@ cyn, afscheid nemen!!
@ de rest, na 3 uur logje typen is ie klaar
foto’s komen zsm!!
doei voor nu, hongerrrrr
@ cyn, afscheid nemen!!
@ de rest, na 3 uur logje typen is ie klaar
foto’s komen zsm!!
doei voor nu, hongerrrrr
Seray beterschap voor Jer!!!
Zo heb me net ingeschreven voor een Roadshow van DTI… is hier valkbij in het van der valk hotel… en gaat alleen maar over Turkije, Turkije, Turkije!!!
Bloem: ja dat was echt gigantisch pijnlijk… En nu nog steeds… Als ik er aan denk krijg ik weer bijna tranen…
x
@Roanna: Ben ook nog maar net weer begonnen, moest eigenlijk een ochtend werken. Maar kon vrij nemen omdat er genoeg personeel is die dag. Verschil moet er zijn he. Wat heeft kokkie vandaag klaar gestoomd?
@Bloemmie: Ga zo je log lezen, jij ook eet smakelijk. Hoe is het trouwens met ***, gaat het nog steeds goed
Ga ook zo achter de pannen, straks komt iedereen weer hongerig thuis. Eet vanavond stamppot rauwe andijvie
@Toos: Hetzelfde als gister. Als hij kookt, doet hij dat meestal voor 2 dagen en hoeven er nu alleen maar ff een eitje ofzo bij te bakken.
Bij ons komen ze juist mensen tekort. En aan goed personeel komen? Ho maar! Is er niet, zegt het uitzendbureau. Het is een gekkenhuis zo nu en dan. Ze waren al zo blij dat ik er weer was, dus… voorlopig geen vrij.
Doeggggggggggg :dag: Nu eten. Stamppot andijvie…mmmm lekker. ![]()
iedereen gefeliciteerd met het nieuwe deel!!!
Je kunt wel weer merken dat de kletskousen weer terug zijn! ![]()
Wij hebben er wat personeel bij gekregen. Gelukkig, was heel hard nodig. Gaan nu wat meer hele diensten draaien, betekent minder terugkomen. Eet smakelijk voor zo
Morgen weer werken… en dan donderdag alweer vrij!!!
x
@Toos
Lijkt mij dat mocca je toch leuker staat ![]()
Moet morgen naar de kapper, niet voor de kleur maar nog ff een beetje knippen, al mag er NIET veel af. En lowee als ze niet luisteren, dan ga ik moordlustig worden.
@Seray
Duurt idd niet lang meer. Maar voor het zover is hebben we nog een drukke week voor de boeg, hebben een boerderij en moet nog zoveel gebeuren, de komende dagen gaat de mais eraf dus werk aan de winkel voor mij als het tegenzit. Boekhouding moet nog, het huis aan de kant. Maar morgen ga ik eerst ff met vriendin op zoek naar een nieuwe bikini.
@Roanna
Ik zwaai wel ff naar je hoor. Was het bij de grote M of bij de grote A?
@Cyn
Ow lekker, plannen voor je vrije dag?
@Viva: je had het trouwens over die hondjes, ze zijn echt schattig. Wat ik vreselijk vind in turkije en trouwens al die zuidelijke landen zijn die zwerfhonden. Sommige zien er goed uit, maar soms zijn ze broodmager. Als ik dat zie draait mn maag om. heb begrepen dat ze in Turgutreis er wat aan gaan doen. Ze willen een programma beginnen om honden te helpen zodat er niet steeds meer bijkomen. De zwerfhonden bij ADR werden trouwens regelmatig door een asiel opgepikt, nagekeken en eventueel behandeld.
En nu achter de pannen!!!
Ja ziet er een stuk beter uit dan oranje
Ik ook, dus tot laterssssss enne eet smakelijk voor straks:dag::dag:
Marion; nee geen plannen… mams is ook vrij dus zullen wel gaan shoppen ofzo… en lekker ff uitslapen… ben nog steeds verrot! :crybaby:
Eet smakelijk meiden!! En tot morgen!
Ben echt zo blij met jullie!!! Jullie zijn altijd zo lief… willen altijd luisteren… SUPER!!!
Dikke kus!!
Wij zijn ook super blij met jou Cyn!!!
Meiden ikke is thuis…maar ga nu eerst ffies koken!!!
TOt vanaaf ofzo(alhoewel, House… Medical Investigations… Ga wel op meeleesstand)
En zoals gewoonlijk heeft Beps weer helemaal gelijk :biggrin:
heejj mensen,
Ik mag op me werk niet meer op ww zitten want het hoofdkantoor ziet dat ofzoo,
@Seray jaa me koffer is bijna klaar alleen de laatste spulletjes nog maar die kan ik pas donderdag erin stoppen, Sterkte met Jerr…
@Cyn G0ed dat jj het zo leuk hebt gehad met jj askim, gelukkig ga ik ook bijna want ik trek het egt niet meer,
Fijne avond iedereen en ik spreek jullie morgen wel weer den kik
![]()
marion : wat bedoelen jullie nou eigenlijk met die lama’s die schijten ? Heb het al zo veel gezien hier, maar weet niet waar het over gaat :tear:
Heb ik iets gemist ?
En iedereen achter de pannen ?
Zet er trouwens nog eens het lijstje bij. Stond al ver weg.
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
:FRANCE: Seray:12 oktober -weekend Euro Disney :FRANCE:
Marion: 18 oktober - Fethiye ![]()
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 17 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden