Oh, dit is erg he Marion? Dat ze niet even de lampjes uitdoen voor het slapen gaan!!! Dit is echt energieverspilling. Gelukkig hebben we jou nog die altijd in de nacht even komt kijken of iedereen al naar bed is en geen licht onnodig blijft branden. :biggrin: Enneh… de deuren op slot zijn.
@Cynthia: Zo, toe maar. Doe maar duur… geniet ervan hoor en ook vandaag nog veel plezier daar in Rotterdam.
Hoes’t is met de andere dames, die gister een beetje ziek en misselijk waren? Voelen jullie je al wat beter? Anders allemaal weer even langs de arts hoor. Beterschap!!!
Nou, het zal mooi weer blijven vandaag hier, dus later op de middag gaan we een poging wagen, om te bbqen.
Mijn schoonzus is echt al zo enthousiast dat er in haar MSN naam staat:
Merhaba nasilsinea Merhaba weet ik nog wel, maar de rest niet!
:dag: Nou, fijne en zonnige zondag nog en spreek julie vast nog wel. :dag:
Wat een lekker weertje zeg! Echt wel genieten! En al onze buurtjes zijn weg dus het is heerlijk stil om ons heen. Iemand nog leuke plannen of ook lekker relaxed in de tuin?
Hey Bloem!
Schiet niet erg met op met jou dus, hoop toch dat je een beetje opknapt!
Ja, ik ben er weer helemaal bovenop en mijn nieuwe werk is nog steeds helemaal leuk! (Gelukkig wel)
Ik zit een beetje op internet te zoeken naar een ticketje naar Turkije… Wil toch in oktober wel weer errug graag heen!
Ik kan niet wachten tot december, want dat komt ie dus, als alles goed gaat, weer naar Nederland en dat duurt nog zooooooooo lang!
Even overleggen op het werk morgen en dan misschien weer lekker terug naar mijn poepie!
Jippie ah jee!
zo ik ben ook weer wakker. dacht dat ik nooit in slaap zou vallen. ergens rond 4 uur waren de darmen en maag leeg (ik zal de details hoe en wat besparen) en daarna ben ik volgens mij eindelijk ingeslapen.
nu dus min of meer wakker, of igg op. heb heel voorzichtig een ontbijtje naar binnen geschoven (jaja met appelstroop, wat een kleefboel!!) en nu aan de thee ipv cappu.
kreeg een sms van beps. die heeft het vreselijk!! allemaal mooie mannen waar ze alleen naar mag kijken, allemaal lekker eten waar ze niet van houdt. de zon schijnt heel de dag, ookal nix voor haar en het app. is boven verwachting goed… nou ja!!
nee ff serieus, ze heeft het dus geweldig! hahaaha
@ cyn, owhhhh ons een beetje jaloers maken he?? ben je al helemaal gerimpelt van de jaccuzi?? hihi
@ babasch en kun je wat betaalbaars vinden? vind vliegen op antalya sowieso altijd erg duur, vergeleken met andere luchthavens, de losse tickets dan
@ roanna, denk dat je schoonzus zelf ook niet zo goed turks kent… hihih, tis idd wat marion al zei nasilsin of nasilsiniz
@ marion, en hoe was de party? alles nog bijmekaar of lekker ff laten gaan!?
@ Bloem: er valt helaas niet veel te regelen als ik het zo eens bekijk. Kamer wordt geregeld als ik mij ingeschreven heb. Verzekering kan gewoon mee van wat ik begrepen heb van mijn ouders. Schotland is gewoon EU. Enneeeeh, Rusland is voorlopig wel 1 van de laatste keren vakantie, en ik ga maar 2 weekjes… Dat lijkt wel lang maar isset niet.
@ Brenniej: hoop dat het vandaag wat beter gaat dan eergisteren. Nog misselijk? Wat vervelend dat je Askim zo raar doet. Misschien heeftie erg veel stress?
@ Bloem: waar heb jij last van dan, dat je je zo slecht voelt? Of is dat weer je darmaontsteking?
@ De pil: er bestaat zo’n prikpil of zo’n eentje die ze in je arm aanbrengen en daarbij word je maar eens in de drie maanden ongesteld… toch? En verder, als je doorslikt is het niet erg goed voor je maar tis geen ramp. Je lichaam heeft een mechanisme waarmee het gewoon al het bloed afvoert via andere wegen.
@ Roanna: ooo, dat hebben we hier in Berkel ook! Met al die vrachtwagens en die geestelijk gehandicapten. En wat een getoeter!! Hoe was het bij je schoonzus? Gisteren lekker weertje voor een BBQ!
@ I am Sam: iemand die gezien gisteravond? Ik heb hem tijdje terug gezien, vond het echt een hele goede film!!!
@ Marion: hoe was de verjaardag gisteren? Nog gezellig? En bedankt voor de felicitatie! Haha, leuk he kids ;). enne, ja, leedvermaak… muhahaha!
Ik werd vandaag om 13 uur wakker. Hmmm, lekker uitgeslaapt!! Gisteren was het een hel op ons werk! Tjeeeetje wat druk, NIET NORMAAL. Jammergenoeg wordt het vandaag hetzelfde verhaal. Bahbahbah.
Laatste werkdag echter, voordat k op vakantie ga!
Hey Bloem!
Weet je nou al waar je last van hebt? Ik bedoel, heeft je ziekzijn een naam? Want zo te lezen gaat het niet echt lekker met je!
Via Corendon kan ik een ticket boeken voor € 279,-, dus vind dat erg meevallen! Zou dan 29 september vertrekken en 13 oktober, helaas, weer retour moeten. Maar goed, prijs valt mij mee!
[quote=Cristina;186907
@ Bloem: waar heb jij last van dan, dat je je zo slecht voelt? Of is dat weer je darmaontsteking?
eerst dacht ik gewoon griep en bloedarmoede, nu knalt mn buik en maag bijna uitmekaar, dus ben er nu eigenlijk wel weer zeker van dat er een flinke ontsteking aan het opspelen is… morgen naar de dokter eens kijken wat ie zegt, maar heb besloten me niet te druk te maken. de laatste keer dat ik opgenomen was in het ziekenhuis, ben ik 2 weken laten gewoon op introductie van de uni geweest en daarna zelfs ontgroening uitgezeten, dus zal allemaal wel loslopen
@ De pil: er bestaat zo’n prikpil of zo’n eentje die ze in je arm aanbrengen en daarbij word je maar eens in de drie maanden ongesteld… toch? En verder, als je doorslikt is het niet erg goed voor je maar tis geen ramp. Je lichaam heeft een mechanisme waarmee het gewoon al het bloed afvoert via andere wegen.
als je de pil doorslikt, komt er dus ook geen eisprong en kan er ook geen bevruchting plaats vinden. normaal als je eitje niet bevrucht wordt, knap ie uit mekaar en verlaat het lichaam door te bloeden, aangezien je die met het doorslikken van de pil dus toch niet hebt, is er ook geen bloed of andere rariteiten…
prikpil is wederom voor mij geen optie… helaass
@ I am Sam: iemand die gezien gisteravond? Ik heb hem tijdje terug gezien, vond het echt een hele goede film!!!
ja ikke!! en ik vond em goed!!! erg grappig en ontroerend! en gewoon leuk ook! hihihi
[/quote]
@ babsch, kan aan mij liggen, maar ik vind dat dus een hoop geld voor een retourticket. ik weet dat je op antalya dus altijd dat soort prijzen hebt, maar ik had destijds in feb voor de trip naar alanya een week een app geboekt, met ontbijt en dus ook de vlucht en toen was ik € 119 kwijt…
in dec was ik op ankara gevlogen heen en terug voor € 80 ofzo en toen met de bus naar alanya…
Heellloo…
Zo ik ben ook ook wakker…
tis al middag, maar goed…!
Ik ben vanacht nog wel naar Huisartsenpost geweest, Lag op me bed, te zweten en te doen,… NOu ja tog weer koorts dus, mams weer terug gebeld… Nou moest toch maar even langskomen…
Nou ja goed dan…!
Werd gelukkig gelijk gehopen, maakten en echo,…maar konden ze niks op zien!..(gelukkig) ik denk nou ja het is allemaal ok!!..
Wilden ze nog een binnewaards echo maken,… (getverderie laatste waar ik zin in had) maar ja wat moet dat moet!.. blijkt toch dat er wat kleine ontstekingen rond me baarmoeder zitten…en dat het allemaal wat opgezet is…! Niet gevaarlijk gelukkig, maar erg vervelend zei ze…
Dus nu pijnstilling ontstekingsremmers en antibioticakuur gekregen…
Dus ja toch maar goed dat ik nog even geweest ben…
Bloem:
Oke, dat is idd ook een optie om gewoon een app. te boeken en er geen gebruik van te maken, maar ik denk dat ik dan ook niet echt goedkoper uit ben ivm de herfstvakantie! Maar goed, kijken kan nooit geen kwaad, wellicht vind ik iets goedkopers!
Brenniej:
Niet ziek worden hoor! Goed te horen dat het niks ernstigs is!
@ brenniej, dus toch ff langs geweest, :eek: lekker zo’n interne echo, maar dan zien ze het allemaal wel beter! Apart dat dat daar allemaal ter plekke kan? was het bij het ziekenhuis ofzo? nu ff je kuurtje afmaken en hopelijk voel je je snel weer de oude
@ babsch, ja jij wil dan nog net in het seizoen he? tja, je kunt het allicht allemaal bekijken? toch?
Bloem:
Nou, eigenlijk maakt het me niet zoveel uit wanneer ik ga, maar oktober valt precies tussen nu en december in. Dus mocht het weer allemaal lukken om hem hierheen te krijgen, breek ik de periode tot december dus precies doormidden.
Helaas valt daar dan net de herfstvakantie in.
@ Bloem: ja huisartenpost zit in het ziekenhuis…!
maar je kan niet meer gelijk naar de EHBO zeg maar,…voordat je een doorverwijzing hebt van de Huisarts…Maar als je huisarts niet zit…Kan je dus naar die post, en die kijken dan eerst even,… en aan de hand van je klachten… kunnen hun je doorsturen…! Zo snap je het nog! whaha
Maar indd ben blij dat ze iets hebben gevonden dat ik weet wat nou toch die pijn veroorzaakt…wordt er echt zo gek van!..
maar goed… als ik eenmaal paar dagen aan de kuuur zit zal het allemaal wel minder worden!
MOrgen jij naar de dokter he… Hoop dat die je ook wat kan vertellen,… waar je wat aan hebt zeg maar… toch…als je iets niet weet…daar wordt je helemaal gek van…teniminste ik wel!..
@ babsch, tja dan zou ik er dan toch voor kiezen om of ietsje eerder, of ietsje later te gaan, je betaald zo € 100 meer in de herstvakantie, toch?
@ brenniej, flink doorslikken met die kuur dus en voor de rest rustig aandoen. heb je je eigenlijk officieel ziek gemeld of kijk je het aan tot dinsdag??
@ Babsch: Jep ik woon al bij me ouders,… haha is allemaal zo snel gegaan,…! maar ja waarom niet,…waarom op iets wachten als het niet hoeft! En ik ga zeker weten volgend jaar Maart naar Turkije toe…!
Eerst maar in september…lekker 6 weekjes…en dan alles met Askim bespreken! hoe we het willen gaan doen enzo!..is toch makkelijker als we gewoon samen zijn!.. bij een lekker drankje enzo!
Maar heb er zoveel zin in!..
Zit nu alleen wat dingen uit te zoeken, hoe het moet met visum verlengen. MIsschien weet jij er wat over??
@ Bloem: jaaa WW ziekenboeg!..hehehe… Nee ik heb me niet ziek gemeld… Ik moet dinsdag weer beginnen, heb ik morgen nog 1 dag… ff aankijken… maar ik ga denk wel gewoon werken… ik moet ook een beetje afleiding hebben… Voor mij is het niks om meerdere dagen achter elkaar vrij of ziek te zijn,… want op een gegeven moment ga ik piekeren… laat mij maar lekker werken!