Ttt 41!!

@ crazy, owh dat klinkt goed!! lekker ge-sauna-d
en dan in turkije weer een x naar de hamam…
wanneer komt je nieuwe bed? weekie of wat? cker vlak voordat jijzelf weggaat, kun je er amper van genieten!! :smiley:

Zo de kop is er weer af,hoop dat de andere dagen ook zo gaan op het werk.

Crazy,dus jullie kunnen er weer even tegenaan:slywink:

zo ikke is ff langs oma geweest!..
Poeehh Oma is een beetje in de war…maar ja…! hoort bij de leeftijd…gaat ook tegen de 80 aan!.. :slight_smile:

Vrienden belde netook,…zijn ook weer terug uit turkije…zijn ook Marmaris geweest… Vriendinnetje heeft Askim paar keer gesproken… Hij zag er zooo moe uit zei ze… hmzz verklaard dus ook weer een hoop! (maar had ik kunnen weten natuurlijk)
maar ze hebben een heerlijke vakantie gehad… had ook niet anders verwacht!:wink:

Ik zit vandaag op de 40 nachtjes slapen!!.. het zonnetje van turkijje komt al een beetje in zicht!!!..Geeft weer moed! Joeehhoee!!!

@Crazy: Lekker naar de sauna geweest en straks naar de hamam. Vind dat zoooooooo lekker. Je kan in ieder geval aftellen.
@Brenniej: Is lastig dat je Askim zo ver weg zit, je moet maar gissen hoe het met de ander gaat
@TKL: Weer een beetje opgeknapt?

Bryan Adams; Right here Waiting… Wat een heerlijk nummer is dat toch!!..!!:wink:

Ik ga ook maar weer is naar de sauna… en lekker ff sporten gelijk… Weer ff strak in vorm…naar turkije!:wink:

@ brenniej, owh oook een leuke avator!! hihih, die askim van jou valt wel op, :biggrin: ik snap denk ik wel wat je in hem ziet :wink:
hahaha

@ TRL, jouw werkdag zit er ook weer op? wordt het bij jullie nu ook ietsje drukker?

@ Bloem: haha denk maar weer is iets anders! hehehe…
Ik zat ff me fotos door te kijken!,… en toen wist ik het ook weer!!!.. Hij is zooooo liefff…!! haha

Toos,ja hoor ben weer bij opgeknapt.

Bloem,ja gelukkig wel,aantal collega’s zijn vandaag weer begonnen dus het werk begint weer een beetje binnen te stromen .

@TRL dan gaan de dagen tenminste een stuk sneller!

@ brenniej, owh dees is ook leuk, al vond ik die ander leuker dan dees, maar goed, heb wel een goed beeld van je askim, alleen jij staat er telkens een beetje achterop op, zeg maar… hahahha
volgens mij vindt askim het wel leuk om in the picture te staan? :unibrow:

jaa hahah Hij duwt ook elke keer me hoofd opzij!!!
hehe… had het ook al een keer gezegt!!!..en nu doet die het expres!!..Grrrrrr!!!

Zo dames, mijn dagje in het ziekenhuis zit er weer op, nu nog 3 klanten voor pedicure tot een uurtje of half 11, niet te veel kletsen he, anders ben ik morgen weer een halve dag kwijt met lezen :wink:

@ Bloem: deze foto bedoel jij!!??

deze hangt ook in het groot boven me bedje!!!:wink:

@ brenniej :biggrin: :biggrin: hahaha, onder het mom van: ik heb langere armen, geef mij de camera maar?? :unibrow: hahaha…altijd lastig he?

toch… toch… toch…
vond ik je 1e het allerleukst! die je tot nu toe altijd had, maar ja, wie ben ik he??
jullie zien er igg wel lekker bruin uit! hahaha

jaa pfff…en probeer altijd me hoofd er tussen te zetten, maar laaat maar t heeft geen zin!!! haha…

ikke eet vanaaf lekker hamburgertje!! lekkel zelf gemaakt!
morgen maar weer uitgebreid koken, al kost het best veel werk om een lekker burgertje te bouwen…

alleen dilemma… ben best moe, maar als ik nu ga liggen, word ik allicht om 20.00 uur wakker ofzo, en dan slaap ik vannacht niet meer, wakker blijven dus,… gaap, wakker blijven!!

@ brenniej, hahaha, das goed te zien bij dees :smiley: :smiley:

Bloem,ja is maar goed dat de dagen sneller gaan.Kan mij niet snel genoeg gaan hoor

brenniej,zeker leuke foto’s,maar ook ik vond de 1ste het leukst:dope:

ik zit te twijfelen of ik nog een memorykaart voor mn camera koop… heb er nu eentje van 1 giga en tja, 2 van 32 mb, maar denk dat ik die niet eens meeneem, loop ik telkens te klooien met de kaarten enzo… maar ja, nog eentje van 1 giga, dan heb ik 2 giga om foto’s te maken voordat ik bij een internetcafe ben…
de kans is groot dat mn kaart vol is en ik wel een internetcafe vind, maar ze niet over kan zetten ofzo, ivm usb aansluiting…ga echt niet willen bezuinigen op mn foto’s, maar ja, zo’n kaart kost ook weer €€€ enzo,
maar aan de andere kant, ikke en foto’s!! hahahha

Vond de 1ste ook het leukst.
@Bloem: Ga je morgen weer aantreden op je werk?