Ttt 55!

Ja inderdaad Linda heeft vandaag haar sollicitatiegesprek…

:thumbsup::thumbsup: Linda

Ja gelukkig opgelost,vind het nooit prettig zoiets…Vooral niet met zo’n afstand ertussen…Owww en hij had het over trouwen in een grapje en ik grapte wat terug,zegt tie daar hebben we het nog wel over als je hier bent…:disgust:.Ik ben eigenlijk niet zo van het trouwen nooit geweest ook…

Ja ik ook!! Ze is hier wel vaak, maar je leest even niets meer van haar. Ze is een beetje stilletjes de laatste tijd. Misschein komt ze straks nog op MSN, zal ik het haar even vragen.

Ben benieuwd hoe dat gegaan is…Hoop positief voor haar

Roanna,doe dat maar…Zal toch verder niks aan de hand zijn?

Misschien even in een dipje, ze was na de vakantie ook nog een beetje ziekjes.

Tlr…trouwen…leuk…feessie…

Ik hoop ook van niet. Gister stond er nog bij van:lekker geshopt.

Ik mis Jill ook zo. Van haar kan je het een beetje verwachten, maar dit duurt mij dan weer te lang. Is vast weer niet goed, denk ik dan.

Wie weet, …huwelijk ineens voor de deur, ja dan moet je even slikken…

Roanna, Jill was niet in orde, toen ze net terug kwam van vakantie was ze hier even, en had heel veel last van de overgang naar het koude weer hierzo…ze zat er over te denken om of te emigreren, of om nooit meer op vakantie te gaan, omdat ze steeds weer mega terug valt als ze weer in het koude weer terecht komt…

Viva,ja feessies altijd leuk als ze van een ander zijn;),ik krijg al de kriebels bij het woord trouwen…:tssk:

Ja Jill ook al veel te lang gemist…Hoop dat het wel goed met haar gaat en dat ze al weer een nieuwe poetsvrouw heeft

moeilijke beslissing hoor…maar als het voor je gezondheid beter is,dan maar emigreren, makkelijk gezegd dan hoor, maar je moet het wel kunnen verwezelijken…ook had haar poetsvrouw de boel toch ook opgelicht…

Welke kriebels Tlr…goede of slechte…:lol:

Slechte kriebels,ik zie het nu van trouwen niet zo in…Weet niet waar het door komt,maar het is er gewoon…

Dat had ik allemaal nog meegekregen van die poetsvrouw enzo.

Trouwen??? Is Houwen… :wub:

Ga ff eten :dag: Eetze allen.

Roanna,precies dat zeg ik ook altijd:nod: en dan wordt ik altijd uitgelachen :smiley:

Eet smakelijk

Ik ga er zo ook van door, Jer ophalen bij mijn vader, die is ziek:( misschien door alle spanningen?!

Eet smakelijk allemaal!

heel misschien tot vanavond en anders allemaal een fijne avond en tot morgen

Seray,eet smakelijk en beterschap voor Jer

@Seray: Beterschap voor Jer, en rustig aan voor jou!!

@TRL: Niets mis met trouwen, als je zeker van je zaak bent. Iig is het allemaal geregeld dan, en geen extra kosten. Bij samenwonen(meegemaakt met vrienden) als er iets gebeurt, het stond op zijn naam, hij ongeluk, helaas dood, zijn ouders ff het hele huis leeghalen, was van hun zoon!!! Die dingen gebeuren, heb je niet in de hand!

Ikke vanmiddag geshopt, niets gekocht uiteindelijk. We hebben een vrieskastje nodig. Hadden een goede gezien, prijs besproken, wat denk je dertig euro bezorgkosten… NO F*****g WAY!!!
Nu ffies tv kijken, hubbie nog ffies slapen, en dan gaat hij werken en ikke slapen!
Tot straks