Ben naar huis, dag lady’s :wub:
@ roanna, gewoon aanvragen en meenemen …!!
@ TRL, owh dat klinkt toch wat minder!! hahaa, maar wel lekker rustig, geen zeurende klanten, druk als er veel aangeleverd wordt, maar dan kun je het nog ff laten liggen… :tssk: lijkt me wel wat…
muziekje op, internet bij de hand,… beetje beppen met je collega’s///
ik zie mogelijkheden!! hahaha
@ diamond, vind appelmoes zo gewoon errug lekker,… bij mij moet er vaak mosterd bij/ op/ naast/ over
Ik vind van die gebakken uitjes uit zo’ n zakje ook lekker! Past ook bijna overal bij ![]()
Roanna,dat weet ik niet hoe dat gaat heb er nog nooit 1 aangevraagd.
Bloem,tis echt zo relax daar,toen ik daar begon moest ik er echt aan wennen.En als je een dag geen zin hebt niemand die er wat van zegt.Ga een een half uur beppen met een collega ook goed.Maar tis niet op alle afdelingen zo hoor.Heb ook een tijdje de telefoon en receptie gedaan.De telefoon vond ik nog wel leuk,maar de receptie was saai.
@TRL wat mij opviel, toen ik voor het eerst voor het eggie ging werken… dat de meeste mensen op kantoor er echt de kantjes vanaf lopen…
tja, hoe moet ik dit nou uitleggen…
kwam op mij echt over zo van: ik moet de hele dag werken, laat ik alles maar goed verdelen, en vooral niet te druk maken en veel sociale contacten enzo…
en ikke was niet anders gewend door mn bijbaantjes enzo, gewoon flink de beuk erin… 8 uur werken is gewoon 8 uur werken… en niet 4,5 en de rest kletsen, mailen en weet ik wat allemaal meer…
in mn huidige werk zijn we afhankelijk van hoe druk het is, zo druk hebben wij het, maar bij de werkgevers ervoor… dan was het echt… dit stapeltje papier is van mij en daar mag ik de hele dag overdoen… ikke ben niet anders gewend dan de stapel te pakken, weg te werken en de volgende stapel te nemen…
maar goed…
@ diamond, nee ikke lust geen uitjes, maar eet gerust voor de lol een pot augurken leeg, heerlijk vind ik dat!
Ik heb wel een tijdje gehad, dat ik overal knoflooksaus op deed, maar ben daar toch maar mee opgehouden vanwege het cholesterolgevaar.
Nu doe ik het alleen nog op gebakken aardappeltjes. Lekker hoor!
Ja Bloem dat weet ik ook nog wel.
Ach weetje wat? Ik bel gewoon van de week ff weer naar de verzekeraar. :biggrin:
Ik ga nu ook ff eten. Rijst met gado, gado, pindasaus en… kibbeling vers van de markt.
Jullie ook eet smakelijk zo.
O ja Bloem. Hoe is het nu met je? Denk je van de week alweer aan het werk te gaan, of ben je nog te zwakjes, zeg maar?
Wij hebben gelukkig geen last van muggen, heb overal horren, maar soms wel van die vieze kleine vliegjes, die dan uit de afvalbak in keuken komen. Bah!![]()
Doeggggggg tot laters :dag:
@ roanna eet smakelijk!!
ikke denk donderdag weer aan de slag te gaan, net ff met het werk gebeld en dat lijkt me toch wel okey… moet toch een x weer aan de slag!
owh en hopelijk komt er morgen iemand voor mn crosstrainer!! hoop het!! dan is dat onding ook weg!
ja, die vliegjes, vreselijk, heb er ook zo’n last van en de keuken en kamer en slaapkamer is bij mij 1, aangezien ik maar 1 kamer heb, dus is behoorlijk irritant
:eek: is het alweer 5 uur geweest… jeetje, heb echt geen zak gedaan vandaag…nou ja, wel lekker geslapen…
Bloem, dat ben ik ook gewend in gewoon de stapel te pakken en de beuk erin te gooien.Weet nog dat ik daar begon via het uitzendburo,vroegen ze aan het eind van de dag waar de stapel was gebleven,zeg ik weggewerkt,wilden ze het niet geloven,nou jaaaa zeg.En zo werk ik nog steeds dus vandaar dat ik misschien soms niks te doen heb :slywink:
@TRL awhh vandaar
nee tja… werk liever ff door, dan de hele dag over 1 stapeltje papieren te doen, toch? maar goed, ieder werkt op zn eigen manier…
vanaaf weer sex in the city! whiehhee
ennnn… girlmore girls!! jippie!!
@ Bloem: jaa werken ging op zich wel… nog wel last enzo… maar ja eenmaal op de werkvloer…doe je toch je ding…en let je niet meer zo op jezelf…(tenminste ik) en dan ben ik thuis…en dan krijg ik ECHT last zeg maar… maar ja goed,… het is uit te houden… Kuur slaat goed aan geloof ik… maar goed…
Jij vandaag lekker geslapen,…en niks gedaan…Voel je je ook wel wat beter… of toch nog niet…?
@ brenniej, owh laat jezelf dan maar eens ff lekker verwennen door pappie en mammie, voetjes omhoog lekker op de bank, ff nix…
hiero beetje beter, maar ikke ga nix forceren, rustig aan
ikke ga zelf ook ff met de voetjes omhoog, lekker tv kijken dan strax eens iets koken en dan horen jullie me wel weer
@ Bloem: lekker genieten ff:) tot straks!!!
Askim belde net op de huistelefoon, ik hoor me moeder ineens engels praten… ik denk heeee?? ik naar beneden… Zat ze met askim te kletsen… nOu jaaa…whaha…Mams met big smile… En askim in geuren en kleuren vertellen dat die me moeder weer is gesproken had!! Aaaccchh Liefff!!!
Maar hij is weer helemaal de oude…gelukkig!!!..
weer is zorgen gemaakt… om nou jaaa helemaal NIKS!!!
Ik zie ook dat we nog eventjes moet doortikken!..voor een nieuw deel!!..
Alleen ga ik dat in me eentje niet redden!!..![]()
Dat worden dan wel erg veel berichtjes,…en dan wordt ik hoogwaarschijnlijk heeel irritant voor jullie!!,… maar ja ik moet ook even aan de 1000 berichtjes komen!..
dus dan kunnen er nog wel een paar bij toch!..
Ben ik al vervelend???
Ok ok…
dat nieuwe deel komt vanzelf wel weer een keer!!!
owh en wat heerlijk dat jouw askim op de huistelefoon belt! is ook goedkoper he? en dan gewoon kleppen met mammie… hihih…
zie ik bij mij thuis nog niet zo snel gebeuren hahahaha
@ Bloem: Jaa hahaah…stond er ook raar van op te kijken!
maar ja alleen maar leuk!!..