Ttt 41!!

zucht… owh! dat moment, daar denk ik echt elke dag meerdere keren aan, hoe het zou zijn om weer naar gumbet te zijn… die vragen: hoe lang blijf je… 1 week, 2 weken…??
neeeee: heel het seizoen!! whoehoheeee

@ toos, pfff kervanseray, loop altijd zo te balen als we daar nog mensen moeten ophalen/ wegbrengen, net als tmt, en rixos… duurt altijd zo lang voor je daar weer weg bent :biggrin:

als ik het zo hoor, ben ik beter af als ik niet meer met de transferbus meega! hahahahaha

:wub:IK WIL ASKIM HELEMAAL NIET KWIJT!!! :wub:

Bloem, inderdaad in die transferbus terug… iedereen kijkt je aan… En heb al zo vaak van die K*Twijven gehad die dan zacht (maar wel dat je het kan horen) zeggen: ach vakantieliefdes… die jongen staat vast nu al te wachten op de volgende!!! Echt dan moet ik mezelf beheersen om diegene niet voor hun bek te stampen!!

Of kleine kindjes die zeggen: “Mama waarom huilt die mevrouw”? Aaaaah houdt je mond rotkind!!

Zo voel ik me altijd:p

Wij moeten meestal overstappen bij Samara en dan op naar Turgutreis

hadden in gran can ook zo’n hotel, altijd super veel mensen
daar kan de bus niet op het terrein, maar ja, straatje liep ook dood, altijd een crime om daar heen te moeten met de tranferbus, vreselijK!! duurde echt een kwartier eer we daar weer weg waren…pffff stuurmanskunsten hoor!

@ Bloem: jaaaaa… HEEEEL HET SEIZOEN!!!.. (en tussen haakjes Misschien nog wel langer!!!)… Ooohhhh…

@ toos, owh samara, nog zo’n hotel, blegh… no offance aan de mensen die daar verblijven, maar net als rixos en kervanseray, thaj weet niet, zijn van die typische mensen… nou ja, alle mensen die nog voor bodrum blijven vind ik een beetje fout :wink: :biggrin:

@ cyn jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee goed nieuws!! you go girl!! ga ervoor schat!! komt goed!!

Dat is goed om te horen Cyn.

@ Cyn: Jaaaaa die reacties van mensen!!!..ARRRgggg…daar krijg ik nog wat van!!..
Ik moet me ook zo inhouden… maar zeg altijd tegen mezelf: Bren,…haal adem…ze weten niet waar ze het over hebben…LAAT ZE KLETSEN,…en besteed je tijd er niet aan!!..

@Cyn::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

@ brenniej, ik zie de gezichten al voor me… hahaha
1 weeks? no…
2 weeks then?? no…
wa? how? you workin’ here again?? jup jup!!
hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa

of mn bazin, die wordt helemaal gekkkkk!!
moest me laatst al inhouden om d;r niet te smsen dat ze voor volgend jaar een plekkie voor me vrij moet houden!! whahahahaa

ik word al helemaal gelukkig als ik er aan denk!!

CYN: JEEEEE…!!! LISTEN 2 UR HEART!!.. go 4 it!:wink:

Ja… dus als alles goed en leuk is… dan blijft het mijn askim!!!

Brenniej, ik haat dat echt zo!!! Of dan hoor je andere mensen praten… ja die turkse jongens zijn zooo niet te vertrouwen…

Heb ook een keer gehad, toen zei een vrouw echt tegen mij… Niet huilen, hij is het niet waard, je ziet hem toch nooit meer! EHM PARDON??? En waar bemoei jij je mee?? GRRRRRRRR:finger:

x

@ Bloem: Whhoooeeeiii Joeeeiii… Bij mij zullen ze alemaal zeggen… HEHEHE eindelijk blijft ze!!!.. na hoelang zeuren???:):wink:

Tja mensen oordelen soms snel, is wel vervelend als het over jou gaat

pff kon ik dat ook maar zeggen… dat ik blijf!! :frown:

@ Cyn: jaa precies, hou je lekker je mond joh!!..je voelt je al zo ellendig,…zien die mensen dat dan niet??,…dat ze je gewoon lekker met rust moeten laten!!..Oohhh…Soms.!!! Grrrr

@ brenniej, heerlijk he!? das zo’n beetje de gedachte waarmee ik snachts in slaap val!

@ cyn tja… ach, die mensen weten niet beter, lekker laten gaan en dromen, en aan het eind van de rit zie je ze toch nooit meer of in gumbet en dan kun je zeggen: lekker puh!
sommige mensen gunnen anderen hun geluk gewoon niet… zie dat heel erg vaak… lekker laten waaien, stiekum huilen en van niemand wat aantrekken!

Tegenwoordig zet ik mijn mp3 op!!! Heel hard zodat ik niks kan horen!!!

En toen ik in mei eindelijk was uitgehuild… toen kreeg ik een smsje van mijn collega/baas… en die schreef echt heel lief; nog maar … dagen dan zie je hem weer…

En toen moest ik weer janken!! :paranoid: