poehee als je 90 berichtjes zo in je eentje wil doen, dan was je goed op weg
maar ja
ikke zat er weer eens tussen he?
niet verwacht he?
hahaha nee eigenlijk niet!,…
Ikke dacht,… ik ben helemaaall alleen:(
Ik heb ook zo een trek… hehe…
Ik ruik mijn pizza al… maar hij is nog niet klaar!!!
en je moeder? hhahahaa… die was natuurlijk ook ineens helemaal van de wap :wub: leuk dat ze het zo steunen enzo…
denk niet dat mijn ouders zo blij zouden zijn als ik zou vertellen dat de liefde van mn leven in turkije woont en weer een turk is…
owh lekker pizza, ikke moet strax nog koken maar heb best honger al!!
en tja… probeer mn ouders voor te bereiden dat ik weer naar turkije wil, maar nee hoor, ze negeren het gewoon… hihihi…
In het begin ging het ook wat stroef hoor…
Moet dat nou?? Heee Bren, kan je hier niks vinden???
Weet je het wel zeker…?? Kijk nou uit!!..hmmzz je kent het allemaal wel…
maar nu, ja ze zijn het een beetje gewent denk ik…
Ze zien hoe gelukkig ik ben als ik hem spreek, of iets van hem hoor…
Naar turkije ga…Hun aan de telefoon heb als ik daar ben!..ze horen het gewoon…zegt me moeder dan!!.. Maar ze zien ook hoe verdrietig ik weer terug kom…
me moeder zegt dan; kan ik je er maar beter in steunen dan er tegenin gaan… Want ik doe toch wat ik wil… en dan maak je het alleen maar moeilijker… (mijn moeders woorden hoor)
maar ben zooo blij met me mamsiee!!!![]()
ze telt met me mee af…alles!!!.. hahah
Ze verteld me ook echt wel, dat ik me hoofd erbij moet houden,… en dat ze het nooit helemaal vertrouwd…maar is dat zo… kom ik daar zelf wel achter…
Maar ze wilt mij niet met een rotgevoel weg laten gaan, en zij wilt mij niet laten gaan met een rotgevoel…
Dus kan ze er maar beter alles van weten enzo… hehehe…
en ze vinden dat ik geen stiekeme beslissingen moet nemen,… en alles moet vertellen wat ik van plan ben!.. met hem dan…
en dan praat ik over trouwen enzo… dat wilt ze echt niet…dat ik dat zonder haar zou doen!..dus mams en ik praten zoveel over al die dingen!..
@ brenniej, owh das een heerlijk gevoel dat je het kan delen met de mensen die jou het beste kennen en steunen enzo…
en het komt allemaal heus wel goed…
ik weet nog steeds niet helemaal wat mn ouders er allemaal van vinden. ik roep al vanaf mn 8e ofzo dat ik ooit naar het buitenland ga en toch lijken ze het niet helemaal door te hebben dat dat niet is over 50 jr maar misschien wel nu enzo…
en tja, mn ouders snappen ook nix van de reis, mn moeder weet niet eens waar de landen waar ik heen ga liggen zeg maar… is ook niet makkelijk…
moet me ook inhouden om niet te veel over de reis te praten als ik bij ze ben… ach tis allemaal best dubbel!
maar goed… it’s time for cooking!!
lekker rijst met kip tandoori geloof ik … eens zien wat het gaat worden
toedels!!
Jaa… dat is ook moeilijk… denk ik…
ook wel jammer…
Maar is het niet…dat ze gewoon willen, dat je lekker hier bij hun blijft… In hun ogen dan…?
wel lastig hoor… maar aan de ene kant… ook hun kant is weer te begrijpen… ergens…
Ook lekker!!,…
Ik ga ook is even om het hoekje kijken,…hoever me pizza is!..
ikke heb hongerrrrr!!!..
@ Bloem: nare berichten achter de rug :D. Trein is in Rusland het veiligste vervoermiddel. Wel oud. Je voelt elke hobbel.
@ Wijn: niet zoveel verstand van. Heb laatst op mijn werk wijn ‘leren proeven.’ Was wel leuk om te zien dat heel veel klanten, als ze een speciale fles wijn bestellen, zogenaamd ‘proeven’ door hun mond er ongeveer mee te spoelen. En ik maar aannemen dat het zo hoort.
@ Marion: lekker in de sportschool geweest? Lijkt me idd ook wel een beetje fijn om overdag wat tijd voor jezelf te hebben.
@ Cyn: wat hebbie allemaal uitgespookt in Rotterdam?
@ Rare/lekkere combi’s: ik doe overal mayo bij: in de soep (al moet ik zeggen dat wij veel hartigere soep eten hier thuis, mijn moeder pleurt gewoon alles bij elkaar: aardappel, spaghetti, balletjes, etc), mayo met pizza, mayo met aardappels, mayo op brood (met vlees), mayo op alles! En mayo/ketchup mix is ook onweerstaanbaar.
Met spaghetti doe k altijd pastasaus en mayo!
juk!! overal mayo bij??
ik eet trouwens kip korma! beter!!! india’n food me love! or me love indian food… die ja… anyway
@ cris, en je koffer al gepakt?? klaar met werken??
en wijn proeven doe je idd door te ruiken en te ‘spoelen’ alleen sommige mensen gorgelen ermee, maar je moet het eigenlijk van voor naar achteren, links rechts laten gaan in je mond, langs al je smaakpappillen en niet gewoon te spoelen zeg maar…
anyway
hongerrrr stomme rijst eerst koken… duurt eeuwen!
@ brenniej, tja, ik weet het niet, allicht is dat het idd wel gewoon, maar toen ik in het buitenland zat strak ik mn ouders vaker en meer oprecht dan nu… nu gaat er gerust een week of 2 voorbij dat ik ze zie/ spreek…
vorig jaar toch elke dag een mailtje met update van mij en van hen… maar goed…
ze zullen er maar aan moeten wennen, toch? nu zijn ze nog vitaal genoeg, moeten ze me maar een keer komen opzoeken :biggrin: is dat probleem ook weer opgelost! hahaha
maar ik ga ze zeker wel missen hoor! daar niet van! als ik iets leuks/ moois/ intens meemaak, wil ik altijd dat iedereen dat ook kan ervaren…
en ik was van plan veel leuks en moois en intense dingen te ervaren!! ahhahahaa…
missen jullie beps ook zo? of ben ik de enige… :biggrin:
@ Bloem: jaa is ook zo… toen ik alleen woonde…zag ik me moeder nog wel heeel vaak, maar ik heb altijd al een hele hechte band met me moeder gehad… ik weet niet…
maar ja soms zijn ouders toch rare wezens!!!;)![]()
@ Bloem: spullen liggen begraven onder de hele grote hoop in mijn kamers.
Ik wil het ook altijd wereldkundig maken als ik iets fantastisch’ heb meegemaakt!
pffff…Pizza is nog niet klaar…
Ik val zowat om hier… heb egt zo een trek…
als ik denk aan een lekker stuk pizza… als je en hap neemt…en dan die sliert kaas!!
wat je lip verbrand hahaha…!!..
lekkkerrrr… ik wil mijn pizza!!!;)![]()
trinnnggggggggg…Pizza klaar!!!
Aanvallen!!!..tot straks!!!..
@ Bloem: Jij ook eet smakelijk!!!