Oke sorry Roanna,dan heb ik het niet helemaal goed begrepen,t was ooknog vroeg vanmorgen :slywink:.
Cyn,ja dat denk ik zelf ook dat ze een andere reis zullen moeten vinden.Ze zouden 1 september vliegen naar Adana en daar een week bij zijn ouders verblijven en vandaaruit 2 weken naar Antalya gaan.Ben benieuwd wat het nu allemaal gaat worden.
Ja ik ook.Maar ja ze hebben altijd wat.Vorig jaar konden ze ineens niet terug,moesten ze 2 dagen langer blijven,nu is dat op zich niet zo erg,maar ze kregen uiteindelijk maar 50 euro terug van de extra kosten.En ze blijft maar bij dat reisburo boeken…
Ja dat bedoelde ik ook.Maar ja ze moet natuurlijk zelf weten waar ze boekt,maar als het steeds bij hetzelfde reisburo gebeurt,zou ik toch wel eens naar een ander gaan,kan ook gewoon domme pech zijn he.
Moet jij veel mensen omboeken of doen jullie geen zaken met Ir*s ?
Ik moet 1 reis omboeken… En we zijn blij dat het er maar 1 is. We hebben namelijk heel veel reizen daar geboekt dit jaar… Maar die zijn gelukkig allemaal al vertrokken…
**En het is bijna weer weekend :nod: Geloof dat ze mooi weer voorspellen. **
**Nog 2,5 uur werken en dan daarna lunchen met een vriendinnetje. **
**Hihi China, dat zeg ik ook weleens Meestal denken ze dat ik uit Zweden kom dus da’s geen optie. ** En ik ken bijna niet wachten tot het 4 september is, wanna go…NOW!!
@ roanna, ach, maak je er toch een wedstrijdje van, wie ze het origineelste afpoeierd
@ TRL das ook wat! is ook niet echt een standaard reisje zeg
@ cyn, denk niet dat de neckervrouwen zo snel failliet gaan, en dan heb je altijd nog plenty andere optie’s, maar lullig is het allemaal wel
@ toos, moet maar zo denken, met dat mooie weer zijn de mensjes allicht niet zo chagerijnig
gaaapppp ikke net wakker, een beetje… half…
voel me nog niet heel veel beter, zit weer te shaken achter de pc-tje…
en het lullige is, bedenk me nu echt 101 dingen die ik beter nu kan doen, dan strax, maar das niet de bedoeling natuurlijk, dus ik doe het rustig aan!
@Diamond: Voor jou schiet het nu ook op he? Nou, in Kusadasi spreken ze ons zelfs in het Maleis aan, omdat ze denk ik wel zien, dat mijn mijn uit Indonesie komt. Dat was altijd wel grappig. Wij dus ook Maleis terug praten en ach… dan heb je de grootste fun.
Ik weet niet wat het weer hier doet vandaag, maar het ziet er somber uit.
O ja, heb de badkamer gepoetst hoor! Nou ff lekker nog even aan de koffie.
@Bloem:Heel verstandig om rustig aan te doen, die 101 dingen komen wel.
De mensen bij ons merken niet zoveel of het nou warm is of niet. Wij wel, we hebben geen airco of zo, dus loopt het zweet in straaltjes mn broek in