Ttt 55!

die tatto shop ken ik wel idd

hiero dus 30 graden
f*cking warm man!! hahahhaaa

@ bloem - wat heerlijk zeg 30 graden, ben jaloers!!:slight_smile:

Seray,toch nog een tattoo erbij of alleen maar kijken…

Bloem,stuur wat warmte hierheen als je wilt.

@ trl- wil er waarschijnlijk toch nog eentje erbij…erg hé, lijk wel verslaafd aan tattoo’s :wink:

Het is ook een verslaving… Zit nu al te denken om die op mijn voet toch iets groter te doen… met een extra vlinder erbij… Maar dan vermoord mams me denk ik!! haha

@ cyn - haha ik ben dus niet de enige:)

Seray en wat en waar had je ingedachten?

Cyn,ach ietsje groter daar zal je moeder je toch niet voor vermoorden…

Pas op, voor je weet heb je er ook 15!! Net als ikke!!!

Hoest verder Bloemmie, kan vanaaf pas je log lezen

haha Beps: mijn moeder wil maar 1 tattoo… en dat zijn jouw hondjes van je been… haha

TRL: Haha nee denk het ook niet hoor!

Oh en Beps… je appeltaartbonnen verstuur ik morgen hoor!! Heb er 3 :wink: dus dat wordt flink dooreten haha:p

@ beps, helemaal goed. telefoontje en sms zondag was geweldig

voor de rest is het goed
hoeveel indrukken kan een mens in 24 uur hebben?? ben zo onder de indruk!!

HEY BEN NOG OP TIJD …BLOEM IS ER NOG!!!
Ga straks je verhalen lezen, ben superbenieuwd! Wat fijn dat je niet ziek bent geworden deze keer. En Nepal ook mooi aan reactie te lezen.
Nog leuke dingen mee gemaakt, texaanse turken tegen gekomen misschien?

@ trl - ik wil er graag nog 1 op mijn heup, weet nog niet wat, maar iets dat naar Jer verwijst

@ beppie - voordat ik bij de 15 zit, dat duurt nog ff :slight_smile:

@Bloem
Geloof direct dat je helemaal onder de indruk bent. Is zo anders allemaal dan hier. Blijven genieten meis, er zijn maar zo weinig mensen die dit mee maken.

Seray hoeveel heb jij er??

x

@Toos
Leuke update trouwens … vooral die van de lama :smiley:

@Bloem
Niet gezien in Tibet? De Dalai Lama :wink: ?

haha ik snap ook niet waarom die lama nou weer moet schijten… had 3 weken geleden mega-ruzie met die lama… en maar spugen en schijten…

@Cyn
Ja das wat ze doen … spugen en schijten :wink:
Verder heb je er eigenlijk niets aan.

@ cyn - ik heb er nu 4

Ik zal ff een klein update van mijn vakantie geven…

Hotel was echt super!!! Geen woorden voor… vond het helemaal top!!!

Askim was ook super… heel lief voor me… hoewel we de eerste week niet veel tijd samen hadden was het een super week… en de tweede week was nog beter!! Zo goed heb ik me nog nooit gevoeld… Hebben het ook moeilijk gehad ivm leger enzo… Maar we staan nu nog sterker, en hij wil mij niet kwijt, en ik hem niet!!! Heeft me veel aandacht gegeven ook terwijl hij aan het werk was… Een speciale cocktail gemaakt en deze dan zelf brengen of laten brengen… Zondag kreeg ik er 1 met 6 kleuren ofzo… en dat ik blij moest zijn en niet moest huilen… Nou toen ging ik weer janken…

Ook belde hij nog vanuit het restaurant met de interne telefoon naar de bar waar ik zat… dus daar kwam zijn collega met de telefoon aangewandeld… Its for you… Wilde hij nog even vragen hoe het met me was voor ik wegging en zeggen dat hij van me houdt… Echt zo lief!!! (hij moest werken op het moment dat ik wegging)

Al met al echt een super tijd gehad! Maar veel te snel weer voorbij!!! Gister had ik het ook heel moeilijk… Nu gaat het wel wat beter… heb veel afleiding hier op werk en op ww…

Thanks meiden dat jullie willen luisteren 24/7!!

Dikke Kus voor jullie allemaal (nou ja bijna allemaal)