Ttt 55!

@Cyn
Wat een lieverd is het toch he!

BLOEM WHERE ARE YOU?

@ Cyn: klinkt heel positief allemaal. Jullie hebben alles mooi op een rijtje gezet en gaan voor elkaar. Klinkt allemaal super lief.
Succes de komende tijd, je zal namelijk nog wel vaker een terugval hebben en je K*T voelen, tenminste heb ik een hele tijd gehad maar het slijt…

@Bloemmie: Zondag was giga!! Ik heb de hele dag met de Mt Everest op mn netvlies gelopen!!! Houd je verder op de hoogte. Weet nog niet of de dekking vandaag is

@Cyn: Zal voor je moeder een foto opsturen!!! Kan ze ze laten zetten van mij mag t

En lama’s zijn DOMMMMM

Ja echt!! Hij vond het ook heel erg dat hij de eerste week s’nachts moest werken… Maar ja daar kan hij ook niks aan doen… hij was toch blij dat ik er was… ging gewoon s’avonds in de bar hangen waar hij werkte… Het is toch anders… maar evengoed lol!!! Ben ook met hem en een groep collega’s uitgeweest (allemaal mannen)… was ook super leuk!!! Die jongens zijn daar allemaal lief!! :zon02:

Beps: jaaa een foto!! Haha!! Heel graag!!! En lama’s… haha ja lamaar!!!

Kimbo: ja ik weet het!!! Mijn moeder belde net of ik vanavond uit eten wilde gaan… dan had ik vanavond weer wat anders aan mijn hoofd… :wub:

@ cyn - wat fijn dat je zo’n fijne vakantie hebt gehad met je askim. En wat is ie lief geweest zeg! En kan me goed voorstellen dat je je k*t voelt, zeker met jullie vooruitzicht:crybaby: Gelukkig heb je dan zo’n fijne vakantie om op terug te kijken:)

@ Cyn: wel lief van je moeder toch? Hopenlijk heb je net als mij ook lieve vriendinnen die je overal mee naar toe slepen, daar heb ik echt veel aan gehad.

@Bloem: Hai Bloem. Wat leuk je weer even hier te zien. 4 smsjes? Nou, dan zal ik nu wel door mijn beltegoed zijn! :unibrow: Dat was in ieder geval niet de bedoeling dat het zo vaak verstuurd zou worden, maar voor jou maak ik graag een uitzondering. Het gaat je nu goed, zo te lezen en daar ben ik blij om. Wat een ervaring, wat jij allemaal ziet en meemaakt. Tof zeg!

@Cynthia: Oh daar ja. Zit daar ook niet een wat oudere man die losse thee verkoopt? Wij hebben daar een paar pakken granaatappelthee gekocht voor de familie en toen kregen mijn mannneke en zwager gratis een zakje (s*x) thee om uit te proberen. Nou, we hebben in een deuk gelegen. Toen we de andere dag weer daar langs kwamen, deden mijn schoonzus ik en ik net, of we er nog last :stuck_out_tongue: van hadden. Lachen weer dus met die man… Oh wat is Gumbet toch leuk!!! Echt, wat een lieve mensen daar!

Dat zou zomaar kunnen, dat wij dat waren aan de overkant van Serhan. Wij hadden dat lekkere ding wat ervoor staat beloofd, dat we bij hun zouden komen eten. Als je 2 knappe blonde oudere dames (ahum) met kort haar hebt zien zitten, waren wij dat ja. Maar alleen mijn manneke heeft altijd een pet op. Mijn zwager zeker weten niet.

Ik liep ook steeds op te letten of ik jou niet zag, maar helaas niet. Volgende keer beter. Heb nog wel 2 x met Toos gemeet en hebben kennis gemaakt met Stacey (Ozzy’s bar) en haar ouders.

@Cyn
Wat lief van je moeder! En ga je?

Bloemmie where are you?? :ninja:

Cyn,dus alle twijfels die je had voordat je ging zijn gelukkig weer weg.Gelukkig maar…En wat lief van je moeder…om je me uit eten te nemen…

Roanna: ja Gümbet is leuk he!!! En daar zit inderdaad een thee-shop… Wij zijn daar ook een keer gaan eten omdat we dat beloofd hadden aan die jongen… (het kan inderdaad ook 1 man met een pet zijn geweest…) Was wel erg lekker eten… wel koud!! Stond die avond veel wind!!! Ben ook langs Ozzy’s geweest… maar was nog niet open… En had geen zin om te wachten…

@ cyn - lief van je moeder zeg, en afleiding is nu wel fijn voor je denk ik

TRL: Ja lief he!!! En alle twijfels zijn weg!! Ga er weer helemaal voor!!!

Marion: ja ik ga uiteraard!!:wub:

@Cynthia: Heerlijk hoor dat jullie er voor gaan. :wub: Enneh… wij helpen je wel door de tijd heen hoor! Maar kan me wel voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Oh, en wat lees ik? Lekker uit eten zo. Mmmmmmmmm lekker! Lieve moeder zeg!

@Seray: Oh, hopenlijk is de kleine vent weer opgeknapt voor jullie naar Disney gaan. Ja, het kan ook zo’n pijn doen die oorontsteking. Was je al bij de dokter geweest of moet dat nog? Beterschap hoor!

@Toos: Ja, het is Marion die nu aan de beurt is. Zal ff kijken wanneer ook alweer. Gaan wij ze uitzwaaien he? :vak01:

Iedereen nog druk aan het werk? Ik heb net al de kerstkaarten gekocht bij de Act**n en een lichtpyramide voor, voor het raam. Was allemaal in de aanbieding, dus ik dacht meenemen, want het wordt winter.:angry: Bah!!!

Meiden ga langzaam afsluiten, ikke ga lekker naar huis!!

Tot straks of niet
Bloemmie: We smsen/mailen/chatten!! :kus:

@ beppie - lekker naar huis! fijne avond

@ roanna - morgenochtend ga ik met hem naar de dokter, dus ben benieuwd

KERSTKAARTEN??? Sjezus… begint het nu al?? aaaaaaaah:finger:

Bloemmie…geweldig meis, eindelijk niet ziek…dubbel genieten dus.

Cyn…la…la…la…lama…laamaar…doodziek wordt je van die beesten…gewoon net doen of ze er niet zijn.