Ttt 55!

OHHH kon je ze dan wel achterlaten ik ben helemaal gek op honden heb er zelf al 1 maar lijkt me moeilijk om een puppy zo lief achter te laten.

Zit hij in Kusadasi dan Tlover??

Ja hij woont daar …

Gaaf dat wist ik niet. Hoe heet hij en hoe oud is hij als ik vragen mag??

CrissyP Geniet daar!!! Veel plezier!!!

zal beloven dat ik van hem afblijf. HIHI me moeder gaat me dus kan toch niet zo veel dan he

Thanks beppie, ga ik zeker doen!!!

dames ik ga me koffer inpakken en dan spreek ik jullie misschien dadelijk weer.

@Chrissy
Wat een vreemde snuiter dan, eerst ziet ie je wel zitten en dan wil ie opeens geen relatie. Blijven toch vreemde wezens die mannen.

@viva…dat zijn idd erge lieve puppies!! je zou ze zo mee willen nemen he!!

@crissyp…tja mannen… :S iig lkkr genieten van je vakantie

@trl…heb je jou askim ondertussen wel al gesproken…?

zo daar ben ik dan eindelijk weer, sorry dat ik een paar dagen niet gepost heb, heb alleen maar geprobeerd bij te lezen, laatste dagen eigenlijk best wel druk geweest, werken hardloopschoenen omgeruild kreeg nl pijn met de nieuwe, eten bij paps en mams, veel studeren ( ben nu twee weken bezig met de opleiding, maar doe nu de opdrachten al voor de 5e maand, vind t zo leuk om weer met oude vak bezig te zijn) gisteren lekker uitgeslapen daarna naar club met zeer slechte wedstrijd en daarna stad in geweest met mams en zusje, daarna gegeten en toen zakte ik bijna in elkaar van vermoeidheid, dus erg vroeg naar bed gegaan en doorgeslapen tot vanmorgen 8 uur, maar ben ook erg druk bezig met de kerstkaarten maken maar heb die nu af en kan het dus weer rustiger aan gaan doen, studeren bevalt erg goed maar was wel wennen na vijf jaar niet meer te hebben gestudeerd. Vanmrorgen weer sollicitatiegsprek gehad. gespre ging goed is op een belastingadviesbureau echt super gave functie echt wat ik wil, gaat om jaar contract daarna vast, maar gesprek ging goed nu maar weer afwachten

@chrissy: een hele fijne vakantie, geniet ervan!

@cyn: welkom thuis, sterkte de komende dagen

@marion: fijn dat jullie zo goed worden geholpen in het Radboud

@viva: bedankt voor het duimen hoor, wat een rot baas heb jij zeg eerst te laat komen en dan niet een rustig de tijd nemen voor je

@toos: hoe was je eerste dag?

@bep: toch aan de crocks? heb ze idd gister ook gezien met bont

@tkl: onze clubs doen eht niet zo best he de laatste dagen

@mk: hoe bevalt het om weer aan het werk te zijn, groeten aan hubs en kids

@cris: hoe bevalt t in schotland?

@seray: sterkte met de hele situatie

sorry voor iedereen die ik vergeten ben

Meiden ik ga slapen ik spreek jullie morgen weer

wow niemand meer hier??

ok, dan doe ik het licht maar uit. Truste en tot morgen

@ Linda: heee, lang niet gezien. Klinkt alsof je het druk hebt ;). Wat studeer je precies??
Schotland bevalt supergoed :D:D.

Ikke ga richting bed. Beps staat over een uurtje of 2 alweer op, haha.
Mijn eerste college is om 13 uur, maar ik moet wel wat eerder op, moet nog wat hw maken…

:idea:

@Cris: Bijna op de minuut 2 uur hihi. Maar goed ik moet ook over 45 min de deur uit!!

@Linda: Zal voor je duimen, je hebt een unicum gevonden, 1 contract en dan vast… Zal hubbie ook de duimen zetten!!!

@Viva: Damlatas?? Damlatas bestaat niet meer, staat nu een waterpark op met van die glijbanen enzo… Is het op het parkje aan het cleopatra-strand??

Dieren… ja zat daar… Ohh houd op allemaal, ik wil erheen… PFFFF
En dan gaat CrissyP vandaag! En Marion volgende week… GRRRRRR

Ik ga opzoek naar een goed hoekje, want wie weet komt ons Bloemke ook nog langs vanmiddag!? En ik wil jullie natuurlijk ook spreken…
(Duimen dat vandaag de moederhond gedekt word, anders morgen! SPANNENDDDD)
Tot straks

Heerlijk geslapen,jammer dat ik er weer uit moest…

Linda,onze cluppies doen het zeker niet zo best,of eigenlijk is het van mijn cluppie gewoon slecht…
Wanneer hoor je meer over je sollicitatie?

Cris,weer een latertje voor je hoe hou je dat vol zeg.

Beps.zal voor je duimen dat je plekkie nog vrij is…

Filiz,ja heb askim gesproken staat een paar blz terug.

Fijne dag allemaal

Nou goed, nog 10 min en dan zit ik in de auto, dus tot op het werk
:dag:

Ikke ben er al … :biggrin: