crissy gefeliciteerd, wat gaaf, wat ga je daar precies doen. en waar is het???
Roanna wat is jou sterkte dan???
@crissyp…das super…gefeliciteerd!!
Ohhhhhh Chrissyp…wat goed en wat fijn voor je.
Ben je voorlopig weer even onder de pannen. Wie weet, is dit een opstap naar een vaste baan en anders kun je tussendoor verder solliciteren. Gefeliciteerd!!! :king:
crissy- heerlijk voor je! gefeliciteerd!
Ik heb nu ook een varifocus bril hoor…maar met +0,50 voor veraf in beide glazen, terwijl ik dus voor rechts dat eigenlijk niet nodig heb en +1.75 voor het lezen…mijn lenzen zijn dus links 0.50 voor veraf en 1.50 voor lezen…dat is dan net anders, dat komt omdat het op je oog zit…en is dus iets minder.
crissy…dit is toch niet via het uitzendbureau, dit is toch gewoon een contract ofzo.
@Oei, daar vraag je me wat. Ik heb het papiertje hier voor me liggen. Zal proberen het hier duidelijk te maken.
R…+ 1.50…c - 0.75…as 70
L…+ 1.50…c - 0.50…as 140
Additie…+ 2.25
Dus…
Het zegt mij niks.
jaaaaa ik begrijp hem helemaal…nou ja een beetje…je hebt dus net als ik + sterkte, met een cilinder van -75…en lezen 2.25 dat is wat ik eruit begrijp
@Chrissy
GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BAAN!!! Top gedaan meissie!!
@TRL
Veel plezier met de kids!
@Roanna
Nee hoor, de koffers staan nog mooi op zolder :unibrow: ! Haal ze pas de dag voor vertrek naar beneden. Staan anders alleen maar in de weg.
Geloof dat je alleen maar kan laseren als je - … sterkte hebt. Heb ook lenzen, kan laseren maar durf er niet aan. Ga er ook niet aan beginnen zolang ik geen last van de lenzen heb.
@Toos
Geloof dat het overal een gedoe is met dat internet.
@Toos&Roanna
Geniet nog maar lekker van jullie laatste vakantiedagen. Jullie moesten maandag weer aan de slag of niet :evil:?
@Filiz
Is er ook een school op de plek waar je stage gaat lopen? Een oud klasgenootje van J. zit ergens bij jullie in de buurt in een woongroep.
@Besmile
Welkom thuis!!! Jij vond Kemer zelf dus ook minder. Vind het dorp op zich ook niets hebben vergeleken bij Icmeler, Side, Bodrum etc. Niettemin hebben we er een paar supervakanties gehad.
@Viva
Is altijd in het begin dat je wazig ziet, trekt vanzelf wel bij hoor!
ik heb voor mijn bril
R…0.50 cyl. oo as o add 1.75
L…0.50 cyl 0.75 as 17 add 1.75
jij begrijp…
Hoorde trouwens vanmiddag van mijn vriendin dat er in Turkije, ze dacht Alanya, een ongeluk is geweest met een jeepsafari. De chauffeur is dood en 7 nederlanders zijn gewond.
Ja klop Marion, heb ik gisteren al geplaatst hierzo in de nieuwsberichten…groene jeep is naar beneden gedenderd, waren 11 pasagiers waarvan 9 nederlanders…chauffeur is onder de jeep terecht gekomen.
Ja Marion ik hoop dat de mist een beetje optrekt, zie nog niet echt scherp hoor…maar het zal wel wennen. Beter als de hele dag een bril op mijn neus daar wordt ik dus even kriegel van…
Moet je eens kijken wat ik me toch een partij achterloop :crybaby:
Was trouwens aan het bijlezen onder vakantieliefdes - aftellen, wordt daar echt niet goed ![]()
@Marion: Klopt! Ik had het gisteravond al even gelezen. Ze schenen in een gebied te hebben gereden, waar je ook niet mag komen. Maarja, dan nog! Het is toch wel weer wat.
Hoezo wordt je daar niet goed van Marion???
LAMA!!![]()
@marion…is die school hier in maastricht…?
@viva…hint>>lama…marion verbeter me als ik ernaast zit!!
hahaha had hem door…