Ttt 41!!

Linda,spannend hoor,zal voor je duimen :thumbsup::thumbsup:

Denk dat Bloem nog in dromenland ligt :slapen:

@turkije-lover: dank je

Ben ik ook weer, goed bezig geweest met sporten, nu thuis nog even aan de gang.

@Cyn
Back in love again :wub:

@Dia
Succes met de sollicitante! En je manneke met de motorrijles.

@Linda
Al een kleurtje gekregen vanmorgen?
Succes morgen bij het sollicitatiegesprek … fingers crossed!!!

@Toos
Ist :zon02:nnetje nog gekomen? Hier schijnt ie volop dus zometeen maar in de tuin aan het werk.

@Bloem
Nog in dromenland of is Viva’s bijtje nu bij jou en ben je druk aan het opruimen?

:zon02: is even langs geweest, nu bewolkt en grijs:crybaby:

@Linda: Succes morgen, zal duimen

Das jammer Toos, had je nog net ff kunnen genieten voordat je moet gaan werken. Zul je zien dat ie schijnt als je moet gaan.

Ja dat zal best, tref het niet

Zag dat het donderdag en vrijdag niet zo warm wordt, is voor jullie minder maar voor mij lekker slaapweer.

Hier erg zonnig en heerlijk weer

**Hier ook :zon02: Heb zin om een terrasje te pakken, wit wijntje erbij en wat tapas jammie jammie. Nou ja ga vrijdagavond dan maar tapas eten haha. **

jaja hiero ben ik !!
owh jullie gaan me echt missen straxxies!! hahaha

@ cyn, owh das een lief sms-je! dacht dat ie zou zeggen, dat ie niet wil dat je zn vriendinnetje ben voor eeuwig, maar misschien ooit… hahaha solly!!

@ toos, hiero schijnt de zon, flauwtjes, maar hij schijnt, tis denk ik erg benauwd, dus succes met werken enzo

@ diamond, succes met de solli en succes voor je vent
@ linda, en en en ben je al bruin?? beter dan verbranden en als je nu door de zon kleurt, blijft het ook beter zitten!!

@ TRL, nee nee, ga nu niet ook nog schoonmaken hoor! opgeruimd staat netjes en schoonmaken doe ik wel voordat mn spullen de deur uit gaan en hiero alles leeg is…
@ marion, ook weer goed bezig! zit je weer wat lekkerder in je vel met al dat gesport enzo?

hoe is het verder met iedereen??
ik heb heerlijk lang en diep geslapen, meteen in slaap gevallen gisternacht, is ook een verademing en niet veel schokkends gedroomd…
nu ff weer naar het postkantoor, maar zal eerst eens douchen enzo…
problemen met de laptop dus hij doet niet echt lekker mee zeg maar, maar ja…

Neee gelukkig zei hij dat niet!!! :wub:

hahahaa
dat zou wel erg voorspelbaar zijn geweest
maar goed, het gaat om het idee!!

@Bloem
En daar is ze dan! Lekker uitgeslapen dus.
Het velletje…tegen de tijd dat ik naar Turkije kan past het weer precies :slywink:

@ marion tja, en daar zal het je allemaal om te doen zijn geweest he??

ikke fris gedoucht, weer ff bijkomen hoor, misselijkheid all over the place…

Vind je het gek na een tosti met curry>??? :so:

:biggrin: nee jij dan met je favo bloem!! hahaha heb gelachen hoor!
maareuhm… ikke eet mn tosti altijd met curry… en rond half 2 mag dat best, toch?

@ cyn, is het druk? hoe is de kermis, kunnen de klanten het reisburo nog een beetje vinden of wat?

Zo dan, ik was bij blz. 36 gebleven geloof ik, dat heb je ervan als je een paar daagjes niet langs komt! Heb niet alles teruggelezen, hoor, maar een paar bladzijtjes.
Mar en ik zijn zondag lekker wezen saune-en, heerlijk relaxed, lekker veel buiten geweest ook daar, allemaal relaxtuinen, zeg maar. En ik ben nog nooit zo schoon geweest, haha, hele dag douchen enzo.
Was een superdag. En nu weer aan het werk, nog steeds rustig hiero.
@Bloem, ben je al wat opgeknapt?
@ Cyn, hij is klaar hoor, sms je wel even.
@ Marion, lekker gesport?
Shame on me, verder weet ik ff niks persoonlijks meer.
**
Weer update: den Haag, lekker warm, geen zon.
*Nou, ik ga maar nog een half uurtje wat nuttigs doen hier, *
***XXXX *Mar

@ miere :dag: daar ben je weer een keertje!! lekker aan het werk zo te zien… bijlezen, poehee, zelfs ik heb er moeite mee, dusseuhm… hahaha