Ttt 41!!

Nou, daar zeg je zowat! Wij hebben ooit overwogen om een huisje te kopen in Zuid-Spanje, maar ging door allerlei reden niet door. Wel zou ik en ook mijn manneke als ik uitgewerkt ben, ( duurt nog heel lang) :unibrow: willen overwinteren op Gran Canaria of Zuid Spanje. Ik ben zoals je weet, vorig jaar half December in Playa des Ingles geweest en vond het heerlijk daar. Lekkere temperaturen en hele fijne sfeer onder de vele gasten op dat moment. Natuurlijk zijn het over het algemeen de senioren die er dan zitten, maar wij vonden het heel gezellig in de winkelcentra’s en de vele pleintjes met livemuziek. Oke, je moet ervan houden.

Mijn manneke stond ook in Kusa regelmatig voor etalages van makelaars en hebben hele mooie appartementen gezien voor een goede/leuke prijs, maar nee, ik zie met eigen niet de hele winter in Turkije zitten. Maargoed, anderen denken daar waarschijnlijk anders over. Ik heb er natuurlijk ook geen liefie zitten. :unibrow: :wink:

@Brenniej: Weltrusten en veel beterschap gewenst hoor! :kus: :dag:

@ roanna, waarom zie je jezelf dan wel heel de winter op gran can zitten en niet in turkije dan? dat verschil zie ik ff niet?

Goede avond,
Heb er 3 avonden opzitten, morgen dagje vrij.
@Bloem: Hoop voor je dat er morgen wat uitkomt.
@Brenniej: Beterschap
@Roanna: lekker geBBQed met kinderen en kleinkinderen. Gelukkig net voor de bui klaar

@Marion: Was het leuk in het pretpark. G is inderdaad een leuke en gezellige plaats.

@ toos, hheeeyy jij hebt het werken ook weer overleefd? de hobbezak uit en lekker ff een dagje rust?

Ja heb het ook wel weer even gehad. 1 dagje niks doen en dan er weer tegen aan. Hoe is het met jou vandaag??

whaowh de vreselijk buikpijn is een beetje weg, meer een doffe pijn, misselijkheid dat ik kruipend naar de wc moet is ook ietsje minder, maar nog niet weg dusseuuhmmm tja het gaat wel ietsje beter idd

heb je nu 1 dagje vrij en dan weer een dagdienst??

maar nog steeds zo moe

Nee, weer een avond en dan 2 nachten

ja moe, draaierig, trillerig en warmteaanvallen, the works…

Doe bijna geen dagdiensten. Overdag is het behoorlijk zwaar, dus om overbelasting van mn schouders te voorkomen doe ik hoofdzakelijk avonddienst

dus da schiet niet op

owh lekker rooster dan weer!!

Is wel vervelend als je zo moe blijft

dan heb je ook niet echt veel aan je avonden op die manier, maar ja, als dat beter is voor jouw lichaam, dan moet je 's nachts maar bijbeppen met je hubbie he?

Ja val met mn neus in de boter, maar ja het is nog steeds vakantietijd

Ja zoiets, het is wel ongezellig. Ben soms 4 avonden weg, maar soms moet je voor jezelf kiezen.

Ik kan niet over de winter oordelen in Turkije, omdat ik er nog nooit in die tijd ben geweest. Maar zomers vind ik al niet de sfeer als in Spanje, maargoed daar denken de meesten van jullie anders over.

Ik ga er graag zo een week naar toe, maar dat is voor mij ook genoeg.

Als mijn schoonzusje nu niet mee was gegaan, waren wij zeker weten naar Zuid- Spanje gegaan. Maar ik wil hun graag kennis laten maken met Turkije en we gaan dus en ik verheug mij erop en zij ook. Volgend jaar zien we dan wel weer.

@ Toos: Ook weer lekker gewerkt? Was het nog een beetje weer vandaag aan de Zeeuwse kust?