Ttt 41!!

Zooo sorry ff druk hier!!!

Brenniej, leuke foto!!! Mijn askim houdt niet zo van foto’s!! En ook ik heb een mega foto in huis hangen… Van 1 meter breed haha… :wub:

Sorry meiden heb echt niet alles gevolgd van wat jullie hebben gezegd!!

Morgen en woensdag heb ik lekker vrij!!!

x

Bloem, wat voor kaart heb je SD?? Want die zijn niet zo duur hoor tegenwoordig!!!

x

@ Bloem: ik zou nu ook wel ff lekker willen slapen, maar dan ben ik zo wakker vanacht!..Pfff…

@ TurkijeLover: jaaa mij kan de tijd ook niet snel genoeg gaan!!..Poeeehhh!!!.. Zit gewoon weer te denken aan het " Vliegveld" moment!!

Zijn we geland,…YES ik ben op turkse grond!!! Renneenn uit dat vliegtuig!.. hahaha snel visum halen!!.. En dan snel naar de koffers rennen… (alsof je hem dan eerder krijgt) haha… niet dus…want serieus die van mij is altijd het laatst!!..en dan sta ik daar te trappelen… denk denk… *zal ik me koffer maar laten…askim staat buiten die deuren!!!) neee kan niet…even geduld!!.. hehe koffer… en dan ineens een misselijkheid van zenuwen, en kriebels in je buik… lopen naar buiten!!.. En ASKIMMMMMM… rennen!!!..Jump… Ooohhwww zucht… was het maar zover!!..

Bloem,beter teveel als te weinig,zal zonde zijn als je moet bezuinigen op foto’s.Al eens bij de Mda M*rkt gekeken,daar zijn ze niet zo duur.Heb er 1 van 1 gb gekocht voor €14.95

Brenniej,zeg dat wel die koffers duren altijd een eeuwigheid,en terwijl ik de mijne toch altijd wel redelijk snel heb,maar ja je wilt dan zo graag…

Ok okeee!! Foto is weer terug!!;):wink:

@ TurkijeLover: komt jou askim je ook altijd ophalen van het vliegveld??

Haha ik zit dan altijd nog 45 minuten in die klote transferbus… En dan ben ik ook echt zenuwachtig!! En het moment dat we dan langs de barstreet in Gümbet rijden… dan keert mijn maag zich 3000 keer om… En dan komen we bij het hotel, en dan stiekem hopen dat Askim er staat… Terwijl ik weet dat hij nog aan het werk is… en ik dus moet wachten!!!

En dan het moment dat hij stuurt dat hij bij de beveiliging staat… haha dan kunnen mijn benen echt niet meer!!! :wub:

ooohhww dat gevoel ken ik!!!

Als ik hem dan eindelijk in me armen heb… Moet ik ook altijd weer huilen!! hahahaha… kan er gewoon niks aan doen!!..
ben gewoon zoooo blij dan!!.. durf hem ook het allereerste moment niet aan te kijken ofzo… weet niet… en dan moet ik mezelf eerst heeeel hard knijpen of het nou allemaal echt is!!.. op trillende beentjes…! hahaha

Haha ja erg is dat he!! Nee ik hoef niet te huilen als ik hem weer zie… maar als ik weer terug ga echt enorm!!! Laatste avond in mei duwde ik hem gewoon weg… En ben toen zo weggegaan… Heb ik nog spijt van!! :angry:Maar hij begreep het wel zei hij… :hihi:

Ik ook afscheid nemen,… Baahh…ergste wat er is…
Askim moet me dan ook altijd weer terug brengen naar het vliegveld…
dat is zooo erg… zitten we in die auto…eerst nog te lachen, muziek te luisteren…zingen…gek te doen!..
en dan bordje Dalaman…Airport… Slik…

auto parkeren… de sfeer slaat dan ook zoooo om!..
en dan moment van allebei de andere kant op gaan…
Ik door paspoortcontrol…en hij door de deur naar buiten…:frowning:

Weglopen en niet meer omkijken… en dan is die weg…
en dat voelt zooooo… ik weet het niet…maar het doet gemeen zeer…
alsof je hart niet meer in je lijf zit…en je maar 1 ding kan doen!!!.. HUILEN!!!.. zit je in het vliegtuig…en laat je Turkije achter je…!
KOm je thuis…lig je in je bed… gatver…

Nouuuuuuu Cyn waarom begin je nou over weggaaan!!!
We moeten nog naar Turkije!!!;):wink:

@Bloem: toch niet in slaap gevallen he

Brenniej,mijn vriend heeft me 1 keer opgehaald.Ben nu 3 keer via Izmir gevlogen dat is dan ongeveer een uur met de bus,en de keren daarvoor op Bodrum dat is dus een ramp want dan moet ik dus 2.5 uur met de bus en dan ook nog een stop onderweg :finger:.Hij staat me wel altijd op te wachten bij het hotel al is het midden in de nacht.Behalve die ene keer dan vorig jaar toen hij 35 uur in de bus had gezeten toen lag hij al te slapen

@ brenniej, jaaa deess foto vind ik toch het leukste

@ fotokaart, toen ik vorig jaar mn camera kocht waren ze best aan de prijs, maar € 15 moet er nog wel afkunnen, daar ga ik het niet voor laten, maar € 50 is weer wat anders natuurlijk!

owh ja, dat vliegveld moment, heb je als 1e je visum, heb je als 1e geplast, komt net je koffer eraangerold, ben je als 1e bij de transfer bus en moet je gewoon nog cker een uur wachten voordat je gaat en idd dan nog 40 minuten naar bodrum…
en dan bij, de kruising, whoehee, dan krijg ik zo’n python moment, dat alles tintelt, dan zie ik die witte huisjes, de burcht, de zeeeee!! dan slik ik mn tranen weg, en zit ik met mn neus zo wat tegen de ruit gedrukt naar buiten te gleuren… en idd, dan naar gumbet, arch!! klote stoplicht op de doorgaande weg, en dan denk je, zouden we rechtdoor gaan? nee eerst hier gasten afleveren, en dan zie ik ineens op straat een bekende lopen en dan whoepieee arch!!
gauw naar de kamer, koffers dumpen, douchen en dan naar mijn straat, whahahaa, ben nu gewoon zenuwachtig, en de eerste die je herkent, heel de straat bij mekaar schreeuwd en iedereen kijkt… :biggrin: whahahaaa

NU!!!

Ja sorry!!! Maar er is een tijd van komen en van gaan…

En heb op dit moment onder voorbehoud ook al een besluit genomen voor mijn toekomst met askim…

@ toos, nee ff druk met iets anders

@ brenniej en cyn, nee nee, niet over weggaan praten!! arch! al die blikken van die medereizigers… agerm… NO NO

@ cyn… onder voorbehoud… spill it!!

Cyn,vertel vertel of wil je het nog liever voor je houden…

ik heb het idee dat het iets met weggaan te maken heeft…

Ik heb dat als we langs Kervanseray komen, dan nog even dan komt de haven en de burcht