schatje dat puppy, moederhond had er 7 zij was een kruising witte poedel, en had bezoek gehad van een labradorachtige paps…ze waren allemaal verschillend, maar zoooo leuk…

hier ook nog mijn dochter, met ook een puppy

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/vak07_073.jpg

wat een lieve puppy

goedenavond dames,

ben er nog even ga dadelijk me koffer pakken.

Och Viva wat een schatje … lijkt echt op een labrador.
Het Radboud, een verschil van dag en nacht met die andere instantie. Hier niet dat kille zakelijke, alleen maar begrip voor je angsten en twijfels. Voelt goed aan dus voor mij.

@Chrissy
Leuk dat je er nog even bent voordat je vertrekt. Hoe is ie? Kriebels? Hoe laat vertrek je morgen?

om 10.50 met onur air. Ja best kriebels het is daar zo’n lekker weer nu
En natuurlijk of Okan er nog werkt en hoe hij reageert als ik voor zijn neus sta.

crissy…een hele fijne vakantie, geniet er van
marion…fijn meis, dat goede gevoel hou dat vast…

Thanks viva zal ik zeker doen zeker nu ik weet dat ik een baan heb, weer een zorg minder. Hopelijk spreek ik jullie nog even als ik in Kusadasi ben.

Zo meteen me koffer inpakken douchen en dan me nagels lakken met een lekker drankje erbij. En niet te laat naar bed!!

@Chrissy
Vlieg je vanaf Amsterdam morgen? Ben benieuwd hoe alles gaat verlopen, heb je ook nog iets van die andere man gehoord? Wat ben ik weer nieuwsgierig he?

Ja vlieg vanaf schiphol. Ja we hebben een keer gezoend en nu doet hij heel raar en zegt hij dat hij geen relatie wilt. Maar ik noem 1 keer zoenen geen relatie maar dat zal wel aan mij liggen denk ik.

Heb vandaag nog gevraagd of ik hem kon spreken voor me vakantie maar hij reageert niet dus is denk ik wel duidelijk dan.

Krijg er bijna heimwee van, want ik ging 2 weken geleden ook met On*r om 10.50 de lucht in. :tear:

@ChrissyP: Nogmaals een hele goed reis en geniet van je vakantie en van de rest. Heerlijk naar Kusadasi. :slight_smile: Veel plezier :dag:

Thanks Roanna het is daar heerlijk warm zal wel een :zon02: mee nemen als ik terug kom

ChrissyP,een hele fijne vakantie en hoop voor je dat Okan er nog werkt en dat je wat duidelijkheid krijgt…

Viva,wat een lieve puppies,ik heb niks met honden maar deze zien er wel lief uit…

thanks Tlover en als hij er niet is dan geniet ik lekker van het warme weer het was er vandaag 34 graden. Dus dat gaat wel lukken!!! En genoeg mooie mannen daar om naar te kijken hihi

ach ja…in turkije zie je vanalles…heb overal foto’s van. ook van de kitten die werd geboren midden op de straat, en van de moederpoes, die na heel veel uren, en mijn dochter die nog een kitten eruit heeft gehaald, een foto dat ze is geopereerd…ze had nog 2 kittens binnen in zitten die er niet uit wilden…en dan nog de slang…je ziet een halve dierentuin gefotografeerd

Het zijn zeker lieve puppy’s viva, heb het verhaal niet helemaal gelezen zijn ze van jouw??

nee ze liepen op de damlatas…in alanya 7 stuks en mammiehond er ook bij, samen met 4 turkse dames…we mochten ze allemaal aaien en oppakken, moederhond vond het wel goed maar ze hield ons wel in de gaten, toen de turkse dames weer weg wilden, moesten ze allemaal op hun hurken, want ze hadden alle puppy’s op de arm, en moederhond controleerde of ze allemaal er waren. Dat was zo’n leuk gezicht.

ChrissyP,zeker genoeg om naar te kijken en wie weet…Kom je nog wel wat anders tegen.Als je maar niet aan de mijne komt ;):tongue: