Ttt 55!

Roanna is het ook wat voor jou dat patroontje??? Of hou je niet van breien, naai je liever???

Beps,hoe wist jij dat dan :tssk:

Wist je trouwens dat ze in het leger wat in het eten doen,zodat junior niet meer steigert…:dope:

Je ziet het Cyn hoe ouder hoe gekker…hihihihi

@Roanna: Ozzy?? Turgutreis?? OOOOOooooo ja, 1.5 week geleden of zo, dat is waar had het al gezegd. Moet je er ook niet over beginnen hoor, mn strijk en je kadootje

Ik hoorde dat ze aan het begin van het leger een injectie krijgen zodat junior askim niet meer steigert… :tongue:

dat meen je niet hahahahahahah…hoe heet spul neeagra…

Dat is nog eens makkelijk. Recept???

onmenselijk vind ik dat als dat zo is…er is toch ook nog zoiets op manual…

haha zo erg toos?

Geen idee hoe dat spul heet,maar hoorde het van askim soms aten ze dan maar niet hahahahah.

Trouwens me ma zei dat dat vroeger hier ook gebeurde

Viva,ja de handkar dan maar he;)

kan het ook in appeltaart of hein*ken…lekker rustig…

@ viva - ik ga bij het glredme werken in arnhem, bij evenementen, dus heb nog genoeg avonden en tijd voor mezelf en vluchten probeer ik ook niet te doen, ga straks ook 2 x per week praten bij de maatschappelijk werkster

Ja die wil ik wel, heb je ook met mickey oortjes, hub is al ouder. Heeft hetzelfde probleem als wij, alles gaat een beetje hangen:D

:kus:seray

Seray,bij het Glrdm leuk joh wat ga je doen dan steward of wat op de administratie…En gratis concerten zien natuurlijk

Seray: ooh dat is dus niet zo heel vaak!!! :kus:

Toos: hahaha ook al theezakjes?

Toos…nee wel die van Dombo…hahahahahahaha

zo ik lig hier te gieren…van het lachen

@Viva: Nee, ik hou niet zo van breien en haken. Kan het ook niet! Naaien kan ik eignlijk ook niet, maar toemaar, soms moet je weleens de losse steken en rafels weer vastzetten. :stuck_out_tongue:

@Toos: Zal ik anders de foto nog een keer naar je doorsturen waar we opstaan bij ozzy? Ik ben die, met dat rood/wit gestreept shirtje aan. :unibrow: