Gisteravond had ik inderdaad bezoek en gingen best wel laat weg, dus eigenlijk te laat om nog hier te komen.
En vandaag heb ik even andere dingen gedaan. Maar⦠als ik thuis ben, staat de pc altijd aan en ook op ww in de leesstand, dus lees regelmatig wat hier gebeurt. :biggrin:
@Dia: Ik zit te denkenā¦hmmmmmm nou nee, kan niet iets opnoemen wat geen combi is.
@roanna! kijk!! das belangrijk he? lekker met goede zin naar je werk, ff je ding doen, iedereen tevreden en blij, neem je het tenminste ook niet mee naar huis!
hiero zouden de scholen weer begonnen moeten zijn, maar tis zooo druk in de stad enzo⦠of half NL zit in het zuiden ofzo, ik weet niet, maar leek op nix dat het weer ānormaalā is zeg maar
Haha Dia, ik heb ook zoān appelmoes kind. Die eet werkelijk overal appelmoes bij! Onbegrijpelijkā¦! Nu woont hij samen met zijn vriend en ook die zit af en toe te gruwen als hij mijn kind met de appelmoes ziet scheppen. Nou ja, ieder zān meug!
Bloem, dat wordt nog wat het inpakken van je rugzak! Misschien een goed idee om alle verpakking van de med. af te halen, dus alleen de blisters meenemen. En een mapje maken waar alle bijsluiters en zo in kunnen?Toen manlief zijn reis ging maken heeft hij ongeveer 20x zijn tas opnieuw in moeten pakken omdat ie gewoon veel te zwaar was! Op een gegeven moment zaten er echt alleen nog strikt noodzakelijke spullen in en woog t kreng nog zoān 20 kg! Maar goed, je schijnt er ook wel weer aan te wennen, succes in elk geval.
@Bloem: Dat zou best kunnen dat alle midden-Nederlanders op dit moment zich in het zuiden ophouden. Ik vind dat hier in de stad ook altijd zo leuk om te zien. Superdruk in de Hoofdstraat en je haalt ze eruit hoor. Ja, die van de camping en dat zijn er vele hier in de omgeving. :zon02: Ja toch TKL?
Nou Bloem, zoān lading krijg in dus ongeveer ook eens in de 3 maanden, als ik mijn medicijnen moet ophalen t.b.v. mijn hartje.ā Maarja, het zal wel ergens goed voor zijn. Ha, ha. En van jou zal nog wel meer zijn, als ik lees dat je zowat een extra tas moet kopen!!!
BLoem,bedoelde dat ze niet gaan denken dat het wat anders is dan medicijnen
Ja tis inderdaad een leuke oragnisatie en heel relax.Bevaltme prima hoor,alleen als het wat rustiger is duurt de dag zo lang he,maar ja dat zal je overal wel hebben.
Roanna,klopt inderdaad.Hier ook en is nu braderie in het centrum de camping gasten haal je er zo uit
het wordt al minder⦠maar heb nu dus die prednison voor erbij en nog zoān medicijntje
en dat zijn grote potten!! arch⦠al was het alleen voor het meesjouwen dat ik die niet wil nemen, maar ja, op zich weegt het niet zoveel, maar het neemt zoveel plek in beslag!
@ crazy, ja dat ben ik nu aan het doen, al die lege verpakkingen enzo, heb een medcijnen paspoort, dus daar staat alles bij, hoef de bijsluiter niet mee te nemen, slik alles al zo langā¦
maar goed⦠bedacht me wel, als ik nu mn rugzak kwijt raak, dan heb ik echt een probleem⦠sowieso natuurlijk, maar cker ivm die medicijnen⦠dus denk neem een mnd mee in mn daypack en de rest in de backpack⦠wil em echt niet meer dan 15 kilo hebben, maar het wordt idd nog flink puzzelenā¦
en of er nu 5 kilo of 15 of 50 inzit⦠tis allemaal loeizwaar op je rug⦠hihih⦠leuk dat backpackeN!!
Ikke is weer thuisā¦gewerkt,ā¦weer lekker drukke dag, maar ja is lekker snel voorbij gegaan!!!
Vanacht zoooooooooo slecht geslapenā¦er zat zooo een vervelende mug in me kamerā¦en ik kon hem maar niet vindenā¦muggenbult op me wang, 2 op me vinger, 2 aan de zijkant van me knieā¦1 op me rug⦠Nog meer??? nee gelukkig dat was het!!..werd helemaaal gek!!!.. maar niet gevonden⦠Ik heb dus paar uurtjes me ogen dicht kunnen doen door met me halve kussen op me oor te slapen,ā¦terwijl dan wel de zweetdruppels in me nek liepen,ā¦gatverrrrā¦maar goedā¦hopelijk is het vanacht beter!!
@ Mar: Ik wil best de 17-de bij jou een verjaardagsbakkie komen doen in Marmaris⦠Maar ik ben er pas de 22-ste⦠Ik wil wel wel eerder vertrekken hooooooor!!;);)
Maar dan wordt het ee nverlaat verjaardagsbakkie!.. maar op de 29ste ben je van harte welkom!!!.. op mijn 21 ste verjaardag!! eindelijk volwassen!!..nou jaaa uhhhmmā¦JAA ECHT!!!
@ brenniej~en hoe ging het werken dan?? hoe voel je je nu??
kut muggen ook altijd⦠ff afkloppen, maar heb er hiero niet veel last van⦠wel van andere beestjes, maar goedā¦
O ja had eigenlijk nog even een vraag. Wat moet ik ook weer aan extraās aanvragen bij de zorgverzekeraar, als je naar Turkije op vakantie gaat. Zoān zorgpas had ik al, maar was alleen maar die datum geldig dat we er waren in Juni.
Moet ik die nu weer opnieuw aanvragen en wat eventueel nog meer? Ik ben het helemaal ff kwijt wat je er voor nodig had. Help ff! :biggrin:
Bloem,ik zit op de interne informatievoorziening.dat houdt in dat wij alles wat er binnenkomt opbergen,sinds 1.5 jaar is dat digitaal dus scannen we alles in.Verder hebben we nog het tijdschriften beheer.Projechten die afgelopen zijn bergen we op in het dood archief totdat de verjarings tijd is verstreken.
Brenniej,dus die mug heeft je flink te pakken gehad