owhhh
meiden, begrijp me niet verkeerd, heb super zin in de wereldreis en wie weet hoe ik me voel na de reis, maar gossshhh ik wou dat het alvast april 2008 was en ikke naar turkije kon!!
had mn paspoort dus laatst opgehaald en ik dacht… nu kan het, nu nog ff stiekum een weekje, een weekendje!!! hahahaha, silly me!
owh ja, janken!! janken!! toen we langs bodrum reden op de terugweg. de zon ging net onder, achter de burcht van bodrum, de minaret stak goed af, al dat getoeter, een vrouwtje langs de weg… gosh had het idee dat ik verscheurd werd…
zit nu ook weer heel gezellig te :crybaby:
:tear: :tear:
mm ik heb ook gewoon teveel dingen hier!!! Maar misschien neem ik ooit die beslissing nog weleens!!! Of eerst eens voor een langere periode… Ga nu nooit langer dan 2 weken… :tssk:
Ga zo naar huis… Dan zal ik mijn askim eens ff bellen en zeggen dat ik van hem hou… en hem nooooooit meer kwijt wil :wub::wub::wub:
@ brenniej, whahwww, dat dus bij mij niet, 1e wat ik denk als ik wakker word is: weer een dag voorbij, weer een dag dichterbij…
hihihi… heel tegenstrijdig… voel me ook super schuldig, dat ik eigenlijk alweer verlang na, na de reis… ik kan gewoon op de een of andere manier niet in het heden leven!! hahaha
@ cyn, ja doe dat! zal ie vast leuk vinden
en ach, wie weet ga je eens voor 3 weken, of 5 ofzo, als ie zelf ook vrij heeft… neem een jaartje een sabbatical en geniet eens, wie weet bevalt turkije wel… of laat hem na zn dienst in de winter naar NL komen… samen zijn is zo belangrijk!!
@ TRL gefeliciteerd met je 2.000! gaat snel he, de laatste tijd, eerst zagen we je nooit zo vaak
ach, dan herinner ik me weer hoe ik me toen voelde en dan denk ik… hoe kan het?
met mn hoofd in NL, met mn hart in turkije…
ik weet dat het bij de meeste voor 70% met een askim te maken heeft, maar ookal speelt er bij mij ook wel iets in mn dromen zie ik hem niet eens zozeer… bij mij is het echt 95% bodrum/ gumbet, zucht en de rest… hihi, i dont know…
@ TRL, da hoeft ook helLEmaaaaaalll niet!! hahahaa,
@ toos, sorry, had het wel gelezen, wilde het niet negeren, maar weet nog niet of ik morgen ga werken. voel me vandaag cker wel beter dan de afgelopen dagen, maar nog steeds niet helemaal lekker, dus kijk het nog 1 dagje aan,
he gets
net een schone broek aangedaan vanochtend! zitten nu beefburger vetspetters op!! stomme pan ook!! grrrgrrr… nou ja, kan er ook nog wel bij, zit nog steeds roestplek op de broek van de aanmeerboei van de aanmeerplaats bij het hotel in kalkan :biggrin: hihihi… ik hou echt van deze broek!! hahaa, met al zn vlekken!! hahaha
@ Bloem: vanish werkt echt heel goed!!! Da bomb! Krijg je alles mee uit je kleren.
Verder niets bijgeleest, sollyyyy!!!
Volgens mij ga ik woensdag/donderdag weg… Das nog erg onzeker. Ik moet nu iig wel alvast pakken, klaarstaan voor vertrek.