Cyn,en wie weet zie je askim volgend jaar toch nog wel als hij verlof heeft,probeer het gewoon op elkaar af te stemmen.Hebben wij ook gedaan,en askim 35 uur in de bus gezeten om samen met mij vakantie te vieren in Kusadasi…
@Bloem: Oke, het zal wel dan. Alleen ik heb het maar eenmaal verstuurd, dus zal de provider ze nog wel een paar keer doorgestuurd hebben. Er was trouwens bijna niks van mijn beltegoed af, maar kan je zien… hoe ik aan je denk.
Bloem: ja haha die bewaker waarmee we naar X-bar zijn geweest… En X-bar is nu dicht (schijnt) ze hebben aan mensen gezeten om ze binnen te krijgen… en Shakers is ook dicht… Vage shit!!!
@Roanna
Eerst nog even Seray uitzwaaien! Zij vertrekt nog eerder dan ik. En dan … zie ik jullie volgende week donderdag op Schiphol, ons vliegtuig vertrekt om 13.20 als er niets veranderd is
Kerstkaarten … nu al. Moet er nog niet aan denken.
@TRL
Ook al uit eten? Veel plezier en smakelijk bij je nichtje.
@Bloem
Ga vanavond even rustig zitten bij je verhaal en ff wegzwijmelen , anders kom ik helemaal niet meer achter de computer vandaan vandaag en soms moet er ook nog wat gebeuren in huis he. Ben toch al zo lui de laatste dagen.
@Marion: Je hebt gelijk. Eerst Seray nog en… Disney is wel net zo leuk als een weekje Turkije. :king:
@Toos & Cyn: Ik kan niet op zo’n korte termijn vrij krijgen, maar meestal komen die vliegtuigen naar Turkije hierover, dus zwaai ik wel vanachter mijn kassa naar Marion. :dag: :dag: Toch?