Bedankt Linda,hoe is het met de liefde?
THX,Roanna,ik ben ook blij want ik zag het even donker in met het oog op onze vakantie eind van de maand maar als het zo blijft kunnen we gaan.
Weet je die bacterie zit er altijd en zo nu en dan steekt ie de kop weer op maar nu kregen ze hem niet klein.
Gelukkig is mijn huisarts nogal vasthoudend en die bleef me maar terugsturen naar het ziekenhuis.
Ik was ook al veel te lang zo ellendig,maar gelukkig ben ik weer opgeknapt en ben ik weer ‘normaal’
Hoe is het met jou Roanna?
@Jill: Blij dat je weer terug bent en ook weer opgeknapt. We hebben je gemist hier.
@Jill:
Met mij gaat het goed hoor! Bedankt. Oke, af en toe ook wat kwaaltjes gehad, maar dat mag geen naam hebben bij jou vergeleken. En ach, op dit moment zitten er hier nog een paar in de lappenmand, maar gaat vast weer goed komen.
Terug lezen is ook geen beginnen aan, daarom zal ik je ook even vertellen, dat wij samen met schoonzus en zwager weer geboekt hebben voor een weekje Gumbet op 25 September. Ga ik een bakkie doen met Toos, die dan ook die kant op zit… Toch Toos? :lol:
Ik moet nu gaan werken Jill, maar kom zeker vanavond ofzo weer terug op WW. Hopenlijk ben je er dan ook weer. Gezellig dat je er weer bent. :vak02:
Iedereen nog een fijne dag, wat jullie ook moeten/gaan doen. :dag:
Ik wordt een beetje emotioneel van jullie lieve reacties!
Ja wat dacht jij dan Roanna, zit je 20 km bij mij vandaan. Kan die gelegenheid niet voorbij laten gaan.
Werk ze vandaag:dag:
Oke Toos. :zon02:
:dag::dag:
@jill: tja de liefde, niet goed dus haha heb besloten geen energie meer in J. te steken, mocht er ooit nog wat komen dan zal t echt van zijn kant moeten komen helaas
@roanna: werk ze
banana banana!!
jill is back in tha house!!
jippie, ook ikke helemaal blij!! ladiedeeladiedaaaaa
@ roanna en toos, nu moet het er toch een keer van komen!! lukt het in NL niet, dan maar in turkije! hahaa en cyn is dan ook daaro in town!
@Linda: Als hij echt wat in je ziet, komt hij vanzelf wel.
Hoe is het gegaan bij de dokter
@Roanna en Toos wat leuk,is het de eerste keer dat jullie elkaar zien?
@Linda wat jammer,maar inderdaad jij hebt genoeg gedaan laat het nu maar van zijn kant komen,sterkte!!!
@Heyyyyy Bloemmie,hoe is het meid?
ikke dus net terug van de dokter, tja, wat zal ik ervan zeggen, aardige man hoor, maar tis toch een beetje raar…
zeg ik: ik ga over 3 weken op reis, zegt owh, leuk en hoe ga je dat doen dan?? uhm :paranoid: hoezo? ik heb in mrt nl al aangegeven hoe en wat, toen vond ie het een super idee…
maar goed, hij heeft me bevolen om ter plekke een paar keer bloed te laten prikken,
ivm de klachten van de afgelopen tijd toch weer de medicatie uitgebreid
nog meer zooi meesjouwen. maar 1 bloeduitslag was nog niet binnen, maar de rest zag er prima uit… okey, mooi
hij zou voor 9 mnd medicijnen uitschrijven, mooi, ikke naar de apotheek, bleek ie toch een foutje gemaakt te hebben, maar komt allemaal goed, maar dan baal ik toch best wel, dan probeer ik het allemaal op tijd aan te geven en te regelen en dan maken anderen weer fouten enzo…
anyway, sinds zaterdagnacht alles binnengehouden, vannacht wel weer buikpijn, maar alla, je went er snel aan, nu voel ik me al wel iets beter, misselijkheid is voor een groot deel weg, wel erg moe van het fietsen en wachten en staan enzo, maar nu lekker thuis en nog ff rustig aandoen.
Ja dat is de eerste keer dat we elkaar gaan zien. Heb er heel veel zin in
Maar je bent er in principe niet veel mee opgeschoten, behalve extra pillen. Positief is dat er niks ernstig is gevonden
ja idd
ook hij zegt zal allicht de stress en overwerkt zijn ofzo, in combi met iets verkeerds gegeten ofzo…
tja, zou natuurlijk goed kunnen, maar ik voel eigenlijk helemaal geen stress, heb echt het idee dat ik alles redelijk voor mekaar heb, alles wel zo’n beetje op orde, alleen dat verhuizen, daar hik ik toch wel een beetje tegenaan, maar ook dat gaat vast wel goed komen…
nu toch weer extra medicatie (prednison) heb daar zo’n hekel aan en was zo blij ervanaf te zijn, maar goed…
Toen ik in juni naar AD ging voelde ik me ook niet gestresst, maar ze kennen me al wat langer daar. Ze vonden me de eerste dagen behoorlijk opgefokt. Klopte ook wel, had geen rust en was vreselijk moe. Dus er kan wat inzitten wat die pil zegt
Het is een paardemiddel, maar als het nou helpt.