Ttt 55!

@Cyn: We kunnen het wel raden hoor, je hebt hem toch eerst wel verteld van de bloemetjes en de bijtjes

tjonge jonge…niveau daalt hierzo, maar de stemming stijgt…wie had dat nu gedacht van ons nette dames…hihihihih

Viva,die van Cyn is toch geen moslim,of tenminste hij doet er niks aan hahahaha

ja Cyn en met regenjas hoor…anders wordt hij verkouden…

Nou weet je het wat ik overdag doe en als het erg koud is een augurk

O…OO…nu begrijp ik het…

het is maar goed dat er hier niemand thuis is, lig in een deuk

hahahaha nou als het heel koud is Toos…is je pink groot genoeg om te passen…

haha lig helemaal in een deuk hierzo… maar laten we het er maar op houden dat hij nog niet alles heeft geleerd :wink: Ondanks de 2.5 jaar :paranoid:

Hhahahaah. Ikke erg JULLIE ERG!!!

@Cyn: wist ik toch al van askim!!

@Bloemmie: Waar ben je??? Als de hondjes gebabbeld hebben(jaja dames ik zal me gedragen) dan sms ik je ok!!!

gaat ook weer helemaal nergens over…hahahahahaha…hihihihih

Zal ik je het patroon opsturen?? Heb nou je adres:nod::dope:

Haha, wat zijn we melig dames

@Bloem: Nou, heb er net weer een aan je gestuurd, dus misschien wordt het nu wat rustiger met de sms-jes. :unibrow:

@Cynthia:Oh, zo’n lekker rein ding dus nog. :stuck_out_tongue: Inderdaad, die kun je nog helemaal naar je hand zetten, maar wel voorzichtig ermee hoor!

@Toos: Ja, dat wist ik van die strijk en dat je mijn presentje was vergeten! Had je me in Turgutreis al verteld. Weet je nog wel, bij Ozzy? :unibrow: Was gezellig he? :zon:

@Seray: Oh, gelukkig dat je even naar de dokter bent geweest. Kun je in ierder geval hopenlijk met een gerust hart genieten van Micky en zijn vriendjes en vriendinnetjes.

Cyn,dan leert hij dat in het leger wel…:unibrow:

Cyn, eerst komt AAAAAAAAAAAAAAA… ch…mag dan later

:redface:

Pink is voor de lengte, augurk voor de breedte:biggrin:

ja Toos, doe mij dat patroon maar, heb er voor jou ook nog eentje…met flapoortjes…kunnen ook de knikkertjes warm gehouden worden…

:tongue: moet zowat huilen van het lachen… En mijn collega kijkt me maar raar aan… hahahaha :crybaby: