Brenniej:
Waar een wil is, is een weg! Ik twijfel er niet aan, het gaat met jullie daar ook echt wel goedkomen!
Lieve mensen, ik ga even over het strand lopen!
Tot later!
:dag:
Brenniej:
Waar een wil is, is een weg! Ik twijfel er niet aan, het gaat met jullie daar ook echt wel goedkomen!
Lieve mensen, ik ga even over het strand lopen!
Tot later!
:dag:
@ babsch…Hmmzz Hier regent het… niet echt lekker om over het strand te lopen… maar bij jou zal het dus wel droog zijn!![]()
@ brenniej, een id kaart is maar € 42 ofzo, tenminste bij mijn gemeente. en die kun je zo aanvragen, no biggie.
ik zou het zeker doen. had in mn vorige paspoort zoveel stempels staan, elke keer weer zo’n strenge blik van die douane mannen, en met je id kaart, gewoon een los papiertje, 1x scannen, stempel erop en klaar, weer langs de douane, stempel erop en doorlopen maar!!
kan je dan een paspoort en ID kaart allebei tegelijk hebben??
ja dat kan
als de ene alleen eerder verlopen is dan de andere, moet je die toch bewaren. als je namelijk een nieuw id document (paspoort of kaart) aanvraagd, moet je altijd het andere ook kunnen overleggen…
ik had paspoort en id kaart, ging een nieuw paspoort aanvragen en moest ook mn idkaart laten zien. nu is mn idkaart verlopen, maar moet ik toch bewaren, als ik weer een nieuwe wil aanvragen of een nieuw paspoort wil hebben… maar het kan dus best allebei, no biggie, als je maar betaalt!! ahahha
ja precies maar ja das met alles he!!!..
maar jaa…
ik ga dat maar is doen indd… voordat ik wegga!!..heb nog wel ff tijd!..
voor jou nog 3 weken en 2 dagen!![]()
gaat egt wel beetje opschieten nu he!
ja en moet nog veel doen, wilde eigenlijk een beetje opruimen hiero,maar heb er de puf niet voor
ga ff op bed liggen denk ik
dus :dag:
okeeeyy!!.. doeggg…:kus:
en daar ben ik weer
en zo te zien de enige
dusss dan ben ik ook weer weg
Ik ben er ook weer…
Net lekker gegeten…
En askim gesproken en gezien op msn!..
HIj deed weer gewoon,… alsof er niks aan de hand was… Pffff…
Nja ikke verder ook maar niet op doorgegaan…
Wordt weer overladen met lieve smsjes…dus hij weet het zelf wel…
Tis hier rustig…!
@ brenniej, :biggrin: zul je altijd zijn, ineens sms-jes, lieve woordjes en nix aan de hand! goed van je dat je het hebt laten overwaaien…
hoe gaat ie nu met je? koorts weg?
Jaa ik heb gewoon onzettende buikpijn,… egt in me onderbuik!..
Ik heb nog verhoging,… dus dat gaat wel wat beter,…
Maar ja moet ook 4 grote pillen per dag naar binnen werken,… gatsie!..
maar als het maar helpt!..
en hoe is het nu met jou,… nog ff uurtje geslapen? gegeten, en binnen kunnen houden??
Brenniej,dus weer helemaal gelukkig dat je askim weer lief is,misschien had tie gister gewoon zijn dag niet.Nu jij je nog beter voelen en je kan er weer ff tegenaan.
Heeft je askim dan geen visum nodig voor Griekenland?
Bloem,pfff 4 uur pas in slaap gevallen zware nacht dus voor je.Hoop dat de arts morgen de uitslag voor je heeft.
Fijn om te horen dat Beps het zo goed heeft.
Ikke vanmiddag naar Scheveingen geweest,het was hier erg zonnig,dus vol goede moed naar Scheveningen.Nou brrrrrrrr het was daar erg fris en het begon ook nog te regenen,had dus beter thuis kunnen blijven,maar ja ff een frisse neus gehaald.
@ turkijeLover:Ik denk het indd dat die ze dag niet had… Mjaa kan gebeuren ik ben ook niet altijd de makkelijkste! Zit ook wel is aan ze kop te zeiken!
En jaaa askim heeft wel visum nodig…stom zat ff niet na te denken!.. mja komt allemaal wel goed!!!.. gezellig naar scheveningen geweest, vlakbij mij!![]()
Zoo ik zat net op me zusje der kamer naar leuke muziek te zoeken, cdtje van Westlife gevonden,… hmm ik zet het gauw weer af…wordt er helemaal depri van… Al die teksten…jeetje… I Miss u dit,…I want 2 be with u dat… Poeehhh kan ikke ff niet hebben!!!haha Ik zet wel lekker trommelmuziek op!![]()
hahahaa
soms heb je ff zin in zwijmelmuziek en soms juist niet… hihi…
@ TRL owh scheveningen! jammer dat het begon te regenen! hier ook flink tegen het eind van de middag.
ik heb heel de ochtend geslapen en vanmiddag nog 2 uurtjes. heb nu idd gegeten en het lijkt ff rustig te zijn, al doet mn buik nog wel mega pijn, kan precies de plek aanwijzen waar het auwie doet, zoals altijd, dus denk dat er weer een grote ontsteking zit… ik hoor het morgen wel
kunt hier echt een kanon afschieten zeg!! :eek:
@ marion, is J. weer klaar om morgen naar school te gaan??
@ roanna, hoe was jouw weekend?? lekker ge-BBQ-ed met de kinders??
Goedenavond.
@Bloem: Weer een klein beetje opgeknapt? Nou, even morgen maar afwachten en hopenlijk kunnen ze er wat aan doen.
Enneh… ja was heel gezellig. Net voor de regen klaar met bbqen dus. Kreeg onverwacht nog bezoek van neef en vriendin uit Lelystad, dus ook lekker aanschuiven. Heerlijk gekletst weer over het een en ander. Heb mijn kleinkinderen ook weer eens gezien, dus da’s ook altijd wel fijn.
Ik had natuurlijk al wel terug gelezen, maarja ik kan daar toch niet over mee praten over visums enzo, maar lees het altijd wel met veel belangstelling.
@ roanna, handig om te weten als je wilt gaan rentenieren in turkije
hahaha
hebben jullie trouwens wel eens gekeken naar die touroperators die alanya als overwinteradres aanbieden?? vertrek nov. app. 70 dagen, is iets van € 1000 ofzo… hihihi… ik zie mogelijkheden!! hahaha
Ikke ga lekker slapen!!!,… ben zooo moe!!!..
tot morgen!! fijne avond nog, en voor de rest ook slaap lekker!!!..
:kus:
truste brenniejjj!! :dag: