Ttt 55!

toch meiden, bijbabbelen nietwaar…heel lang of kort dat dondert niet…

@ viva, kun je niet iemand waarschuwen?? dat ze het weten, behalve je ouders?? receptie ofzo??

@ roanna, bedankt voor wederom 2x dezelfde sms!!
hahahaa
kun je niet een x iets nieuws sturen ?? :wink:

Roanna, mijn dochter en hubs genieten ook mee van Bloem haar verhalen, en foto’s.
Bloem je update moet ik altijd voorlezen, omdat als ik het van te voren al ga zitten lezen ik helemaal in een deuk ligt, en dan zijn ze zooooo nieuwsgierig…
by the way…heb je verhalen allemaal uit hoor…zo gaaf. Je weet wel die van 100 pagina’s ect…, mijn dochter heeft ze ook gelezen…en ook van haar de complimenten over je schrijfstijl

@Viva: Of er staat… de bewoners werden opgevangen door slachtofferhulp. :crybaby: Hou je het wel rustig daar bij die oudjes? :teeth:

Dat is nu juist het probleem geen receptie, het is geen aanleun woning maar gewoon een ouderencomplex, iedereen is zelfstandig daar, en geen beveiliging ofzo, wel moet je met de sleutel naar binnen, om op de gallerij te komen…en ja die heb ik dus…ahahahahahahah…zie het al helemaal gebeuren…ik lig nu al in een stuip, dus vannacht wordt het helemaal wat, mijn dochter en ik kunnen geen woord zeggen. en moeten op sokken of sloffen lopen, die platen op de gallerij die zijn hol, dus dat klinkt als de pest. Je kunt me echt wegbrengen als een van die bejaarden daar de politie inschakelt, mijn moeder slaapt ook altijd heel ligt, bij het minste of geringste is ze wakker, en wij moeten dus die vlaggetjes op het raam plakken waar hun liggen te slapen, oooooooo…de lol van tevoren is misschien nog wel leuker als morgen de hele dag…hihihihi

Maar lieve Bloem, ik doe dat helemaal niet. Ik heb al 2 dagen geen gebruik gemaakt van mijn mobiel. Ik stuur je gewoon ff een nieuwe, misschien dat die oude dan z’n b*k houdt. Oke? :wink:

@ viva, ach als ze zien dat er vlaggetjes zijn zal het wel goedkomen

en bedankt voor de complimenten, daar doe je het allemaal voor he? :wink:

@ roanna, hahaha… krijg ik die dan ook 6x verspreid over 3 dagen ?? :wink: hahaha
vin het zo grappig
mn ma zegt dat ze me elke dag sms-t heb er nog geen 1 gehad (okey, ze kan niet sms-en maa goed ;))

Viva… haha dat lijkt me echt geweldig!!! Haha en dan nog in het zwart ook… Die oudjes zijn allemaal vet bang vannacht…

mmmhh foto’s duren erg lang
ga maar eens een nieuwe kolom maken

@ viva - leuk wat jullie gaan doen, en ben benieuwd of er morgen wat in de krant staat over insluipers :wink:

Ik heb net even een 3de baan gescoord:D joepie, extra geld voor volgend jaar, alleen ff opletten dat het niet teveel wordt!

Bloemmie heb je ook al 3x een sms gestuurd…

seray wat ga je nog meer dan…loop jezelf niet voorbij hoor … dat is niet goed…vluchten voor …niet doen…

@Bloem: Zolang het jou maar geen geld kost, zal ik je af en toe ook sms-en. Ik Ben vaak een beetje bang dat de persoon die ze ontvangt, ook moet betalen en ik wil je natuurlijk niet op kosten jagen. Maar hoorde hier, dat het jou niets kost dus…

Ik heb nog steeds je pensoonlijk kadootje niet van Toos gehad. Had ze weer vergeten en nu komt ze het een keer langs brengen hier. Ben er eigenlijk zo nieuwgierig naar. :unibrow:

@Viva: Spannenddddddddddd. Zie het helemaal voor me.

extra geld is altijd lekker, maar dat hou je echt niet vol hoor…3 bazen dienen

Seray, doe je wel rustig?? Je hebt er niks aan als je straks met een burn-out zit!!!

Roanna, nee ontvangen kost niets hoor van smsjes… :slywink:

@Seray: Denk aan jezelf!!

@Bloem: Gen**kt word er wel maar niet door de hondjes

@Roanna: Dement he, had mn strijk ingepakt in plaats van het kadootje. Weegt ongeveer net zoveel:biggrin:

hahahahahahahahahahahahahahaha jij bent echt te erg!!! :finger: