Ttt 55!

€30,- voor bezorg kosten nou dat zou ik ook niet doen Beps…Heb je niet iemand die hem voor je op kan halen ofzo…

Haha, TRL, dat ist nou net. Bij I*'s hebben ze het magazijn in Tilburg… En bezorgen dan landelijk…en dan moet de klant de bezorgkosten betalen… NO WAY… Nu hebben we een internetbedrijf gevonden, gratis afhalen in harderwijk… komt hubbie volgende week langs met zn busje van het werk… Dikke vinger :finger: voor I*'S!!!

Beps,gelijk heb je zeg,moet toch service van de zaak zijn,kan jij toch niks aan doen dat ze het magazijn helemaal in Tilburg hebben,das hun probleem…
Nog nieuws van Bloem?

Net een smsje. Slapen nu aan de grens van Nepal. Gister Base-Camp Mt Everest gehad. Was giga kicken dus. 5200 mtr hoogte, op het dak van de wereld, met de hoogste berg naast je… Zo giga!!!

Lijkt me zo geweldig he wat ze nu allemaal meemaakt.Echt me petje af dat ze het toch allemaal maar flikt…

Echt dat vind ik ook!!! Zoo indrukwekkend. Staan op Base-camp…hoe klein zul je je voelen??

zo ikke buikje vol,…dochter naar de zonnebank, en hubs zometeen tennissen…dus mammie het rijk alleen…

Mammieeee misbruiken dan maar!!!

hey dames…alweer een nieuw deel!! hebben we weer goed gedaan…ik helaas de bevalling gemist…

@beppie…30 euro bezorgingskosten is idd wel erg veel!!

@seray…beterschap voor jer!!

@viva…wat heeft het buikje gevuld?

@toos…heb ik het goed gelezen dat je ziek bent…? beterschap iig!!

ikke lkkr gewinkeld…nu thuis…dadelijk weer salsa dansen…
iedereen een fijne avond…

@crissyp…mocht je het nog lezen…ik wens je een hele fijne vakantie!!

Filiz…nou geen buik met beentjes hoor…maar rijst, sajoer boontje, rendang vlees en sambal eitje…jammmie…

hmm…klinkt chinees…niet echt mijn ding…maar als het maar gesmaakt heeft toch;)

indisch filiz…chinees is allemaal wat zoeter.

Heerlijk hoor… Van het bekende mixen merk C**im*x!! Jammie en lekker makkeliii!!!

Wij hadden heeel oerhollands stampot zuurkool(en dat lust ik niet, maar ja hubbie mag ook eten wat hij lekker vind!!)

ik heb spareribs gehad…jammm

@ TRL: jaa, int begin was de film eng en aan het eind was het gewoon vies.

@ Beps: ik haat het feit dat alles tegenwoordig op het internet staat. Ik heb liever dat ze het gewoon uitprinten en aan mij geven.

@ Roanna: de routine nu al zat? Je bent net terug van vakantie!!

@ Jac: luxe probleem…

@ MK: jij zult dus niet bevriezen komende winter. Gelukkig maar ;). Ik kan niet geloven dat we de kou ingaan, heb ik nou echt geen zin in.

@ Viva: jij hebt laatste tijd nogal problemen op werk… Of was dat altijd al zo? Echt vervelend. En die manager die dan halverwege weggaat…

@ Marion: drukke dag achter de rug. Verveel je je tenminste niet ;). Lekker uitrusten vanavond??

@ ChrissyP: veel plezier op vakantie!

@ Filiz: hmmm spareribs!!!

Ikke weer thuus en gegeten. Was niet echt lekker, haha. Vanavond gaan we weer naar een pub quiz. Colleges gingen wat moeizaam aangezien ik dit weekend niet helemaal goed geslapen heb.

Bevalling gemist maar je kan nu eenmaal niet alles meemaken he!
Proficiat meiden met het nieuwe deel.

Het gesprek in het Radboud was goed verlopen. Was dit keer een soort inleidingsgesprek. Voornamelijk gesproken over wat het met ons doet dat J. een autistische stoornis heeft en waar je de meeste problemen mee hebt. Heb dus zowat een uur vol ge***d want hubs praat er niet zo graag over. En volgende maand mogen we weer.

@Viva
Leuke foto van jou met het hondje!

@Filiz
Veel plezier op de salsales.

@Beps
Zou er ook niet intrappen om de bezorgkosten te betalen, winkels genoeg.
Leuk zeg een sms krijgen vanaf het dak van de wereld!

@Seray
Beterschap voor Jer!

@TRL
Trouwen of niet. In ieder geval heeft askim weer gebeld!

En dan onze Jill nog, ben ook bang dat het niet zo goed met haar gaat.

Wij hebben kippenbouten, gebakken aardappeltjes en erwten/wortelen gegeten. Voor de verandering smaakte het weer eens goed.

@Cris
Misschien volgend weekend toch maar een beetje meer slaap proberen te krijgen?

beps kan je een hand geven lust ook geen zuurkool, maar hubs vind het ook heerlijk…dus maak ik het ook hoor, eet dan 2 happen, en heb weer genoeg

ja…con*mex…makkelijk hoor, moet je toch niet aan denken dat je dat prutje zelf moet maken.

cris…ja problemen, problemen, ontslagen directeur, ontslagen manager…en wij mega f*cking veel werk…geouweh**r over salarisschalen, functiebenoeming, weet ik veel. Steeds weer gesprekken, steeds weer een andere manager…weer een die van noppes weet, weer het hele verhaal van voren af aan moeten vertellen, tijdschrijven…te weinig uren…en ga zo maar door. …maar ja ik zit er ruim 10 jaar nooit problemen gehad, en het is ook niet persoonlijk allemaal…MAAR JE WORDT ER ZO VERDOMDE MOE VAN…