Druk druk druk dus Bloem,scheelt straks weer een hoop gesjouw met verhuizen.
ja daarom!
de vorige keer had mn vader een wagentje geleend van het werk, maar dat kan nu niet, en mn ouders hebben per 1 sept zelf ook vrij en gaan meteen na mij op vakantie, en willen dat dus niet tegelijkertijd, dus of komend weekend of het weekend erna verhuizen, maar heb het al druk genoeg, dus het kan allemaal maar gedaan zijn he?
strax dus koffers, beddengoed, 2 dozen, lamp, 2 kastjes, fiets, laptop naar mn ouders… valt wel mee, is niet veel, maar moet ff tussendoor geregeld worden en bij mn ouders weer opgeruimd…
wil het laatste weekend nix doen, behalve allicht zondag 2 sept lekker turks eten ofzo :biggrin:
en tja, moet hier ook nog gewoon wonen en leven en werken de laatste weken, dus moet het wel een beetje goed organiseren, dat ik niet al dingen wegdoe terwijl ik ze nog nodig heb!!
god… nog 3 weken… :eek:
3 weken… 3 weken…
is nix!! ppfpfpfff
Heelloooaaaa…
Zo heeerlijk geslapen vanacht… en moet zeggen dat de buikpijn echt aan het zakken is,…gelukkig!!! Voel me gelijk wat beter!!!![]()
Werd wakker, had ik 5 smsjes van Askim gekregen… Nou Nou Nou toemaar… Beetje overdreven maar goed,… niet klagen want anders is het nooit goed!;)
maar jaa stom nu ga ik gelijk weer andersom denken.,… Zou die misschien niet iets…(verkeerds gedaan hebben) hahah…NEEEEE…stomme gedachtens ook altijd!!.. Hij heeft gewoon aan me gedacht klaaar!!!
@ Bloem: Prednison, oohh jaa das vervelend, maar als het helpt…! en verder druk in de weer met opruimen…? Ik moet hier ook nog een aantal dozen uizoeken en opruimen…Maar ik heb geen zinnnn!!!..zal straks is kijken!
@ TurkijeLover: Zit met der hoofd al bij askim!..hahah zit ik ook iedere dag…!! nog ff doorzetten meid… en dan is het zo oktober!!..
@ Roanna: Lekker hoor als je een huisje daaro hebt, me ouders zijn ook altijd aan het kijken,… voor als ze op leeftijd zijn whaha…
@ Cyn: Lekker weekendje gehad, zo te lezen wel,… Ik ging ook altijd naar de Dance Parade… maar dit jaar maar overgeslagen… Maar indd veeeeel dronken mensen, vind dat egt vervelend,… maar goed!..
@brenniej kijkkk das ookal goed nieuws! goed hoor!!
hahaha en die askim van jou!? volgens mij kan ie het echt nooooiitt goed doen bij jou! lekker van genieten, hij heeft blijkbaar beltegoed en denkt aan je en wil het allicht nog een beetje goed maken!
@ Bloem: Jawell… Hij is lief echt waar…!!!Maar ik heb er soms beetje moeite mee…dat het echt ALLES of helemaal NIETS is… dan hoor ik helemaal niks… en dan ineens wordt ik overladen met smsjes en belletjes…en mailtjes…snap je!..soms snap ik het dan niet…
Maar ja… indd van genieten!!!..
tja brenniej, ff heeeeel generaliserend: typisch turks!! ik heb dat ook met die vrienden van mij daaro… ook met de ex-turk en zelfs als je daar bent, is het soms alles of nix…
wij NLers hebben gewoon een regelmatig leven, alles een beetje doseren over de dag, maar ja, als meneer ineens kontur heeft, huppa, meteen opmaken naar zn askimmetje toe! meteen mailen etc etc…
GENIET ERVAN!!
owh het trekt me hier toch een partij dicht, dikke donkere wolken, dat zal strax wel overzijn met de zonneschijn en regen worden…
I know… I know… Ik moet er gewoon aan wennen…zelf ben ik ook wel een beetje zo…maar hij heeft het gewoon extreem…!!
maar goed… het is ook niet ene probleem hoor… helemaal niet…maar soms snap ik hem gewoon niet…thats it!![]()
brenniej,hahahaha lekker toch dat je askim zoveel smsjes stuurt,maar ja dan issie ook zo weer van zijn tegoed af en moet je straks weer een tijd wachten op een berichtje.
hihihi… mannen!! gotto love them… !! :wub:
@brenniej
Gelukkig dat het weer beter met je gaat.
@bloem
Jij houdt de boel ook weer een beetje binnen. Hopelijk knap je voor de rest ook snel weer op. Ik voel me wel weer mezelf hoor, moet alleen nog een aantal overtollige zwangerschapskilootjes kwijt. Zou wel lekker zijn als ik mijn ‘normale’ kleding weer pas.
@cyn
Luxe weekend gehad.
@trl
Nu jij weer niet lekker, wat een zootje hier ![]()
@roanna
Gelukkig net klaar met de bbq voor de regen, het ging wel hard hè.
@toos
Lekker vrije dagje vandaag, geniet ervan.
Gister is @linda op kraambezoek geweest, heb dus weer een minimeeting achter de rug. We hebben een gezellig dagje gehad. Gisteravond nog meer kraamvisite. De kleintjes zijn weer enorm verwend!
Vanmorgen op verjaardag geweest bij mijn nichtje. Hele volksverhuizing (moet nog ff wennen hoor). Vanavond en morgenavond weer visite. Ga snel nog wat opruimen voordat de rust weer over is ![]()
@ turkijeLover; dat bedoel ik!;)
maar goed,… laat hem maar…Hij bedoeld het goed!!! hehehe
Ik denk dat ik zo is even langs me oma ga…!
ff boodschapje voor der doen…
en fff lekker tuttelen!!..
@ brenniej, enjoy! ikke moet ook nog een boodschappie doen, moet toch eten, maar met die donkere wolken blijf ik nog ff binnen
@ mk, hey wat leuK! wel druk met al die visitie krijgen en op visite gaan… heel gesjouw natuurlijk voor de grote meid en de kleine man! poehee!
sow eindelijk!! heb net mn bruidsschoenen weggefl**kert! die dingen waren peperduur, maar hebben nooit lekker gezeten, en toch neem je ze mee, en doe je ze zo een keertje weer aan, maar de laatste keer, toen had ik heel mn hielen opengelopen en 2 weken lang een soort van open wond, nu zitten ze in de vuilniszak… nu nog dichtdoen en ook daadwerkelijk weggooien…hihihi
Bloem,kan je ze niet op marktplaats zetten of zijn ze daar te versleten voor ![]()
tja zou kunnen, maar ja, wie koopt er nou schoenen op marktplaats?? no offence! hahaha, nee zo versleten zijn ze niet, als ik ze al met al een keer of 7 een hele dag aangehad heb in 4 jaar tijd is het veel!! nee hoor, ze liggen lekker in de vuilniszak
ookal gestofzogen, alleen mn kleren nog inpakken en ik ben er klaar voor…hihih… maar over 2 weken is het hier vast weer net zo’n zooi als daarvoor, kan ik weer overnieuw beginnen :biggrin:
Jeetje, weekendje naar brabant geweest met de dames van mijn voetbalclub en dan bijna een dag nodig om weer bij te komen met leze ![]()
Hoi,
Zal me ook maar weer eens even melden hier. De zon schijnt hier uitbundig, maar t waait wel erg hard en lekker warm is t niet hoor. Maar goed, tis droog en zonnig dus! Gisteren met Miere een dagje wezen sauna-en in zo’n sauna resort zeg maar met alles erop en eraan…lekkkerrrrr! Oh oh oh, super genoten, lekker gerelaxt en lekker gegeten. Kost wat, maar dan heb je ook wat haha!
Jullie moeten t me maar niet kwalijk nemen, maar heb niet bijgelezen. Ik begrijp wel dat het beter met je gaat Bloem? Hoop t maar joh.
Brenniej is ook weer goed met haar askim, das ook mooi en verder weet ik t niet meer.
Iedereen een fijne avond en zo.