Ttt 41!!

lach er maar om hoor, het is diep drama

ieeekksss zo’n straaltje zweet dat zo tergend langzaam langs je billen en benen naar beneden glijdt… dat je denkt… jaiks iedereen ziet het en voelt bakkie aan!!

@ toos, ja das niet lekker, geen airco en dan hard werken, met die mensen slepen enzo… en dan ruik je op een gegeven moment jezelf…

@marion
Ik heb er nog maar 2 af, de rest moet nog. Hubs had opgeruimd en ik kon de rolletjes gisteren nergens vinden. Nu zijn ze terecht, de rest moet ik vandaag nog ff maken.

@bloem
Ik ben al een tijdje rolletjes aan het sparen, op kantoor had ik een geel plakkertje in de wc gehangen of ze de lege rolletjes aan mij wilden geven. Iedereen ging ze spontaan thuis ook sparen, dus tot 2020 (haha) kan ik ‘snoepjes’ maken als het moet.
Crea bea, eigenlijk dus helemaal niet, maar iedereen maakt er werk van, dus dan is het een beetje lullig als ik me er makkelijk vanaf maak.

Jezelf ruiken is al niet fris, maar helaas gaan ook andere mensen ruiken. En niet iedereen gebruikt deo.

@ MK ach je moet dat doen waar je goed in bent… nog een reden voor mij om geen kiddies te willen, moet je ook nog crea bea zijn als ze jarig zijn! poehee… succes er dan maar mee

@bloem
Hoe voel je je vandaag??

niet zo super
beetje shaky en trillerig nog steeds… de zweetaaanval is inmiddels voorbij, en als ik heel diep adem haal, dan krijg ik wel genoeg lucht binnen, maar ja, das ook zo’n gezucht enzo!

helaas is niet iedereen zo op zn eigen hygiene gericht als wenselijk zou zijn… brbrbrrr… sommige mensen kunnen echt rieken! oud zweet, uit de mond, naar alcohol ofzo… jaiks!

Wij hebben van die elegante witte hobbezakken, jasje is met drukknopen dus altijd wat er onder. Meeste mensen hebben deo op hun nachtkastje staan, kan dus altijd even bijspuiten

we hebben wel eens in het hotel waar ik 2 jaar geleden was, een heerlijke bus deo van aX* neergezet voor 1 van die obers… die boog dan ook echt zo over tafel, daar verging me echt de eetlust van…
op zich kan die knul er niet veel aan doen. 1 hempje dat eens in de zoveel tijd maar gewassen wordt. van 8.00 tot 22.00 aan het werk, soms in de brandende zon… maar goed, daarna rook ie wel ff aangenaam…

Heb je al wat gegeten?

@ toos, toen ik in het ziekenhuis lag, was 2x in de zomer, waren er wel een verpleegsters die hadden ook zo’n jasje aan, en er gewoon nix onder!! :eek: kon zo de bh’s zien en alles…
en nou ja, nou verblik of verbloos ik daar niet zo snel van, maar stel me helemaal voor, dat bepaalde mannen heel snel een favo nurse krijgen op die manier, hihihihih

Is een idee, want sommige obers kunnen echt stinken

@ toos, ja net, tosti en koffie, en een plakkie ontbijtkoek
ik eet echt goed hoor! zonder eten kan ik echt helemaal nix…

owh ja @ cyn, ik heb gisteren de film ‘win a date with tad hamilton’ gekeken, en brenneij dus ook! :unibrow: kwijl zin??

Ja precies daarom doe ik er altijd wat onder. Mensen pakken wel eens aan je jasje, trekken het zo open

Wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek?

MK: Wanneer is je dochter jarig?

Bloem, ah shit die wilde ik ook gaan kijken ja!!! :crybaby: vergeten :disgust: