ja idd en als het zo beter gaat, dan is iedereen toch happy?
hoef je dan nu geen mensen te wassen enzo? alleen in bed stoppen allicht?
Gelukkig doen ze op mn werk ook niet moeilijk. Hoef me op deze manier eigenlijk nooit ziek te melden
@ roanna, owh zo, je zou gewoon niet zo’n lange periode in turkije willen zijn, zomer of winter, nu snap ik em! nou mooi toch, iedereen zo zn voorkeuren he? maar waarom hebben jullie dan nog niet verder gekeken naar een mooie huisje op de canarie’s??
Nee hoef 's avonds niet te wassen en werk vaak samen met iemand op. Hoef dan ook niet zo te trekken en te sjorren.
@Roanna: hele dag bewolkt geweest en vanmiddag even regen. Nu is het aan het weerlichten
Nou Bloem, dat hebben wij ook wel, maar wil niet kopen. Ik wil wel huren, maar ik werk nu nog en ben op dit moment ook hier tevreden, maar als ik ooit op houd met werken, wie weet. Zie ik me daar wel zitten hoor! :biggrin:
@Toos: Hier ook! Bij mijn schoonzus zo’n 35 km hier vandaan heeft het geflits en geknald :storm: en nu ligt haar internet eruit.
Zou het ook wel weten hoor. Als ik/ we niet meer hoeven te werken, ging ook ergens naar toe waar de zon schijnt
Echt waar, hier alleen weerlicht. Zag toen ik naar huis reed dat het aan het lichten was en daar brand was
@ roanna, owh heerlijk om lekker over te mijmeren en na te denken, allsss… nou er zijn er zat die s’winters naar de spaanse costa trekken hoor! hoorde zelfs dat er nl-zorgverz. zijn die speciale overwinteraar, zorgpakketten hebben, omdat die oudjes toch medisch bepaalde behoeftes hebben enzo! hihi… niet dat jij daar aan toe bent, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel!
er bellen ook zat mensen naar de bank, ja ik zit in het buitenland, ja okey, tot wanneer… nou ja, tot ergens in mei ofzo… okey!! hahaha
@ toos, das wel erg prettig geregelt dan voor je, zo is iedereen blij, of is het nog steeds (te) zwaar voor jou??
Moet niks van :storm: hebben, ga ook altijd naar beneden 's nachts. Mocht er wat gebeuren dan is er altijd iemand bij zn positieven
@ toos, :eek: dan maak je wat doorwaakte nachten mee dan! zeker in de zomer
Oh… ik ben er ook zo bang voor. :storm: Echt, ben dan zo’n schijterd.
Ja eigenlijk is het te zwaar, heb vaak last van mn schouder. Maar ja het valt niet mee om wat anders te zoeken omdat je bijna geen vast contract krijgt, maar jaarcontract. En heb zoiets zolang ik het zo vol kan houden, lukt het niet mee dan zie ik wel verder
Ik dus ook. Vroeger bij ons thuis is de bliksem ooit eens op een ijzeren hekje van balkon ingeslagen. Was een enorme klap en er rolde een vuurbal over dat hekje, sindsdien… Gelukkig onweert het niet zo vaak 's nachts
Inderdaad Toos. Zolang je het nog kan. Het is best moeilijk om op onze leeftijd (nouja :p) weer vast werk te vinden.
Precies en ik zou ook niet weten wat ik anders zou moeten doen.
@ toos, callcenterwerk ![]()
Ben niet iemand die een hele dag op kantoor zou kunnen zitten. Zou werk in de reiswereld leuk vinden, maar daar zitten ze ook niet op iemand van mijn leeftijd en geen opleiding te wachten
tis idd lastig als burowerk niet je ding is, ik zou het ook niet weten, anders was ik ook wel geswitched… nou ja, wereldreiziger zijn is ook een soort beroep… tis igg hard werken :hihi:
Nog even snel!
Feestje van gisteren ging wel. Was buiten, in het begin nog wel te doen maar op een gegeven moment echt TE koud. Hele dag al rondgehangen dus was het staan beu. Zijn dus niet echt laat naar huis gegaan.
Vandaag nog even naar het oogstfeest geweest. Daarna lekker kofte gegeten, mooie afsluiting van de vakantie.
@Brenniej
Maar goed dat je nog even naar de huisartsenpost bent geweest. Was al bang voor een ontsteking omdat je koorts had bij die buikpijn. Nu met de anticioticakuur zal het snel de goede kant op gaan.
@Bloem
Vakantie voorbij, is J. er klaar voor? Vandaag in ieder geval nog niet. Ligt al uren op bed maar slapen ho maar. Is al wel 10x naar beneden gekomen en is niet hard van plan om te gaan slapen. Smoesjes genoeg, dan weerlicht het, dan hoort hij een eng geluid, dan zit er een beestje. Gaat leuk worden morgenvroeg, is ie natuurlijk niet vooruit te branden.
Morgen veel succes bij de dokter!!!
En verders … me don’t know. Ga er ook in … truste!!