Ttt 41!!

@Marion: Ook weer zo herkenbaar he! :unibrow: Ging hier, vooral met me zoon, precies zo!

@ marion, klinkt als een heftig weekend, hopelijk gaat J. ook slapen als ie merkt dat pappie en mammie ook slapen
truste voor jullie allemaal :kus:

@Marion: Was met mijn dochters ook zo. Spannend om aan een nieuw schooljaar te beginnen

ik vind dat eigenlijk ook een brilliant idee
morgen vroeg op voor de dokter
eens kijken of de uitslagen al terug zijn en of die aantonen wat ik voel, das ook altijd maar afwachten

slaap lekker allemaal en tot morgen bij het ontbijt :dag:

@Bloem: Succes bij de dokter morgen en truste:kus:
:dag:

Nou lieve meisjes. Ik ga er ook maar eens een keer op tijd (huh) in.

Hopenlijk gaat het hier niet spoken :paranoid: vannacht, want heb me nachtrust wel nodig.

Doet een van jullie weer ff het :idea: uit?

Weltrusten allemaal en tot morgen weer.

Voor de ziekenboeg… heel veel beterschap en hoop dat jullie we snel de oude zijn. :thumbsup:

:slapen::dag: Weltrusten…

Ga ook zo mn mandje opzoeken. :storm: is weer over.
Hoop dat het rustig blijft in A’doorn en omgeving
:slapen: slaap lekker
:dag::dag::dag:

@Marion: Succes morgen met J’s eerste schooldag

Goedemorgen maar weer,zal het ligt aan doen:idea::idea:

Marion,kon J een beetje zijn bed uitkomen,altijd moeilijk die eerste dag.

Bloem,sterkte straks bij de dokter.

Toos,lekker dagje vrij geniet ervan.

Brenniej,hoe gaat het nu?

Voel me vandaag niet zo lekker,beetje misselijk,beetje hoofdpijn last van me rug.Maar tis nog vroeg dus hoop dat het weg trekt.

Goede morgen iedereen,
Ik heb nog niets teruggelezen, maar ik wilde ff goed nieuws melden.
Ik heb een e-mail ontvangen van Jill. Ze heeft weer in het ziekenhuis gelegen voor de ontsteking in haar rug die toch niet over was. Toen ze weer opgeknapt was, bleek haar pc overleden te zijn. Nu heeft ze weer een nieuwe pc en binnenkort komt ze ons weer vervelen (haar woorden, niet die van mij :D). Ik moet iedereen de groeten doen.

Goede morgen :zon02:
Vandaag weer over tot de normale gang van zaken, ontbijtje en bakkie bij de computer. J. naar school, en het viel mee allemaal, wel een paar keer moeten roepen maar eenmaal uit bed werkte hij toch lekker door. Ruim op tijd voor de taxi dus een dikke pluim.
En nu is het stil in huis, toch weer even wennen dat je rustig je gang kan gaan zonder gerebbel aan je hoofd ;). Dus … net zoals andere jaren er maar op uit. Zometeen met een vriendin de sportschool in, zijn al lang niet meer geweest dus heb een hoop in te halen daar.

@MK
Das goed nieuws van Jill :king:!!! Minder dat ze weer in het ziekenhuis heeft gelegen natuurlijk. Ook niet leuk dat de computer kapot was maar ben blij dat dat de reden was. Kan niet wachten tot ze ons weer komt ‘vervelen’!

@TRL
Ook al aan de sukkel? Hoop dat het snel weg trekt allemaal … beterschap!

@Bloem
Succes bij de dokter vandaag. Ben benieuwd naar de uitslag.

Goedemorgen allen.

@Marion: Oh, viel het toch nog mee voor J. vanmorgen. Wat je zegt, alles weer lekker in z’n ritme, weer lekker tijd voor jezelf. Maar op een gegeven moment zijn ook de kinderen hier weer aan toe. Lekker weer school bij hun vriendjes. Veel plezier straks met sporten en geniet van je vrije tijd. :thumbsup:

@MK116: Wat een fijn nieuws over Jill. Hopenlijk komt ze weer gauw online. Bedankt voor je berichtje… Jij ook een fijne dag.

@TKL: Jij ook al? Niet ziek worden hoor! We kunnen elkaar toch niet aansteken via WW? :biggrin: Nou, jij ook beterschap weer dan.

Het is hier heel rustig gebleven vannnacht. Gelukkig geen regen of onweer meer.

Ga nu ff douchen. Zit nog even mijn bakkie te doen in de pyama.:slight_smile:

Fijne dag allemaal en hoop dat Bloem en Brenniej weer wat opgeknapt zullen zijn en meer te weten zullen komen bij de arts.

:dag:

mornink

heb me verslapen, dus is ff de snelle versie van rustig opstaan

@ MK, owwwhhhh wat een heerlijk nieuws breng jij daar!!
@ JILL, joehoe… kom ons een ff heeeeel gauw vervelene!!
@ mk, en hoe is het bij jou en je kleine mensjes, begin jijzelf ook weer een beetje Mk te worden?
@ TRL welkom in de ziekenboeg, hehee, nee ff serieus, hopelijk knap je snel op
@ marion, sport ze, anders ga lekker buiten een end lopen, tis prachtig weer!
@ roanna, hup uit die pyjama!! hahahaa, nee hoor, van mij mag je lekker blijven zitten hoor!
@ toos, jij ook lekker een dagje vrij

ikke gooi de thee naar binnen en dan fietsen, naar het ziekenhuis.
ik spreek jullie wel weer als ik terug ben :dag:

Goeiemorgen,
Heb ook goed geslapen en geen onweer meer.
@MK: Dat is goed nieuws over Jill, hoop dat ze gauw weer langs komt voor een bakkie

@Roanna: Rustige nachtje gehad, in ieder geval goed geslapen

@TKL: Ook al ziek zwak en misselijk, beterschap hoor

@Marion: Back to normal life, is ook voor jou weer wennen he.

@Bloem: Ben benieuwd hoe het bij de dokter was

@Brenniej: Al wat opgeknapt

Mk,dat is zeker goed nieuws over Jill.Dan zullen we haar binnekort wel weer horen hier,gezellig.Hoop dat ze zich voorlopig goed blijft voelen.

Marion,dus geen problemen met J om weer naar school te gaan.Hoe ging het in de sportschool?

Voel me gelukkig al weer wat beter.Denk dat ik toe ben om naar Turkije te gaan,maar moet nog een lange tijd wachten:frown:

Jaaaaaaaa daar ben ik dan!!!
Sorry meiden maar ik kom jullie weer vervelen.
Ik ben er bijna weer bovenop en kan er weer tegenaan.
Zoals MK liet weten,weer in het ziekenhuis gelegen maar nu eindelijk de juiste behandeling gehad.
Dan gaf mijn pc er de brui aan dus was ik even helemaal van de buitenwereld afgesloten.

Maar gelukkig ben ik er weer ik heb jullie wel gemist hoor.
Bijlezen is geen beginnen aan maar ik zal toch proberen hier en daar terug te lezen.
Dikke knuffelXXXXXXXXXXXX

Welkom terug Jill!!! Fijn om je weer te horen hier… :king:

@jill:welkom terug, fijn dat je er weer bent

Bedankt turkije lover,hoe voel je je nu?
Al een betje opgeknapt?

@ Jill: Welkom terug en je maakt mijn hele dag weer goed. :kus:

Ben zo blij te lezen, hoe het nu met je gaat. Hopenlijk blijft het nu even zo en kom je weer gezellig op de thee om weer mee te kletsen.

Groetjes Roanna :slight_smile: