Ttt 55!

@Beps: BIJGEBABBELD

hahahah…Toos, strijk jij hubs zijn strings dan ofzo…ivm het gewicht:teeth:

Zal ik jullie eens wat schattigs vertellen… Askim heeft voor mij nog nooit een vriendinnetje gehad… en ook nog nooit gezoend en gebabbeld :p:redface:

Beps…babbelen…babbelen…zelfs lama’s n*uken niet…kan niet meer geen mannetje te vinden

Seray,3 banen das niet mis meis,denkl je ook wel aan je zelf…Geld is ook niet alles hoor,maar wel makkelijk…Wat is het voor baan??

Cyn,dus jij bent zijn primeur??

ooooooo Cyn jij hebt een virgin…nice…hoop te leren dus…

haha arm schaap… ehm lama…

Kijk Bloem kunnen we het nog wel vergeven, die zit met haar hoofd in de wolken en verkeerd in diepe trance. Die is even vergeten hoe dat hier heet. Bijbabbelen dus:D

haha juist :wink: Maar dat is mooi… die kan je nog vormen naar je eigen smaak :wink:

Denk dat Cyn heb dat toch al wel geleerd heeft toch???:unibrow:

hahahah A.E.O.U.I.bcdfghjklmnpqrstvwxyz…en hij kan babbelen…

trl: :wink::unibrow:

Tlr…nieuwsgierig…hahahahahah

Tuurlijk doe ik dat, wil wel dat hij er een beetje netjes bij ligt hoor. Trouwens als het koud is draagt hub gebreide strings:D
@Seray: Loop jezelf niet voorbij meis, wat heb je eraan als je straks uitgevloerd ligt

Haha voor jullie een vraag… voor mij een weet :stuck_out_tongue:

Toch wel eentje met een slurf eraan he? :kus:

Viva,:Dze hebben al ruim 2 jaar geloof dus dan mag dat ook wel :wink:

O. ik dacht al, wat zit jij nu af en toe te breien, maar dat zijn die strings van hubs…komkommertje of banaantje erbij voor de maat…insteken omslaan, doorhalen, af laten glijden…toch…

Tlr…moslim niet toch??? Niet voor het huwelijk…is een doodszonde.

haha 2.5 jaar zelfs :wink: