Ttt 41!!

ben al bezig om de juiste vlaggetjes te verzamelen :biggrin:

@ crazy en je wilde dit jaar met kerst ernaartoe toch??

@ diamond, tja, 's nachts is idd mooi, maar doe mij toch maar overdag!! hahaha, nee hoor,maakt eigenlijk nix uit, als ik er maar kom
heb 1x de transfer van antalya naar alanya gedaan en die duurde langggg… pfpfpff…

zoooww de juiste vlaggen staan op mn weblog!! :biggrin: je kunt maar beter weten waar je naartoe gaat he??

@Bloem: ja die duurt idd laaaaaaaaang. Pfff heb veel te weinig geduld om twee uur in zo’n bus te zitten :retard: Tja je moet er wat voor over hebben he houd ik mezelf dan maar weer voor :biggrin:

grrrr het lukt me niet om mn landenvlaggetjes erin te krijgen… mag maar max 10 plaatjes invoegen… grrrrr!!

tja tis vooral waarop je je insteld.
toen van ankara naar alanya, wist ik, okey das 5 a 6 uur
maar als die transfer gewoon 2,5 uur duurt, terwijl je gezegd is dat ie 1,5 uur duurt ofzo, en er wacht iemand op je… oeuwwwwhhh!! en dan ook nog stoppen onderweg… pfff

daarom is bodrum zo heerlijk, lekker dichtbij de luchthaven, jaja…:biggrin: ideaal!! hahaha, al zal het busritje istanbul- bodrum ook niet mis zijn, maar ja, dat zien we dan wel weer…
zal vast niet opwegen tegen 5 dagen in de trein! hahaha, of 10 uur bussen in vietnam, of laos, of myanmar, noem maar wat! hahaha

ikke ga lekker tv kijken
haste la pasta amici
:dag:

Ik ben HP aan het lezen. Tis echt fantastisch! Nu kan het nog, volgend jaar, als ik 20 ben is het blijkbaar NOT DONE om Harry Potter leuk te vinden??? :wink:

@ cris, lekker lezen wat jij leuk vindt!!
ik geniet nog altijd van een heerlijke disney film, ookal ben ik dan al ver in de 20 jaartjes!!
lees maar lekker door, maar op een gegeven moment is het toch op he? dit is toch de laatste, toch?

@ BLoem: jaa, jammergenoeg wel de laatste. Ze blijven leuk. Isser nog iets boeiends op teevee?

**Kvind HP toch ook nog steeds geweldig om te lezen en ben toch al echt 27 :smiley: **
**Ben nu aan het lezen in De vliegeraar, ook een heerlijk boek. **

Goede avond!
Pfffffffff hebben jullie ff een eind weggekletst zeg. Bijna niet bij te houden.
Wat hebben we nog onthouden?

Allerbelangrijkste vandaag: Jill is op de thee geweest!
Welkom back meissie, kom ons maar flink vervelen!

Brenniej weer aan de beterende hand
Bloem krabbelt ook langzaam weer overeind.
Cyn moet wennen aan de luxe in Rotterdam.
Babsch weer in het lijstje.
Cris ook bijna op vakantie.
Askims, afscheid en tranen. Heb geen manneke in Turkije maar ook ik vertrek met een flinke brok in mijn keel en waterige oogjes.

@ marion en hoe is het bij jou?! J. de 1e schooldag overleefd? heeft hij een leuke juf en een leuke nieuwe klas?

@ cris, Friends…strax big love, vind ik ook wel leuk… maar nix bijzonderss

@Bloem
Alles op school goed gegaan hoor! En de juffen! Die zijn lekker met de kids mee gegaan naar de volgende groep :smiley:
Voetbal is ook weer begonnen dus alles weer bij het oude vanaf vandaag.

@ marion, owhh rust, reinheid en regelmaat was het toch??
al opstandig gedrag gedetecteerd, of stuitert ie lekker druk door?
er stond me iets bij dat er voor de zomer afscheid genomen was van de juf, maar zal me dan wel vergist hebben

zie net de vooraankondiging van het programma ‘als de vrouw van huis is…’ dat het brabantse stadje heusden, waar alle vrouwen 2 weken weggaan en dan worden de mannen gevolgd wat er gebeurd… lijkt me wel leuk om te zien, maar ja, helaas… have to see the world! hahaha

Heusden dat is toch ook dat plaatsje waar toen de postcode loterij is gevallen,met die vrouw die toen naar de rechter is gestapt,omdat ze niet meedeed???

Ik duik er vandaag eens vroeg in :slapen:

:dag::dag:

Kom nog even aanwaaien.
@TKL: :nod: volgens mij was dat inderdaad in heusden. Zou ook balen als mn buren een grote prijs zouden winnen en ik niet. Maar zou niet naar de rechter stappen met alle kosten vandien.