Ttt 55!

Hi Bloemmie…meis…geweldig…heb ook *** zijn foto’s bekeken…gaaf.
Lekker chillen ff bijkomen, van alle indrukken, en genieten van het warme weer.
Duurder dan in nl…een yaksteak…nou dan mag het wel een halve yak zijn die op je bord terecht was gekomen…jammie

heb ooit in tunesie kamelenvlees voorgeschoteld gekregen, stinkt en is echt vies. Denk dat lama ongeveer hetzelfde is:D

Ikke thuis yes…weekend…vannacht versieren. he jullie weten het.

Wat een mooie foto’s, lekker weer beetje chillen, wat wil je nog meer

was geen yak
was echte steak
jammie jammie
buikje helemaal rond!! hahahaha hadden we wel verdiend na het beklimmen van everest :wink:

Ja hoor Viva, houden de krant in de gaten morgen. Insluiper opgepakt in d** h**g

en de noodles niet te vergeten

oke Bloemmie, dus echt koeien lopen daar ook rond…

hihihihi…bewoners kwamen met de schrik vrij…hahahahaha

@ viva, owh leuk morgen!!
ff een update… wat doen jullie??

@ viva, ja hoor, hardstikke vrij rond
nepal is meer hindoe dan boeddha dan christen dan moslim
alles doormekaar

Bloem een beetje schappelijk hotel…of hostel…of weet ik wat, neem aan dat je niet in een tent slaapt deze dagen…

en

@Bloem: Nog niets bekend,… ga vanaaf ff met de fokker mailen!!!
Nu pauze meld me asap

@ viva, veels te duur!! hahahaha
veels te goed!!
hahahaha

owh en wilde zeggen dat het hier hardstikke toeristisch is!!
restaurants, bars, internet, laundry
50 ct uit de boxnen, dakterras… alleen een strand nog !!
super genieten!!

@ beps, smakelijk, ben benieuwd of er nog gen**kt gaat worden :wink:

hihih, sorry!!

update…mijn ouders zijn morgen 50 jaar getrouwd, ga vannacht met mijn dochter versieren, maar ze wonen in een ouderen woning en slapen aan de gallerij, nu willen wij de buitenboel versieren, maar er wonen daar allemaal oude mensen die slapen s nachts niet zo best, en zitten ze achter de geraniums…maar wij gaan om 2 uur vannacht versieren daarzo…in het zwart gekleed, en op sloffen, mijn ouders wonen in een gebouw dat heeft het model van een hoefijzer, dus de achter buren kijken zo op de gallerij, hartstikke donker natuurlijk maar wel hier en daar een lampje bij de voordeur…hahahahaha.,…zie het al helemaal voor me, politie gebeld, wij in ons kraag gevat, met een bouwlamp in ons gezicht, met he wat moet dat daar…hahahahahaha

Bloemmie:lol: foei…zulke woorden kan je hier toch niet gebruiken, dat noemen we bijbabbelen hoor…:nod:

Hai die hai… die Bloem.

Zo, lekker weer aan het genieten na buikje rond te hebben gegeten. Nou, dat mag hoor na die inspanning van die tocht op de ME. Wat is dit toch een mooi medium he, dat Bloem zomaar even op zo’n afstand mee kan lu**en hier. We genieten van je verhalen Bloem en ik laat ook steeds de foto’s aan mijn manneke zien en die vind jou ook geweldig. Goede reis verder. :dag: Kussssss

@Toos: Heb je nu alleen nog maar je Truus gedaan? Oh, oh, als dat maar goed gaat! :biggrin: :wink:

En de rest hier allemaal zitten te la, la, la, la ma-en? :biggrin: