Ttt 41!!

:idea::idea::idea::idea: zo de lampjes weer aan.Heb het touwtje gevonden was wel ff zoeken:slywink:.

Ben niet zo van de wijn,ben meer van de safari,malibu cola,wodka cola en tegenwoordig ook wel een rose biertje,maar niet van alle merken,zit nog wel verschil in.

Bloem,succes vandaag met schoonmaken of is alles al schoon of heb je der geen zin meer in,nou ja in ieder geval geniet ook nog een beetje,morgen misschien weer werken.

Toos,jij ook lekker genieten of moest je vandaag weer werken ohhh weet t niet meer tis ook nog vroeg en heb ff snel gelezen.

Nou in ieder geval iedereen een fijne dag :dag:

Goede morgen!
En gelukkig hebben we weer internet.

@Bloem
Misschien dat je het afscheid van een stagiaire op school bedoelt. Zou het anders ook niet weten. Of ben je in de war met Fransijn, zij had afscheid van de kids van groep 8.
Het programma van vrouwloos Heusden, had het pas ook gezien. Zal me een feest worden daar. Denk dat de friettent, chinees, shoarmatent en het cafe goede zaken doen die week.
Flink opgeruimd in huis zeg! Lijkt wel nesteldrang … maar dan zonder kind op komst :smiley:

@Cris
Jeetje zeg, vreselijk van die trein!

@Toos
Groot gelijk dat je die werkbij een smak verkocht hebt. Genieten als de zon schijnt, werken kan altijd nog.

@TRL
Goede smaak heb je! Malibu, Safari en Bessen … mijn favorieten als het om drank gaat.

Marion,heerlijk he,bessen dronk ik vroeger ook toen ik net begon met stappen,maar dan wel gemixt met jus d’orange of 7-up.
Begint het al weer te wennen dat J naar school is of vindt je het maar stil nu.

@TRL
Drink het ook niet puur hoor, mix alles met jus d’orange.

Het is wel stil maar ook wel weer lekker dat je na 6 weken weer wat tijd voor jezelf hebt. Zo meteen weer de sportschool in, heb een heleboel in te halen daar. En … er is weer een halve dag voorbij dan.

Goeiemorgen!!!

Ben ook weer wakker!!! Gisteren dus met Askim gebeld… kon niet zo lang praten want was aan het werk… :wub: Daarna kreeg ik nog een super lief smsje!! Echt schattig!!!

@Cris: ja erg he van die trein!!!

@Bloem, ik mis de turkse vlag op je weblog!!! :tssk:

Ga nu ff een broodje eten!!

x

@cyn: heerlijk toch, ik kreeg ook een mega lief smsje vanacht.

Cyn,weer helemaal in LOVE.

JA!

Heerlijk hoor.En heb je askim verteld dat je hem niet kwijt wil?Nu kan je er weer ff tegenaan :wink:

Even vlug een berichtje tussendoor, het is hier rustig. Vanmiddag komt er een sollicitant, benieuwd of het wat is. Ze had al wel aangegeven dat een van de twee dagen waarop ze zou moeten werken al een probleem was :frowning:

Ook benieuwd hoe het met m’ n mannetje is, hij is deze week aan het lessen voor z’ n motorrijbewijs. Gisteren was het behoorlijk pittig geweest.

Ja ik had hem gezegd dat ik voor altijd zijn vriendinnetje wil blijven haha:hihi:

En toen smste hij later nog: Really me to i want to be you boyfriend forever ASKIM… Really love you too baby, miss you wery much, good ewening baby i only want you… (compleet met spelfouten haha)

maar wel lief!:zon02:

@diamond: wens je vriendje succes met de motorrijlessen

Ben weer thuis, net effe lekker naar de zonnestudio geweest

Goeiemorgen,
@Cyn::wub::wub::wub:
@Marion: Succes bij sportschool
@Dia: Succes met de sollicitanten

Moet vanmiddag weer werken, kan tot half 3 van de :zon02: genieten, als die nog van plan is te gaan schijnen vandaag

@Linda: Je was al vroeg bij de zonnestudio

**@Linda: heerlijk ff naar de zonnestudio! Nooit meer zo verbranden als in AD. **

@Toos: zal ze eens goed aan de tand voelen :smiley:

**Nog een half uurtje en dan even pauze. **

Dat is wel een erg lief smsje van hem Cyn :wub:

@toos: klopt wilde op tijd gaan, om daarna thuis nog even wat dingen te doen moet vanmiddag werk van 13-18 vandaar

@diamond: inderdaad dat nooit meer

Linda,hoe gaat het met je sollicitaties al wat gehoord?

@turkije-lover: heb morgen om 15.00 uur weer een gesprek ben benieuwd

Wat is het hier trouwens rustig!!

Waar is bloemmie??