Ttt 41!!

@ toos, nee ken samos niet van smaak… ikke ben meer van de lambrusco… goedkope italiaanse witte wijn heb je mij zo mee onder tafel :smiley:
owh REM !! zucht…zón mooie stem van mikael stipe…

:dag::dag::dag:truste en tot morgen:dag::dag::dag:

maar 1 dagje weekend?? dan moet je er zeker het aller-, aller-, allerbeste van maken!! :biggrin: :hihi:

ja ik kom hier maar niet weg he?? hihihi…
ff wachten tot mikael klaar is, dan kan ik lekker slaapie doen…
slaapliedje van mr. stipe en zn vriendjes van REM

lambrusco is een slobberwijntje, samos is het echte werk. Is een zoete dessertwijn, zit 19 % alcohol in of zo. Maar omdat het lekker zoet is drink je sneller met alle gevolgen van dien

hey bugger… ben nu bij de R van de cd… en strax komt robbie… echt ongelooflijk, heb die cd vandaag om 11 uur opgezet en is nu nog niet klaar!! ben dus pas bij de R.
ff onthouden waar ik was gebleven, ga ik morgen zo weer verder :smiley:

Heb geen bal gedaan, heb viva’s werkbij een doodsklap verkocht. Lekker in de zon gezeten vanmiddag, bakkie koffie en boek erbij

volgens mij is lambrusco ook errug zoek hoor! hiihih… en maar € 1,99 bij de J*mbootje…

Samos is maar iets duurder, euro of 4 geloof ik. Moeite waard om te proberen. Een keer doorzakken met samos??

owh maar ikke heb meer dan genoeg voor iedereen hiero op het forum gedaan!! phoeeheee… tis hier zowaar opgeruimd, troep weggebracht incl. de schoenen, gestofzogen, alles spik en span hiero!
nog net niet de ramen gedaan… zo’n onzin, maar op dat na, bijna alles!! :smiley: owh en heb de badkamer niet gepoetst kan beter als ie helemaal leeg is, maar op die dingen na… uhm… okey, tis nog steeds niet schoon, maar wel opgeruimd :smiley: tis een begin :smiley:

@ toos, ja is goed, heb alleen nog weinig tijd, moet dan maar het weekend voordat ik vertrek :smiley:

is geen problemo ben vrij

Dan ben je aardig opgeschoten, wanneer moet het leeg zijn

mooi
dan kan ik nu rustig gaan slapen, zal in de super eens kijken voor een fles samos, maar niet nu, lekker slaapie doen, droompjes maken en wegzweven naar that happy place
dus nu echt: truste!!

hihi, okey vooruit 1 dan nog
ik moet er 31 september uit, maar aangezien ik er dan een beetje niet ben, wil ik de sleutel teruggeven voor ik weg ga. maar aangezien ik het weekend voor ik ga vrij wil blijven en mn ouders druk zijn met klaarmaken voor hun vakantie, moet het meeste spul eruit dat weekend ervoor, of allicht komend weekend, tis niet veel, maar wilde veel weggooien en dat heb ik nu gedaan, dus is het nog minder! :smiley: ruimt lekker op! heerlijk gevoel. ben er echt min of meer klaar voor! :smiley: voelt goed!!

zou het binnenkort nog een x gaan regenen? want de plantjes hiero zijn een beetje stoffig, dan zet ik ze buiten op t balkon, allicht dat ze dat leuk vinden? of hoe deden jullie dat ookalweer?? :unibrow:

nou ik bewaar robbie voor morgen en doe nu hiero bij mij het :idea: uit
truste!!

Dat is in ieder geval positief en als je je nou ook nog beter gaat voelen de komende dagen, dan komt het helemaal goed

gewoon in de regen zetten, speolt het stof er vanzelf af.
Welterusten:dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag:

Ik zal het :idea: uitdoen en de boel op slot.
@marion en Jill: Als je nog langs wil komen, touwtje zit aan de rechterkant bij de deur. Je weet hoe je naar binnen moet, dus hoeft niet te :ninja::ninja:
Truste:slapen::slapen::slapen:

:dag::dag:

oke ik doe het lichtje niet meer aan, ik type wel gauw even in het donker.
Ik ben er weer eventjes maar kan niet alles terug lezen. Ben de laatste tijd erg druk met van alles en nog wat.
Hoop dat alles goed gaat met iedereen.
Iedereen een fijne dag!!!

Groetjes Jac