Ttt 41!!

Ja zo is dat en iedereen ervaart het op zn eigen manier, de ene heeft er hinder van en vind het vervelend en de ander maakt zich er niet druk om. Het belangrijkste, je gaat gewoon

En iedereen is gelijk offline…( denken, daar heb je hun ook weer) :biggrin: dus wij hebben weer de tijd.

die 2 dozen zijn weer aan het beppen

moet je morgen weer werken? Ik wel ben een week vrij geweest en mag er weer tegenaan

En de 3e doos is net bijgelezen :wink:

Gezellie Marion

Ja ik moet zoals gewoonlijk weer werken, maar hoef hier pas om 11.15 uur weg dus kan ff uitslapen. Ja, jij was wel lang vrij geweest nu he?

ja een hele week, was op zich wel lekker

Oh Marion gezelli en om het lampje uit te doen zeker? :biggrin:

Nou, dan ga ik vast. Maakt een van jullie de :idea: uit?

Slaap lekker en Linda jij ook weer werkse. Hopenlijk is het morgen niet zo druk en krijg je niet van die klagende/zeurende mensen aan je kassa. :so:

:dag: Doeggggggggggggggg

:slapen::slapen:
Slaap lekker

Jullie ook allemaal. :dag:

Truste :kus:

Ik ga ook mn mandje opzoeken, truste:kus:
Marion: doe jij het licht uit en de boel op slot?
:dag::dag:

Deur op slot … lampen uit … :idea::idea: truste :slapen:

jeetje, wat donker hier, zit oko helamaal verkertr te typen, kannix zein

haha, nou slaap lekker allemaal, en m’n internet doet het weer, hiep hiep hoera!!

:idea::idea::idea::idea: Wat extra lampjes aangedaan ziet er zo donker uit buiten,mar van het weekend wordt het weer beter wordt er gezegd.

Iedereen lekker geslapen?Voor de meesten van ons laatste werkdag van de week.Ik een half dagje,misschien wat langer zal wel zien of er veel te doen is.

Roanna,jammer dat je zus elke weer met agrumenten komt zelfs nu jullie geboekt hebben,ze moet het gewoon op zich af laten komen en der hub ook.Zo wordt de voorpret er niet leuker op.

Vriendin gaat vandaag reisburo bellen over hoe het zit met hun reis,hun reis zou via Irs trv*l gaan :disgust:,dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Fijne dag allemaal :dag:

TRL: ik kan je vertellen… Die reis gaat niet door. Het reisburo zal waarschijnlijk met jou vriendin een andere reis gaan zoeken!! Ohhh dat lijkt me zo erg dat Neckerm*nn failliet gaat, en ik dus over 6 weken niet op vakantie zou kunnen!! Nou is 6 weken nog wel een aardige tijd dat je nog wat anders kan zoeken… Maar er zijn ook mensen die al heel snel vertrekken!!

En trouwens… ik had het inderdaad gevraagd, en hij zei dat het zijn vriend geweest moet zijn die op msn was… Die kan alleen het engels woordje Hi… haha dus daarom zei hij verder niks…

@Bloem+Brenniej: welke film was dat dan die jullie keken???

@Linda: Werkse!

@Roanna, naar mijn mening zijn ze rustiger geworden in Gümbet+Bodrum… En met name Bodrum… Dus dat gaat wel goed komen hoor!! En anders inderdaad gewoon zeggen dat je uit Zweden, China of Disneyland komt… Helpt altijd!!

Nou zo maar weer ff… Ga ff een bakkie thee zuipen!!!

x

Goedemorgen allen. Wat is het weer licht hier! :wink:

@TKL: Ik denk dat je het niet helemaal goed weergeeft m.b.t. mijn schoonzusje. Het was juist haar idee om een keer met z’n allen naar Turkije te gaan. Gisteravond zaten we een tijdje te chatten en toen kwam er een nicht van haar tussendoor, die al vele malen die kant is opgeweest en met die verhalen kwam. Zij was er voor het laatst vorig jaar September geweest. Dus mijn schoonzus verteld mij dat weer en dan hebben we toch zoiets van…ach we zien het wel. We laten echt hierdoor de voorpret niet bederven. Integendeel! :zon02: WIJ GAAN :zon02:

Nou, ik ga even hier thuis soppen en dan ook maar weer werken. :stuck_out_tongue:

@Cynthia: Komt helemaal goed hoor :vak02: Gumbet, here we come :dag:

Wij gaan dat is het voornaamste en hebben er nog steeds erg veel zin in.

Werkse ook zo!