Bloem, ja om half 2 mag dat wel!!! En druk?? Geen idee ben vrij vandaag… en morgen, en donderdagochtend:p Ja mooie bloem toch ![]()
Mierre: das goed!!
Bloem, ja om half 2 mag dat wel!!! En druk?? Geen idee ben vrij vandaag… en morgen, en donderdagochtend:p Ja mooie bloem toch ![]()
Mierre: das goed!!
nou dames ikke ben er ook ff weer van tussen
ff langs de apotheek en alles dus tot straxxies weer!
@ cyn, owh ja, je was vrij!! nou dan zal het niet druk zijn, toch? kom je zo wel aan je uren dan? of heb je nog zoveel vakantiedagen staan en alles…
ik werk 3.5 dagen per week… Dus hoef nu alleen donderdag met koopavond, vrijdag en zaterdag nog!!:chin:
Nou solli achter de rug, denk dat ze het wel gaat worden. Was nog wel even een geharrewar met de uren maar m’ n schema wordt er eigenlijk nog een stukkie beter op! Als het allemaal doorgaat werk ik dan twee hele dagen (van tien uur) en twee halve (van vijf uur). Lekker!!!
@Miere
Lekker een keer zo’n saunadagje tussendoor. Je bent gewoon als nieuw als je eruit komt.
Fijn gesport hoor. Al valt het in het begin niet mee als je maanden niets gedaan hebt, had mijn tong na 20 minuten fietsen al aardig op de schoenen hangen ![]()
@Dia
Mooi, begint het er toch op te lijken dat je het wat rustiger gaat krijgen!
@Marion: eindelijk!! Gelijk weer eens wat tijd om hier te komen :chin:
@Dia
Das al een heeeeeeeel groot voordeel :biggrin:
Cyn,das wel lekker zeg 3.5 dag werken,is dat omdat je ook nog naar school gaat?
Dia,2 dagen van 10 uur en 2 van 5 ook heerlijk zeg,wordt dat dan een vast schema of gaat dat nog wisselen?
Bloem,doe ik ook altijd curry bij de tosti.
Zo nog een kwartiertje en dan mag ik ook weer naar huis,vanmiddag lekker door kunnen werken en heb nog wat bewaart voor morgen
.Morgenochten eerst naar ons andere gebouw spullen brengen dus kom de woensdag wel door.
@dia
2 dagen van 10 uur, vind je dan niet te lang?
@bloem
Nog steeds niet beter dus, morgen nog maar een dagje thuis?
:pTRL: ja! Ik werk inderdaad maar zo weinig omdat ik nog naar school ging… Maar nu vooral ook gewoon lekker luxe!!! ![]()
@trl
Eindelijk weer wat te doen op het werk, dat niksen is echt waardeloos.
@miere
Relaxdagje gehad met mar, heerlijk hoor verwen jezelf maar lekker af en toe!
@cyn
Lekker vrij!
@toos
Inmiddels weer aan het werk, denk niet dat je nog aan zonnen toe bent gekomen.
@roanna
Waar ben je?
@linda
Succes morgen, zet 'm op!
En anders wordt nog je rijker en weet je helemaal niet meer wat je met je geld moet doen :biggrin: :biggrin: :biggrin:
haha juist!:wub:
ladies ik ga off!!!
Ga ff nintendo ds-en!!
See you!!!
x
**@MK: Ik heb nu altijd 30 uur gewerkt over drie dagen. In het begin was het behoorlijk wennen maar heb er nu geen moeite meer mee. **
**Hoe is het met jou nu? En met M en G? **
**@Curry bij de tosti: lekkerrrrr! Maar ook ketchup neem ik er vaak bij. Lust sowiezo overal wel ketchup bij hihi. En appelmoes, dat eet ik echt overal bij!! **
Appelmoes op de pizza en spaghetti, lekker! Hihi jullie zullen het wel behoorlijk vies vinden. Iemand nog meer rare/lekkere combi’s?
curry bij de tosti is dus helemaal niet vreemd!! hahahaa
@ TRL jouw werkdagen gaan weer lekker dus??
@ Mk, tja weet het niet, net naar de apotheek geweest en das toch wel een hele aanslag zeg! poehee!
@ cyn, werken zul je :biggrin:
uhm denk denk
ikke nie meer weet
ik dus terug van de apotheek, djees wat een hoop drugs… moet een extra backpack meenemen om het allemaal te vervoeren zeg
ga het ff uittellen en herpakken enzo…
heb echt niet 500x de bijsluiter nodig natuurlijk