Bloem,Fijn hoor dat de uitslag van de bloedtest goed is.Het verhuizen gewoon op je af laten komen,tis de vorige keer toch ook goed gegaan.
@Jill: Ben je nog steeds zo’n nachtbraker?? Heb van de week nachtdienst, kom je wel vervelen
Turkije-fan 17 augustus - Italië
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta ![]()
Jill: 29 augustus - Alanya ![]()
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 27 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
zo het duurde ff voor ik em weer had, maar we zijn er weer!! de lijst der lijsten!!
@ toos, tis een rotmiddel!!
@ TRL ja, ach, zo gaat het altijd, voel ik me rot, is er volgens het bloed nix aan de hand, voel ik me toppie, heb ik ineens een joekel van een ontsteking…
maar goed, iets leukers graag!!
hoe is het met jou?? voel jij je alweer beter? nog ff volhouden en dan mag jij ook lekker op vakantie!! eerst een weekendje weg en daarna naar je askimmmmm
Hoe is het met je crossfiets op MP, ben je hem al kwijt??
Jippie bijna op 1 in de vakantielijst
Bloem,Zat ook net aan het lijstje te denken,maar je was me voor:biggrin:.
Voel me al wel wat beter,maar zit met me hoofd al wel bij askim hoor.Klinkt nog zo ver weg he eind oktober :so:
@TKL: Voor je het weet is het zover
@TRL begrijp precies wat je bedoelt, maar er zit maar 1 ding op, de tijd daar tussen zo nuttig en zo leuk mogelijk door brengen, anders duurt het dubbel zo lang!!
wow eind okt… dan heb ik het deel van de reis dat ik me nu kan indenken al gehad!! dan begint het deel van de reis waarvan ik me nog nix kan voorstellen
en tja, die crosstrainer, snap er nix van! had ineens van de week een bod van €170, toen een van €180, toen een van € 200 en gisteren eentje van € 210…
dan stuur ik die mensen een berichtje, en hoor ik vervolgens nix meer… ik bedoel… niet bieden als je het niet serieus meent, toch?? nog 3 weekjes de tijd…
Dat ga ik ook zeker doen de tussentijd goed benutten.Jij heb er dan al weer bijna weer 2 maanden opzitten en al veel gezien natuurlijk.
Heb ik ook eens gehad had,wat op marktplaats gezet bieden ze gaf ik reactie terug en vervolgens hoorde ik niks meer.
nee baal er best van
want bij alle 4 geen reactie tot nu toe
snap ik niet?? dan biedt je toch gewoon niet??
@Toos,kom maar langs ik ben nooit voor een uur of half 4 naar bed
@Bloem,er zitten op die verkoopsites veel fantasten,moeten ze alles weten en dan hoor je niks meer.
ow marktplaats
mijn ouders hebben er ook dingen op gezet. we zijn al 2x 's avonds laat gebeld door iemand die de boel gewoon in de maling nam.
straks kleding uitzoeken om mee te nemen naar Italië ![]()
over 3 dagen intake gesprek achter de rug
gister belde mn oma en ze kreeg te horen welke opleiding ik ging proberen. ze vond het leuk dat ik weer toeristische opleiding wilde doen, maar dat het met Turkije te maken had dat vond ze maar niks. toen begon ze weer dat ze een heleboel voor me aan het sparen is, maar dat als ik naar turkije ga dat ik het niet krijg. maar dat duurt nog even, als ik die opleiding ga doen.
zooo ff de medicijnkast opgeruimd! poehee
er moet toch best een hele handel mee zeg, toch wel ff schrikken!!
gelukkig neemt de reisgenoot de ehbo spullen mee, en ikke mn eigen medicijnen, dan komt dat vast wel goed!
@ JILL, owh joeppie nachtelijk geklets met jill :biggrin:
@ cyn, jij ook weer terug?!
hoe was je weekendje verder nog?
Dag lieve mensjes,
**Ik zag Jill net voorbij komen, hoe is het met je? Ben hier zelf niet veel geweest de laatste tijd maar ik hoop dat alles ok met je is. **
@Bloem: hoe is het met jou? Al ietsje beter?
@Linda: nog ff en je staat op nummer 1 in de lijst!!
Ga weer verder, pauze is weer voorbij :frown:
Ja ik ook weer terug!!! Mijn weekend was lekker!! Rotterdam>> Erg leuke stad!! Hotel naar mijn mening een beetje te luxe!! Ontbijt met champagne, gerookte zalm enzo… Maar wel lekker!!!
Hebben zaterdag lekker gewinkeld, en lekker verder lui gedaan!! Was natuurlijk Dance Parade… Giga druk!!! Veel dronken mensen!!!
Lekker gegeten gewinkeld!!!
Een lekker rustig weekendje dus!!!
Ga even bijlezen!!
Cyn,had je genoeg om naar te kijken :unibrow:.Zo af toe eens lekker luxe moet kunnen toch?
@ cyn dat klinkt goed!! enneuhmm… iets kan toch nooit TE LUXE zijn?? :biggrin: hahaha
@ diamond, werk ze weer!
zo… ikke heb ff flink opgeruimd. mn wereldlijke bezittingen zijn nu gereduceerd tot een fiets, een laptop, een doos foto-cd’s, een stapeltje cd’s en een koffer en tas met kleren… that’s it.
de rest gaat allemaal de prullebak in! zooooo!
heb echt gekeken wat ik de afgelopen 10 mnd wel en niet gebruikt heb en als het maar 1x of minder was, dan gaat het de prullebak in.
de papierzooi is opgeruimd, nu alleen nog de potjes en prutjes en cosmetica dingetjes weggooien!
ppffff ben er helemaal moe van, ik neem ff pauze!!