Slaap lekker :slapen::slapen:
@ trl slaap lekker
uhm… ligt het aan mijn pc, of is het lettertype kleiner geworden??
@ toos weer klaar voor een nieuwe werkdag morgen?
Nou nee, het wordt morgen mooi weer. Kan wel leukere dingen bedenken
ligt aan je pc denk ik
jij nog bijzondere dingen te doen morgen
Heb Roanna gemist vandaag, is vandaag met de kippen op stok denk ik
Hmmm… De trein die dagelijks tussen St. Petersburg en Moskou rijdt is verongelukt… Ze vermoeden dat het terrorisme is, maar dat is nog maar afwachten. Zucht. Wanneer houdt het dan toch eens op!
@ cris ja hallo hey! dat is dus echt iets wat ik absoluut niet wil horen he?? getverdegetver, over 3 weken 2 dagen stap ik op die trein!! brbrbrr… zal mn vader morgen wel weer mee aankomen… :eek:
@ toos, ja klopt, ligt idd aan mn pc, zie de lettertjes een beetje dansen, weet ff niet wat ik anders gedaan heb, maar ze zijn een stuk kleiner geworden.
en roanna is vandaag wel langs geweest hoor, vanochtend… misschien weer onverwachts bezoek bij haar thuis, of de knoop doorgehakt en een overwinteradresje gevonden op de canarie’s ![]()
ikke nix bijzonders op de planning. nog 1 dagje rustig aandoen denk ik, ben best wel moe, vandaag geen dutje gedaan, dus mag wel weer een keer sinds half 9 vanochtend… gaap!!
:tssk: wij hebben treinnummer 63, de verongelukte trein van deze avond is nr 166…
@ Bloem: tis juist geruststellend. Als het een terroristische aanval is is de kans dat ze het in hetzelfde gebied hetzelfde ongeluk laten plaatsvinden bijna nul!
Ik ga richting bed. Nog maar 100 blz te gaan en dan is Harry Potter voorbij :(. Ben echt benieuwd. Eindelijk iets dat echt van mijn generatie was. Echt bedoeld voor mijn leeftijd, toenhet uitkwam. Zucht. Weer een tijdperk voorbijgevlogen.
@cristina: het verloop van het boek niet verklappen he, krijg 17 nov de nederlandse versie haha
@ cris, ja okey, maar sowieso… welke terroristen? voor wie? wie tegen wie? en aan de andere kant, dan zijn de regels nog meer verscherpt… als het ‘gewoon’ een ongelukje is, gaan ze er nu cker iets aan doen…
nou ja, slaap er niet minder om, maar lekker nieuws is anders!
@ linda, lees je toch de engelse versie? of kun jij je geduld zo goed bewaren??
ikke duik er ook in! gaap… tis al laat
Ja zeker als je er vanaf half 9 uit was. Gister was ik om 10 uur uit en had tot half 3 doorgezakt, teveel samos op, en gewoon gaan werken
Was wel brak vandaag
@ toos, hehe, dat was vast erg gezellig!! hihihi… en wat heb jij toch met die wijn? misschien moet je eens een keertje naar griekenland op vakantie gaan… of overstappen op de raki! hahaha
gelukkig was je vrij vandaag, dan mag het he? lekker wijntje, goed gezeldschap, beetje genieten van het leven, dat mag na zo hard te werken ![]()
Nee raki is niet lekker. Ooit wel eens samos geprobeert? Is zo lekker, maar wordt zooooooooo bezopen van
zooo nog maar 1.100 berichtjes te gaan… en ik heb mn 7e ster!! hahaha
je moet toch ergens een hobbie van maken, niet? :hihi:
maar ikke ga nu echt afsluiten!
dus trustell allemaal, tot morgen
:dag:
Ja he, was tenslotte voor mij 1 dagje weekend vandaag